Angajări Constanța Școala Profesională ,,Jean Dinu” din Adamclisi angajează
Angajări Constanța: Școala Profesională ,,Jean Dinu” din Adamclisi angajează
07 Mar, 2025 18:08
ZIUA de Constanta
1110
Marime text



Școala Profesională ,,Jean Dinu,, din Adamclisi, județul Constanța, organizează concurs pentru ocuparea unui post de administrator financiar.
Postul vacant este în cadrul compartimentului administrativ, cu o durată a timpului de lucru de 8 ore/zi; 40 de ore pe săptămână, pe perioadă
nedeterminată.
Documente solicitate candidaților pentru întocmirea dosarului de concurs
- Formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
- Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii,aflate în termen de valabilitate;
- Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și a altor acte care atesta“ efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
- Copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă, și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- Certificat de cazier judiciar sau, după caz exnasul după cazierul judiciar;
- Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- Certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. l alin. (2) din Legea 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor personae sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, personae în vârstă, personae cu dizabilități sau alte categorii de personae vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei personae;
- Curriculum Vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la sediul Scolii Profesionale „Jean Dinu” Adamclisi , str.Traian , nr.37 , compartimentul secretariat, te1.0767271782, email: scadamclisict@yahoo.com
Termenul de depunere a dosarelor: 07.03.2025-24.03.2025, între orele 10.00 — 12.00, la secretariatul instituției școlare.
Mențiune: toate documentele prezentate în copie vor fi însoțite dc documentele originale pentru conformitate.
Informații utile
-Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;
-Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și cametul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității cu acestea;
- Dosarele incomplete, nu se primesc.
Conditii generale pentru participarea la concurs
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022:
-Are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economie European sau cetățenia Confederației Elvețiene;
-Cunoaşte limba română, scris și vorbit;
- Are capacitate de muncă în conformitate cii prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței eliberate de medicul de medicina muncii;
- Indeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, are condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- Nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securitatii naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfaptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
- Nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfașura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.
- Nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. 2 din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor personae sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea SNDGJ, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. 1 lit.h, cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Conditiile specifice necesare articipării la concurs
- Studii superioare economice absolvite cu diplomă de licență; -
Vechimea în specialitatea studiilor — 3 ani și 6 luni;
-Abilitati ,calitati si aptitudini necesare :obligativitatea de lucra in proiectele europene initiate de conducerea scolii PNRR,PNRAS
- Cunostinte de operare / programare pe calculator ( nivel avansat) : word,excell,rulare program de contabilitate si program salarii Edusal ,SEAP,SIIIR
Bibliografie/tematica de concurs
- Legea Învățămîntului preuniversitar nr. 198/2023;
- Măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului național de învățământ preuniversitar --
Legea contabilității nr. 82/1991 cu modificările și completările ulterioare;
- ORDIN nr. 1954 din 16 decembrie 2005 pentru aprobarea Clasificației indicatorilor privind finanțele publice actualizat (Titlul I, Titlul II, Titlul VIII, Titlul IX, Titlul X)
- Ordin 1792 din 24 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale;
- ORDIN 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
- ORDIN 1917 din 12 decembrie 2005(actualizat) pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice,
Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia;
- HOTĂRÂRE nr. 564 din 4 august 2017 privind modalitatea de acordare a drepturilor
copiilor cu cerințe educaționale speciale școlarizați în sistemul de învățământ preuniversitar;
- HOTĂRÂRE nr. 72 din 27 februarie 2013 privind aprobarea Normelor metodologice pentru determinarea costului standard per antepreșcolar/ preșcolar/ elev și stabilirea finanțării de bază a unita“ților de învățământ preuniversitar de stat, care se asigură din bugetul dc stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per antepreșcolar/ preșcolar/ elev;
- Decret 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operațiunilor de casă;
- Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind execuția bugetelor de venituri și cheltuieli ale instituțiilor publice autonome, instituțiilor publice finanțate integral sau part,ial din venituri proprii, și activități finanțate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor fondurilor externe neranbursabile, bugetelor fondulul de risc și bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de instituțiile
publice, indiferent de modalitatea de organizare și finanțare a acestora, publicat în Monitorul Oficial nr. 396 din 29.05.2014;
- LEGEA 227/2015 Codul fiscal (Titlul IV cap. III, Titlul V);
- HOTĂRÎRE nr. 276 din 21 mai 2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
- ORDIN nr. 4183 din 4 iulie 2022 pentru aprobarea Regulamentului — cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar;
- ORDIN nr. 2021 din 17 decembrie 2013 (actualizat) pentru modificarea și completarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru institutii publice si instrucțiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministerului finantelor publice nr. 1917/2005;
- LEGEA nr. 53/2003 — Codul Muncii, cu modificările și completările
ulterioare; - LEGEA nr.153/2017, privind salarizarea personalului plătit din
fonduri publice.
Calendarul de desfășurare a concursului:
- Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Scoala Profesionala „ Jean Dinu” Adamclisi , str.Traian , nr.37, com. Adamclisi , jud. Constanța - 07.03.2025-24.03.2025 , între orele 10.00-12.00
- Selecția dosarelor de catre membrii comisiei de concurs - 25-26.03.2025, între orele 08.00-10.00
- Afișarea rezultatelor selecției - 26.03.2025, ora 10.30
- Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției Dosarelor-26.03.2025, între 10.30 — 12.00
- Afișarea rezultatelor selecției dosarelor, după soluționarea contestațiilor - 26.03.2025, ora 12.30
- Susținerea probei scrise 01.04.2025, ora 9.00
- Afișarea rezultatelor probei scrise 02.04.2025, ora 09.00
- Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise - 02.04.2025, între orele 10.00-12.00
- Afișarea rezultatelor probei scrise, după soluționarea contestațiilor-02.04.2025, ora 14.00
- Interviul - 03.04.2025, Ora 10.00
- Afișarea rezultatelor finale 03.04.2025, ora 12.00
- Depunerea contestațiilor după afișarea rezultatelor finale 03.04.2025, între orele 12.00-14.00
- Afișarea rezultatelor finale, după soluționarea contestațiilor - 03.04.2025, ora 15.30
Citește și
Angajări ConstanțaGrădinița cu Program Prelungit ,,Licurici” din Ovidiu anunță un post de muncă vacant
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii