Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
19:14 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Comunei Amzacea, județul Constanța cumpără mobilier școlar și mobilier grădinițe pentru unitățile de învățământ din comună (DOCUMENT)

ro

09 Apr, 2024 21:31 906 Marime text
Primăria Comunei Amzacea județul Constanța a lansat un anunț de participare la licitație pentru furnizare mobilier scolar și mobilier grădinițe în cadrul proiectului:" Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a structurilor unității de învățământ preuniversitar din comuna Amzacea, județul Constanta"

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea contractului este estimată la 460.254,44 lei.

Vor fi furnizate / montate produsele de mobilier conform cantităților / descrierii / cerințelor minime din caietul de sarcini atașat. Valoarea totala estimata a contractului de furnizare mobilier scolar și mobilier grădinițe, conform bugetului aprobat al proiectului, este de 460.254,44 lei fară TVA, defalcata astfel (lei fară TVA):
  1. Dotarea celor 4 Sălilor de Grădiniță - cu mobilier – 78.702,40 lei fară TVA
  2. Dotare LABORATOR ȘTIINȚE – cu mobilier – 52.341,67 fară TVA
  3. Dotarea CABINET CONSILIERE PSIHOLOGICA– cu mobilier – 14.400,77 fară TVA
  4. Dotare LABORATOR INFORMATICA – cu mobilier – 19.675,60 fară TVA
  5. Dotarea celor 5 Sali de clasa de clasa (fară scaune elevi) - cu mobilier - 98.378 fară TVA
  6. Dotarea celor 15 Sali de clasa de clasa - cu mobilier - 196.756 fară TVA
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Stan Romica – primar, Gobeaja Laurențiu Adrian – viceprimar, Stefanica Arina Raluca – secretar general, Velicu Felomina – responsabil achizițîi publice, Calin Cornelia – inspector contabil, Utu Viorica, Alexa Mihaela – membri comisie evaluare; Consilieri locali: Gheorghe Niculae, Femi Suat, Alexa Vasile, Danilov Lăură Larisa, Bălăceanu Irina, Badea Tudor, Maciucă Nicusor Laurențiu, Petcuci Marian, Șerif Redia Ghiulnar, Stroescu Florentina.

Persoanele cu funcții de decizie în cadrul furnizorului de servicii de achiziție în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire: Susanu Costel – consultant, servicii auxiliare achiziției.
Data de deschidere a ofertelor este 17.04.2024 ora 15:00

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și: 

Primăria Comunei Amzacea, județul Constanța dotează școala din comună cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale (DOCUMENT)
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii