Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
14:30 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Angajări Constanța Direcția Generală de Asistență Socială Constanța angajează. Vezi despre ce post este vorba

ro

23 Oct, 2024 16:28 5650 Marime text

Foto cu rol ilustrativ, Sursa foto: Pexels

Direcția Generală de Asistență Socială Constanța organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de infirmieră, cu normă întreagă, repartizarea programului fiind în ture 12/24, 12/48, iar contractual este pe perioadă nedeterminată.

Condiții specifice

Candidații pentru acest post trebuie să aibă studii generale absolvite cu certificat de absolvire a învățământului gimnazial,, avize/cursuri/specializări: certificat de calificare profesională de infirmieră și vechime de minim 6 luni în funcția de infirmieră.

Probe concurs

Concursul va consta în 3 probe: selecţia dosarelor de înscriere în perioada 06-07.11.2024, proba practică în data de 14.11.2024, ora 10:00 și  interviul care se susține într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei practice.

Data și ora susținerii interviului se afișează obligatoriu odată cu rezultatele la proba practică.

Termenul în care se afișează rezultatele pentru selecția dosarelor de înscriere, proba practică și interviu este de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru fiecare probă de concurs.


După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba practică și interviu, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație la Serviciului resurse umane și organizare personal, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei practica și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

Rezultatele finale se afișează în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă.
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului, precum și afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor și a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat.

Proba practică se va desfășura la sediul Căminului pentru persoane vârstnice, din str. Unirii, nr. 104, mun. Constanța, jud. Constanța și interviul se va desfășura în sala de ședințe, etajul I, la sediul Direcției generale de asistență socială Constanța din str. Unirii nr. 104, mun. Constanța, jud. Constanța.

Condiții generale


Candidații trebuie să aibă are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România și să cunoască  limba română, scris şi vorbit, să aibă  vârsta minimă reglementată de prevederile legale și capacitate  deplină de serviciu.

De asemenea, candidații trebuie să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile medicale abilitate, să îndeplinească condiţiile de studii, şi după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs.

Aceștia nu trebuie să fi fost condamnați definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unei fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care l-ar face incompatibil cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în c
are a intervenit reabilitarea.

În plus, nu trebuie să execute  o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.

Totodată, candidații nu trebuie să fi comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
 
Ce va conține doarul de concurs?

În vederea participării la concurs, candidații vor depune în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 05.11.2024, inclusiv, ora 16:00, la sediul Direcției generale de asistență socială din str. Unirii, nr. 104, mun. Constanța, jud. Constanța, Biroul nr. 8 (Serviciul resurse umane și organizare personal) dosarul de concurs, care va conține în mod obligatoriu următoarele:

a) formular de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) certificat de calificare profesională de infirmieră.
Modelul orientativ al adeverinței menționate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al Ministrului Sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar, poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, după caz, extrasului de pe cazierul judiciar, anterior datei de susținere a probei practice.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus de la lit. b) – e) și lit. j), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Prin raportare la nevoile individuale, candidații cu dizabilități înscriși la concurs, pot înainta comisiei de concurs, până în ultima zi de depunere a dosarelor, o propunere privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de concurs.
Relaţii suplimentare se pot obţine de luni până joi între orele 9:00 – 16:00 și vineri între orele 9:00 – 12:00, la nr. de tel. 0341.180.112 la Biroul nr. 8 (Serviciul resurse umane și organizare personal).
 
Atribuții specifice pentru funcția contractuală de execuție vacantă de infirmieră, nivel studii G din cadrul Cabinetului medical, Căminul pentru persoane vârstnice:
– Se deplasează și îndeplinește toate atribuțiile de infirmieră în orice unitate din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială Constanța;
– Execută indicațiile asistentei medicale cu privire la igiena beneficiarilor cu calm și întelegere;
– Efectuează băi parțiale și generale, taie unghii, face paturile, îmbracă și dezbracă beneficiarii cu probleme locomotorii;
– Hrănește beneficiarii imobilizati la pat, efectuează băi parțiale și generale de câte ori este nevoie (dar nu mai puțin de o baie generală pe săptămână);
– Răspunde și se îngrijește de vestiarele beneficiarilor dependenți;
– Schimba lenjeria patului ori de câte ori este nevoie pentru beneficiarii dependenți;
– Este interzisă folosirea lenjeriei de pat deteriorată;
– Spală și degresează cu simț de răspundere vesela beneficiarilor care servesc masa la cameră;
– Semnalează cabinetului medical problemele gasite în teren;
– In zilele stabilite de conducere colectează lenjeria murdara pentru a fi spălată și o preda la spălătorie pe baza de semnatură, de unde o si ridica pe baza de semnatură;
– Se ocupa de pregatirile necesare ân caz de deces;
– Asigură transportul bolnavilor imobilizati cu targa sau căruciorul;
– Raspunde la solicitarile beneficiarilor cu calm si înțelegere;
– Este obligată să aibă o comportare demnă și respectuoasa față de beneficiari, nefiind permise discuțiile neprincipiale cu aceștia;
– Însușirea unui bun personal al beneficiarului atrage după sine desfacerea contractului de muncă și, ân funcție de gravitatea faptei, deferirea instantelor penale;
– Se integrează ân graficul de lucru și preda în scris schimbului, problemele deosebite din teren; Este obligatorie folosirea echipamentului de protecție și este interzisaăinstrainarea lui;
– Este interzisă șederea nejustificata în camerele beneficiarilor.
– Este interzisă primirea de foloase necuvenite din partea beneficiarilor sau a altor persoane, aceasta atrăgând după sine desfacerea contractului de munca;
– Nu va dezvălui informații referitoare la situația personală a beneficiarilor (familială, economică, medicală).
 
Bibliografie 
1. ”Programul național de pregătire a infirmierelor” editat de OAMGMAMR, 2012 – Note de curs;
2. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările și completările
ulterioare, art. 247-252;
3. Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul IV;
4. O.U.G. nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, art. 368.
 
Tematica 

1. Reglementări privind Noțiuni de prim ajutor, Reglementări privind schimbarea lenjeriei de pat și a lenjeriei personale, Reglementări privind alimentarea activă și pasivă, Reglementări privind transportul și însoțirea pacienților, Reglementări privind mobilizarea pacientului, Reglementări privind toaleta pacientului. Igiena corporală și vestimentară, Reglementări privind poziția pacientului în pat, Reglementări privind prevenirea escarelor;
2. Reglementări privind răspunderea disciplinară;
3. Reglementări privind obligațiile lucrătorilor;
4. Reglementări privind principii aplicabile conduitei profesionale a funcționarilor publici și personalului contractual din administrația publică.


Citește și:
Angajări ConstanțaSpitalul Orășenesc Cernavoda scoate la concurs mai multe posturi
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii