Angajări Constanța Post vacant la Unitatea Militară 02003 Constanța. Ești interesat?
Angajări Constanța: Post vacant la Unitatea Militară 02003 Constanța. Ești interesat?
06 Dec, 2024 12:55
ZIUA de Constanta
5908
Marime text
Unitatea Militară 02003 Constanța angajează pe un post contabil I din Financiar-Contabil/Structuri de sprijin decizional din U.M. 02003 Constanța.
Durata timpului de lucru este de 8 ore pe zi/ 40 de ore pe săptămână.
Documentele obligatorii solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs sunt următoarele:
– formular de înscriere la concurs (adresată comandantului U.M. 02003 – se completează odată cu depunerea dosarului);
– copia actului de identitate sau a altui document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului. Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. 1336/28.10.2022;
– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (ori o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu cazierul judiciar în original, anterior datei de susținere a probei scrise);
– adeverinţă medicală (ştampilată de unitatea emitentă) care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii;
– curriculum vitae, model comun european;
– acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate – se completează odată cu depunerea dosarului.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale în vederea verificării conformităţii cu acestea.
Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs este: 20.12.2024, ora 15.00.
Dosarele de concurs se depun la Punctul de control al sediului U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa, prin microstructura resurse umane în intervalul orar 08.00 – 15.00; Date contact: telefon 0241/646660, int. 199 sau int.138.
Condiţiile generale pentru ocuparea postului sunt:
a) are cetăţenia romană sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elvetiene;
b) cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzatoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitaţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) candidatul nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) candidatul nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcţionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) candidatul să aibe capacitate deplină de exerciţiu.
Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:
a) Studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
b) Perfecționări (specializări): studii/cursuri în domeniul economic sau financiar-contabil;
c) Vechime în muncă și specialitate: minim 3 ani și 6 luni în domeniul studiilor/cursurilor de specialitate solicitate;
d) Apt de muncă;
e) Rezistenţă la efort fizic şi psihic;
f) Spirit de iniţiativă, capacitate de adaptare la specificul instituţiei;
g) Abilitatea de comunicare, lucru în echipă, capacitate de analiză şi de sinteză, rezistenţă la stres, integritate morală, loialitate faţă de instituţie, respectarea restricţiilor impuse de specificul instituţiei militare;
h) nu are antecedente penale care să determine incompatibilitatea cu postul pentru care candidează.
Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se afişează la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţaşi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiuneaAnunţuri, în data de 27.12.2024, până la ora 15.00.
Eventuale contestaţii privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa, în data de 30.12.2024, în intervalul orar 08.00-15.00;Date contact: telefon 0241/646660, int. 182 sau int.199.
Rezultatul soluţionăriicontestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor de concurs se afişează la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiuneaAnunţuri, în data de 31.12.2024, până la ora 15.00.
Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:
1. Proba scrisă: se desfăşoară la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa, în data de 10.01.2025, începând cu ora 10.00.
Rezultatul la proba scrisă se afişează la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţaşi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiuneaAnunţuri, în data de 13.01.2025, până la ora 15.00.
Eventuale contestaţii privind rezultatul probei scrise se depun la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa, în data de 14.01.2025, în intervalul orar 08.00-15.00; Date contact: telefon 0241/646660, int. 182 sau int.199.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la proba scrisă se afişează la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţaşi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 15.01.2025, până la ora 15.00.
2. Interviul*: se desfăşoară la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa, în data de 16.01.2025, începând cu ora 09.00.
Rezultatul la interviu se afişează la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţaşi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 17.01.2025, până la ora 15.00.
Eventuale contestaţii privind rezultatul interviului se depun la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa, în data de 20.01.2025, în intervalul orar 08.00-15.00; Date contact: telefon 0241/646660, int. 182 sau int.199.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la interviu se afişează la sediul U.M. 02003 Constanţa, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 21.01.2025 până la ora 15.00.
Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 22.01.2025, până la ora 15.00.
Tematica şi bibliografia de concurs
BIBLIOGRAFIE:
1. Legea contabilității nr. 82/1991 din 24 decembrie 1991 republicată în Monitorul Oficial al României nr. 454 din 18.06.2008;
2. Legea nr. 500/2002 din 11 iulie 2002 privind finanțele publice, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 597 din 13.08.2002;
3. Ordonanța nr. 81 din 28 august 2003 privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe aflate în patrimonial instituțiilor publice;
4. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 3471 din 25 noiembrie 2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimonial instituțiilor publice;
5. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale;
6. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentrua probarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
7. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicarea acestuia, cu modificările și completările ulterioare;
8. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
9. Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operațiilor de casă ale unităților socialiste.
NOTĂ: Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările și completările ulterioare, după caz.
TEMATICĂ
1. Dispoziții generale prevăzute în legea contabilității.
2. Organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice. Planul de conturi general pentru instituțiile publice. Instrucțiuni de utilizare a conturilor contabile. Monografia privind înregistrarea în contabilitate a principalelor operațiuni.
3. Reevaluarea și amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimonial instituțiilor publice;
4. Norme generale de întocmire și utilizare a documentelor financiar-contabile (aspect generale, reconstituirea documentelor contabile sustrase sau distruse, păstrarea și arhivarea registrelor de contabilitate și a celorlalte documente finaciar-contabile, registrele de contabilitate, formele de înregistrare în contabilitate);
5. Dispoziții generale privind finanțele publice. Principii, reguli, responsabilități. Procesul bugetar. Finanțele instituțiilor publice;
6. Angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale;
7. Organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
8. Regulamentul operațiunilor de casă.
NOTE
1. Eventualele contestaţii se pot depune după selecţia dosarelor de concurs şi după fiecare probă în parte. Rezultatul final al concursului nu se contestă.
2. În cazul modificării/abrogării unor acte normative cu cel puţin 30 zile înainte de data susţinerii examenului, se consideră incluse în tematică actele normative modificatoare/înlocuitoare.
3. Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările şi completările ulterioare şi/sau sub formă republicată.
Citește și:
Unitatea Militară 02003 Constanța cumpără drone de observare și supraveghere perimetrală (DOCUMENT)
Durata timpului de lucru este de 8 ore pe zi/ 40 de ore pe săptămână.
Documentele obligatorii solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs sunt următoarele:
– formular de înscriere la concurs (adresată comandantului U.M. 02003 – se completează odată cu depunerea dosarului);
– copia actului de identitate sau a altui document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului. Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. 1336/28.10.2022;
– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (ori o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu cazierul judiciar în original, anterior datei de susținere a probei scrise);
– adeverinţă medicală (ştampilată de unitatea emitentă) care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii;
– curriculum vitae, model comun european;
– acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate – se completează odată cu depunerea dosarului.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale în vederea verificării conformităţii cu acestea.
Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs este: 20.12.2024, ora 15.00.
Dosarele de concurs se depun la Punctul de control al sediului U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa, prin microstructura resurse umane în intervalul orar 08.00 – 15.00; Date contact: telefon 0241/646660, int. 199 sau int.138.
Condiţiile generale pentru ocuparea postului sunt:
a) are cetăţenia romană sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elvetiene;
b) cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzatoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitaţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) candidatul nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) candidatul nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcţionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) candidatul să aibe capacitate deplină de exerciţiu.
Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:
a) Studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
b) Perfecționări (specializări): studii/cursuri în domeniul economic sau financiar-contabil;
c) Vechime în muncă și specialitate: minim 3 ani și 6 luni în domeniul studiilor/cursurilor de specialitate solicitate;
d) Apt de muncă;
e) Rezistenţă la efort fizic şi psihic;
f) Spirit de iniţiativă, capacitate de adaptare la specificul instituţiei;
g) Abilitatea de comunicare, lucru în echipă, capacitate de analiză şi de sinteză, rezistenţă la stres, integritate morală, loialitate faţă de instituţie, respectarea restricţiilor impuse de specificul instituţiei militare;
h) nu are antecedente penale care să determine incompatibilitatea cu postul pentru care candidează.
Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se afişează la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţaşi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiuneaAnunţuri, în data de 27.12.2024, până la ora 15.00.
Eventuale contestaţii privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa, în data de 30.12.2024, în intervalul orar 08.00-15.00;Date contact: telefon 0241/646660, int. 182 sau int.199.
Rezultatul soluţionăriicontestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor de concurs se afişează la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiuneaAnunţuri, în data de 31.12.2024, până la ora 15.00.
Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:
1. Proba scrisă: se desfăşoară la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa, în data de 10.01.2025, începând cu ora 10.00.
Rezultatul la proba scrisă se afişează la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţaşi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiuneaAnunţuri, în data de 13.01.2025, până la ora 15.00.
Eventuale contestaţii privind rezultatul probei scrise se depun la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa, în data de 14.01.2025, în intervalul orar 08.00-15.00; Date contact: telefon 0241/646660, int. 182 sau int.199.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la proba scrisă se afişează la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţaşi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 15.01.2025, până la ora 15.00.
2. Interviul*: se desfăşoară la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa, în data de 16.01.2025, începând cu ora 09.00.
Rezultatul la interviu se afişează la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţaşi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 17.01.2025, până la ora 15.00.
Eventuale contestaţii privind rezultatul interviului se depun la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa, în data de 20.01.2025, în intervalul orar 08.00-15.00; Date contact: telefon 0241/646660, int. 182 sau int.199.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la interviu se afişează la sediul U.M. 02003 Constanţa, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, localitatea Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 21.01.2025 până la ora 15.00.
Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul U.M. 02003, str. Stefăniţă Vodă nr. 17, mun. Constanţa şi pe pagina de internet a Forţelor Navale, www.navy.ro, secţiunea Anunţuri, în data de 22.01.2025, până la ora 15.00.
Tematica şi bibliografia de concurs
BIBLIOGRAFIE:
1. Legea contabilității nr. 82/1991 din 24 decembrie 1991 republicată în Monitorul Oficial al României nr. 454 din 18.06.2008;
2. Legea nr. 500/2002 din 11 iulie 2002 privind finanțele publice, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 597 din 13.08.2002;
3. Ordonanța nr. 81 din 28 august 2003 privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe aflate în patrimonial instituțiilor publice;
4. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 3471 din 25 noiembrie 2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimonial instituțiilor publice;
5. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale;
6. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentrua probarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
7. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicarea acestuia, cu modificările și completările ulterioare;
8. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
9. Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operațiilor de casă ale unităților socialiste.
NOTĂ: Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările și completările ulterioare, după caz.
TEMATICĂ
1. Dispoziții generale prevăzute în legea contabilității.
2. Organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice. Planul de conturi general pentru instituțiile publice. Instrucțiuni de utilizare a conturilor contabile. Monografia privind înregistrarea în contabilitate a principalelor operațiuni.
3. Reevaluarea și amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimonial instituțiilor publice;
4. Norme generale de întocmire și utilizare a documentelor financiar-contabile (aspect generale, reconstituirea documentelor contabile sustrase sau distruse, păstrarea și arhivarea registrelor de contabilitate și a celorlalte documente finaciar-contabile, registrele de contabilitate, formele de înregistrare în contabilitate);
5. Dispoziții generale privind finanțele publice. Principii, reguli, responsabilități. Procesul bugetar. Finanțele instituțiilor publice;
6. Angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale;
7. Organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
8. Regulamentul operațiunilor de casă.
NOTE
1. Eventualele contestaţii se pot depune după selecţia dosarelor de concurs şi după fiecare probă în parte. Rezultatul final al concursului nu se contestă.
2. În cazul modificării/abrogării unor acte normative cu cel puţin 30 zile înainte de data susţinerii examenului, se consideră incluse în tematică actele normative modificatoare/înlocuitoare.
3. Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările şi completările ulterioare şi/sau sub formă republicată.
Citește și:
Unitatea Militară 02003 Constanța cumpără drone de observare și supraveghere perimetrală (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii