Angajări Constanța Spitalul Municipal Mangalia angajează asistent medical debutant. Iată ce trebuie să faci
Angajări Constanța: Spitalul Municipal Mangalia angajează asistent medical debutant. Iată ce trebuie să faci
23 Dec, 2024 15:39
ZIUA de Constanta
147
Marime text
Spitalul Municipal Mangalia organizează în perioada 27.01.2025-30.01.2025, în conformitate cu prevederile HG nr. 1336/2022, concurs (27.01.2025 proba scrisă si 30.01.2025 probă interviu) pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată:
- 1 post vacant asistent medical debutant, specialitatea medicină generală (PL), normă întreagă – Secția Ortopedie traumatologie;
Dosarul de concurs va conține in mod obligatoriu:
- formular de înscriere la concurs, disponibil pe site-ul spitalului;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
- copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
- curriculum vitae, model comun European
- adeverința de concurs eliberata de OAMMR, in original.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alineantul precedent se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susținere a probei scrise/practice. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Documentul prevăzut la lit. h) poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
TAXA DE CONCURS: 50 lei
Conditii generale pentru ocuparea postului:
- are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare.
Conditii specifice pentru ocuparea postului:
- diploma de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diploma de studii postliceale prin echivalare, conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997;
- nu se solicită vechime în muncă sau specialitate.
Concursul va consta într-o probă scrisă tip grilă și o probă interviu.
Bibliografie:
- Teste . pentru asistentii medicali de V.Gherghina , M.Timofte si Gh.Nicolae
- Titircă L., Tehnici de evaluare şi îngrijiri acordate de asistenţii medicali,Ghid de nursing,Vol.II, Editura Viaţa Medicală Românească, Bucureşti, 2001
- Titircă L., Îngrijiri speciale acordate pacienţilor de către asistenţii medicali,Manual pentru colegiile şi şcolile postliceale sanitare, Editura Viaţa Medicală Românească,Bucureşti, 2007
- Titircă L., Ghid de nursing cu tehnici de evaluare şi îngrijiri corespunzătoare nevoilor fundamentale, Vol.I, Editura Viaţa Medicală Românească, Bucureşti, 2007
- Titircă L., Explorari functionale si ingrijiri speciale acordate bolnavului, Editura Viaţa Medicală Românească, Bucureşti, 2007
- Titircă L.,Urgenţe medico-chirurgicale,Sinteze pentru asistenţii medicali,Ediţia a III-a ,Editura Medicală, Bucureşti, 2003
- ORDINUL MS nr.1226/03.2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatea medicala si a metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privnd deseurilor rezultate din activitatea medicala
- ORDINUL MS nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea,dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private,evaluarea eficientei procedurilor de curatenie si dezinfectie effectuate in cadrul acestora,procedurilor recomandate pentru dezinfectia mainilor,in functie de nivelul de risc precum si metodele de evaluare derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia
- ORDINUL 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere si control al infectiilor nosocomiale in unitatile sanitare
- Fișa postului – atribuțiile asistentului medical
Tematică:
- Stopul cardio-respirator.Resuscitarea cardio-respiratorie la adult
- Ingrijirea bolnavilor cu insuficienta respiratorie.
- Astmul bronșic.
- Diluția soluțiilor.
- Pancreatita acută.
- Dezinfecția.
- Traumatismele.
- Pregătirea bolnavilor pentru explorări și operații.
- Tehnica îngrijirii bolnavului imobilizat la pat ( prevenirea escarelor).
- Prevenirea și combaterea infecțiilor nosocomiale.
- Colectarea și transportul deșeurilor periculoase provenite din activități medicale.
- Revoltarea produselor biologice și patologice.
- Puncția venoasă.
- Colectarea deșeurilor tăietoare – înțepătoare la locul de producer.
- Sondajul vezical.
- Sondajul gastric.
- Administrarea medicamentelor.
- Determinarea funcțiilor vitale.
- Fișa postului – atribuțiile asistentului medical.
Calendarul concursului:
- Dosarele de concurs se depun la Biroul resurse umane până la data de 16.01.2025, inclusiv, în intervalul orar 10.00-12.00.
- Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se vor afișa la data de 20.01.2025, ora 16.00.
- Proba scrisă se va desfășura în data de 27.01.2025, ora 11.00, la Pavilionul administrativ.
- Proba interviu se va desfășura în data de 30.01.2025, ora și locul desfășurării se vor comunica odată cu rezultatul probei scrise. La proba interviu vor putea participa numai candidații declarați admiși la proba scrisă.
- Rezultatele probei scrise și probei interviu se vor afișa în maximum o zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe. .
- Candidații nemulțumiți pot depune contestații în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, probei scrise și a interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează în termen de cel mult o zi lucrătoarea de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, probei scrise și a interviului.
- Rezultatele finale se vor afișa la data de 03.02.2025, ora 12.00.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Mangalia din strada Carol Davila nr. 3 și la tel. 0241752260.
Citește și:
Angajări: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța scoate la concurs mai multe posturi vacante
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii