Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
02:59 19 03 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Angajări Constanța Serviciul Public de Alimentare cu Apă și Canalizare Fântânele angajează! Iată ce post este scos la concurs

ro

18 Mar, 2025 15:46 200 Marime text
Foto cu rol ilustrativ

Serviciul Public de Alimentare cu Apă și Canalizare Fântânele din județul Constanța, organizeazã concurs, în perioada 10-25 aprilie 2025, ăn vederea ocuparii unui post vacant cu program de lucru de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/săptămână, personal contractual de execuţie, pentru funcția de casier /registrator (pentru încasarea debitelor de la gospodării – muncă în teren), perioadă nedeterminată.

Contractul individual de muncă pentru funcția contractuala de execuție casier/registrator va fi âncheiat în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003- codul muncii, cu modificarile ulterioare pe perioadă nedeterminata.

Dosarul de înscriere

Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul provizoriu din Fântânele strada Basarabia, nr. 83, de luni până vineri, în intervalul orar: de 09:00 – 16:00 și va cuprinde următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs.
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, însoțită de REVISAL;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european (Europass).
i) certificatul de integritate comportamentală.

Condițiile specifice 

Candidații trebuie să aibă studii medii, cunoștințe avansate de operare PC (cunoștințe utilizare fax, e-mail), iar vechimea în specialitatea studiilor nu se solicită.

Selecția dosarelor


Concursul va avea loc la Gradinita Fântânele și se va desfășura după următorul calendar:

Data limită pentru depunerea dosarelor este: 10.04.2025 ora 12:00.
Afișare rezultate selecție dosare în data de: 11.04.2025 ora 12:00.
Termen depunere contestații selecție dosare până la data de: 14.04.2025 ora 12:00.
Afișare rezultate contestații selecție dosare în data de: 15.04.2025 ora 16:00.

Proba scrisă
Proba scrisă are loc la Gradinita Fântânele în data de: 16.04.2025 ora 12:00.
Afișare rezultate proba scrisă în data de 17.04.2025 ora 12:00.
Termen depunere contestații proba scrisă în data de: 18.04.2025 ora 12:00.
Afișare rezultate contestații proba scrisă în data de: 21.04.2025 ora 16:00.

Interviul
Proba interviu are loc în data de: 22.04.2025 ora 09:00.
Afișare rezultate proba interviu în data de: 23.04.2025 ora 12:00.
Termen depunere contestații proba interviu până la data de: 24.04.2025 ora 12:00.
Afișare rezultate contestații proba interviu în data de: 25.04.2025 ora 16:00.
Afișare rezultate finale concurs în data de: 25.04.2025 ora 16:00.

Atribuții: 

1. Efectuează citirea aparatelor de măsurat la utilizatorii de servicii;
2. Emite facturi și încasează contravaloarea facturilor distribuite și emite chitanțe la sediu și in teren;
3. Întocmește documentele de predare a sumelor încasate ;
4. Păstrarea banilor în casă de bani pentru evitarea sustragerii acestora ;
5. Depune zilnic sumele încasate la banca;
6. Întocmirea documentelor de încasare și predare a banilor ;
7. Achita sumele aprobate în baza referatelor;
8. Întocmește și preda la contabilitate zilnic registrul de casă;
9. Îndosariază documentele cu care lucrează și răspunde de arhivarea lor;
10. Colaborează la ținerea corectă și la zi a evidenței financiare și contabile, precum și la salvarea datelor informatice;
11. Duce la îndeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhică
12. Alte sarcini primite de la șefii ierarhici.

Candidații nemultumiți pot depune contestație, pentru fiecare probă a concursului la sediul dinFântânele, str. Basarabia, nr. 83.

Relaţii suplimentare la sediul Serviciul Public de Alimentare cu Apă și Canalizare Fântânele din județul Constanța, telefon: 0769683417 Pelea Daniela, în intervalul orar 09:00-16:00.

Bibliografie

1. CONSTITUȚIA ROMÂNIEI – republicata :
2. ORDONANȚA Nr. 137/2000 privind prevenirea si sancționarea tuturor formelor de discriminare – republicată
3. LEGEA Nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse si de tratament intre femei si barbați in domeniul muncii – republicată;
4. LEGEA NR. 70/2015 pentru intârirea disciplinei financiare privind operațiuni de incasari si plați in numerar si pentru modificarea si completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata;
5. ORDINUL Nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile
6. LEGEA nr. 241/206 a Serviciului Public de Alimentare cu Apă si Canalizare, republicata:
7. Regulamentul – cadru al Serviciului Public de Alimentare cu Apă si Canalizare aprobat
prin Ordinul presedintelui A.N.R.S.C. nr. 88/2007


Citeșt eși:
AngajăriPost vacant la Spitalul Clinic Județean de Urgență "Sfântul Apostol Andrei" Constanța! Iată cerințele
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii