Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
13:23 17 03 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Angajări Post vacant la Spitalul Clinic Județean de Urgență "Sfântul Apostol Andrei" Constanța! Iată cerințele

ro

17 Mar, 2025 10:20 191 Marime text
Foto cu rol ilustrativ

Spitalul Clinic Județean de Urgență "Sfântul Apostol Andrei" Constanța organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de  Șef Serviciu Achiziții și Relații Publice gradul II – Serviciul Achiziții si Relatii Publice, în conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri public.

Condiţii generale de participare la concurs:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaşte limba româna, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
are capacitate deplină de exercițiu;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitațile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condițiile de studii și, dupa caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru savârşirea unei infracțiuni contra umanitații, contra statului ori contra autoritații, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârşite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației in care a intervenit reabilitarea.
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Condiții specifice de participare:

Candidații trebuie să aibă studii  economice de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau ciclul II Bolognă absolvite cu diplomă de master,  minim 10 ani în funcție de conducere, minim 7 ani vechime în achiziții publice, certificat expert achiziții publice și certificat de absolvire manager proiect.

Dosarul de înscriere la concurs va conține urmatoarele acte:

a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaratie de consimțamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2

c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate – copie;
d) certificat de casătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz – copie;
e) certificat de naștere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum si documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de munca, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea in muncă și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate f înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. In situația in care candidatul solicită expres in formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) – original;
i) adeverința medicală care să ateste starea de sanatate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, in clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătații. Pentru candidații cu dizabilitați, in situația solicitarii de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie insoțita de copia certificatului de încadrare intr-un grad de handicap, emis in condițiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție sociala, precum si orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in vârstă, persoane cu dizabilitați sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civila (pentru asistenți medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenți medicali) – copie;
n) adeverința OAMGMAMR (pentru asistenții medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanță plata taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate intr-un dosar cu şina in ordinea enumerata in anunț.

Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel:

Selcția dosarelor

Dosarele se pot depune până la data de 02.04.2025 – ora 12:00.
Selcția dosarelor va fi în 03.04.2025 ora 10:00.
În data de  04.04.2025 ora 10:00 se vor afișa rezultatele.
Până la data de 07.04.2025 ora 10:00se vor putea depune contestațiile.
În data de 08.04.2025 – ora 10:00 se vor soluționa contestațiile.
În data de 08.04.2025 – ora 14:00 se vor comunica rezultatele după contestații.

Proba scrisă
Proba scrisă va fi în data de 09.04.2025 – ora 10:00.
În data de 10.04.2025 – ora 10:00 se vor afișa rezultatele.
Până la data 11.04.2025 – ora 10:00 se vor putea depune contestațiile.
În data de 14.04.2025 – ora 10:00 se vor soluționa contestațiile, iar rezultatele se vor afișa în data de 15.04.2025 – ora 10:00.

Interviu
Interviul va fi în data de 16.04.2025 – ora 10:00m urmând ca în data de 17.04.2025 – ora 10:00 să se afișeze rezultatele.
Până la data 22.04.2025 ora 10:00 se vor putea depune contestațiile.
În data de 23.04.2025 – ora 10:00 se vor soluționa contestațiile.
În data de  24.04.2025 – ora 10:00 se vor afișa contestațiile 24.04.2025 – ora 10:00.
Rezultatele finale se vor afișa în data de 25.04.2025 – ora 10:00.


Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfăntul Apostol Andrei” , B-dul Tomis, Nr. 145, Constanța .

Citește și:
Locuri de muncă ConstanțaPrimăria Comunei Nicolae Bălcescu angajează maistru. Iată ce trebuie să faci
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii