Angajări Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța scoate la concurs mai multe posturi vacante
Angajări: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța scoate la concurs mai
23 Dec, 2024 15:18
ZIUA de Constanta
185
Marime text
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța cu sediul în Str. Decebal nr.22, organizează concurs în data de 21.01.2025, în în vederea ocupării următoarelor posturi vacante de natură contractuală, pe perioadă nedeterminată: muncitor calificat, asistent medical, infirmier, șofer, inspector de specialitate
Dar iată posturile scoase la concurs de către DGASPC Constanța.
Un post de muncitor calificat bucătărie pe durată nedeterminată în cadrul Complexului de Servicii Comunitare ,,Cristina’’;
Condiții specifice de participare:
- nivelul studiilor: G/M
- nivelul postului: EXECUȚIE
-condiții generale și specifice: studii generale/medii; certificat de calificare în meserie;
- principalele atribuții ale postului: își desfașoară activitatea în blocul alimentar,
-răspunde de prepararea în condiții igienico-sanitare a meniurilor;
- program de lucru tură 12/36 ore;
BIBLIOGRAFIE:
1. H.G. nr. 797/2017 (*republicata*) privind atributiile si Regulamentul-cadru de organizare si
functionare ale Directiei generale de asistenta sociala si protectia copilului cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Ordin nr. 976/1998 (*actualizat*) pentru aprobarea Normelor de igiena privind producţia,
prelucrarea, depozitarea, păstrarea, transportul şi desfacerea alimentelor;
TEMATICA:
1. H.G. nr. 797/2017 (*republicata*) privind atributiile si Regulamentul-cadru de organizare si functionare ale Directiei generale de asistenta sociala si protectia copilului cu modificarile si completarile ulterioare- Anexa 1-Integral;
2. Ordin nr. 976/1998 (*actualizat*) pentru aprobarea Normelor de igiena privind producţia, prelucrarea, depozitarea, păstrarea, transportul şi desfacerea alimentelor-Integral;
Un post de asistent medical, acesta este pe durată nedeterminată în cadrul Complexului de Servicii Comunitare Cristina
Condiții specifice de participare:
- nivelul studiilor: S/SSD/PL/M
- nivelul postului: EXECUȚIE
- condiții generale și specifice: absolvent cu diplomă de licenţă în specialitate,
absolvent şcoală sanitară postliceală, absolvent cu diplomă de bacalaureat în specialitate,
avizul O.A.M.G.M.A.M.R.;
- nu solicităm vechime în specialitatea studiilor;
principalele atribuții ale postului: asigură asistenţă medicală benefeciarilor serviciilor
sociale rezidenţiale;
- program de lucru: tură 12/36 ore;
BIBLIOGRAFIE:
1. Legea nr. 272/2004 (*actualizată*) (**republicată**), privind protecţia şi promovarea drepturilor
copilului*) cu modificările și completările ulterioare;
2. H.G. nr. 797/2017 (*republicata*) privind atributiile si Regulamentul-cadru de organizare si
functionare ale Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului cu modificarile si
completarile ulterioare – Anexa I ;
3. O.U.G. 57/2019 privind codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;
4. Ordinul 25/2019 privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de tip
rezidenţial destinate copiilor din sistemul de protecţie specială cu modificările și completările
ulterioare – Anexa I;
TEMATICA:
1. Legea nr. 272/2004 (*actualizată*) (**republicată**), privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului*)- integral;
2. H.G. nr. 797/2017 (*republicata*) privind atributiile si Regulamentul-cadru de organizare si functionare ale Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului cu modificarile si completarile ulterioare - Anexa 1;
3.O.U.G. 57/2019 privind codul administrativ-Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice – Cap. IV – Încadrarea și promovarea personalului contractual – Titlul I, II, III,IV;
4. Ordinul 25/2019 privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de tip rezidenţial destinate copiilor din sistemul de protecţie specială (Standarde minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare, organizate ca centre rezidențiale pentru copilul separat temporar sau definitiv de părinții săi ) – Anexa I- Modul III Viaţa cotidiană-nevoi curente, Standard 1
Alimentaţie; Modul IV Sănătate (Standardele 1 - 2) Standard 1 Asistenţa pentru sănătate; Standard
2 Igiena şi controlul infecţiilor; Modul VII Drepturi şi etică Standard 1 Respectarea drepturilor copilului şi a eticii profesionale, Standard 2 Relaţiile copiilor cu personalul; Modulul VIII Protecţia împotriva abuzurilor şi neglijării: Standard 1 Protecţia împotriva abuzurilor şi neglijării.
Un post de infirmier, acesta este pe durată nedeterminată în cadrul Complexului de Servicii Comunitare Orizont Lumina
Condiţii de participare:
- nivelul studiilor: G
- nivelul postului: EXECUȚIE
- condiții generale și specifice: studii generale;
- principalele atribuții ale postului: asigură îngrijirea generală a beneficiarilor serviciilor sociale rezidențiale; program ture;
- Program de lucru în ture 12/24 ore zi/ noapte;
BIBLIOGRAFIE:
1. Ordinul 25/2019 privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de tip rezidenţial destinate copiilor din sistemul de protecţie specială cu modificările și completările ulterioare – Anexa I;
2. Ordin nr.1.761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi
dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia.
TEMATICA:
1. Ordinul 25/2019 privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de tip rezidenţial destinate copiilor din sistemul de protecţie specială (Standarde minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare, organizate ca centre rezidențiale pentru copilul separat temporar sau definitiv de părinții săi ) – Anexa I- Modul III Viaţa cotidiană-nevoi curente, Standard 1 Alimentaţie; Modul IV Sănătate (Standardele 1 - 2) Standard 1 Asistenţa pentru sănătate; Standard
2 Igiena şi controlul infecţiilor; Modul VII Drepturi şi etică Standard 1 Respectarea drepturilor copilului şi a eticii profesionale, Standard 2 Relaţiile copiilor cu personalul; Modulul VIII Protecţia împotriva abuzurilor şi neglijării: Standard 1 Protecţia împotriva abuzurilor şi neglijării.
2. Ordin nr.1.761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia-integral.
Postul vacant de șofer este pe durata nedeterminată, în cadrul Centrului de Intervenții în Regim de Urgență și Logistică - Direcția de Protecție a Copilului
Condiții specifice de participare:
- nivelul studiilor: G/M
- nivelul postului: Execuție
- condiții generale şi specifice: studii generale/medii, permis auto categoria B;
- nu solicităm vechime în specialitatea studiilor;
- principalele atribuții ale postului:asigură transportul de persoane, mărfuri;
- program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
BIBLIOGRAFIE:
1. HOTĂRÂRE nr. 1.391 din 4 octombrie 2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice cu modificările și completările ulterioare;
2. H.G. nr. 797/2017 (*republicată*) privind atribuțiile și Regulamentul-cadru de organizare și funcționare ale Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului cu modificările și completările ulterioare;
3. ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;
TEMATICA:
1. Hotărârea nr. 1.391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice; Cap.II Starea tehnică a vehiculelor şi controlul acesteia; Cap.III Permisul de conducere; Cap. IV Semnalizarea rutieră; Cap.VII Sancţiuni contravenţionale şi măsuri tehnico-administrative;
2. H.G.nr. 797/2017 (*republicata*) privind atribuțiile și Regulamentul-cadru de organizare și funcționare ale Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului cu modificările și completările ulterioare -Anexa nr.1 – integral;
3.O.U.G. 57/2019 privind codul administrativ-Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice – Cap. IV – Încadrarea și promovarea personalului contractual – Titlul I, II, III,IV;
Un post de inspector de specialitate, pe durată nedeterminată, în cadrul Compartimentului Taxe, Avize, Autorizări, Urmărire Lucrări
Condiții specifice de participare:
- nivelul studiilor: S
- nivelul postului: EXECUȚIE
- condiții generale şi specifice: studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul inginerie civilă;
- principalele atribuții ale postului: - îndeplinirea sarcinilor și atribuțiilor de natură administrativă, patrimonială și tehnică la nivelul D.G.A.S.P.C. Constanța;
- program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
BIBLIOGRAFIE:
1. H.G. nr. 797/2017 (*republicata*) privind atributiile si Regulamentul-cadru de organizare si functionare ale Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului cu modificarile si completarile ulterioare – Anexa I;
2. O.U.G. 57/2019 privind codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;
3. Lege nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii;
4. HOTĂRÂRE nr. 907/ 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice.
TEMATICA:
1. H.G. nr. 797/2017 (*republicata*) privind atributiile si Regulamentul-cadru de organizare si functionare ale Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului cu modificarile si completarile ulterioare - Anexa 1;
2. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ – PARTEA a VI-a – Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, Capitolul III Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia, PARTEA a VII-a Răspunderea administrativă – Titlul I Dispoziții generale, Titlul II Răspunderea administrativ-disciplinară, Titlul III Răspunderea administrativ-contravențională, Titlul IV Răspunderea administrativ-patrimonială;
3. Lege nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii - integral;
4. HOTĂRÂRE nr. 907/ 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice –integral;
În privința postului de infirmier, pe durată nedeterminată, în cadrul Centrului de Îngrijire şi Asistenţă Sf. Andrei
Condiţii de participare:
- nivelul studiilor: G
- nivelul postului: EXECUȚIE
- condiții generale și specifice: studii gimnaziale
- nu solicităm vechime în muncă;
- principalele atribuții ale postului: asigură îngrijirea generală a beneficiarilor serviciilor -sociale rezidențiale;
- program de lucru: tură 12/24 – 12/48 ore;
BIBLIOGRAFIE:
1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativcu modificările și completările ulterioare;
2.ORDINUL 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi (Standarde specifice minime obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip Centru de abilitare şi reabilitare pentru persoane
adulte cu dizabilităţi, Centru pentru viaţă independentă pentru persoane adulte cu dizabilităţi, Centru de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi)cu modificările și completările ulterioare- Anexa 1;
TEMATICA:
1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ – PARTEA a VI-a – Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, Capitolul III Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia, PARTEA a VII-a Răspunderea administrativă– TitlulI Dispoziții generale, Titlul II Răspunderea administrativ- disciplinară, Titlul III Răspunderea administrativ-contravențională, Titlul IV Răspunderea administrativ-patrimonială;
2.ORDINUL 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi (Standarde specifice minime obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip Centru de abilitare şi reabilitare pentru persoane
adulte cu dizabilităţi, Centru pentru viaţă independentă pentru persoane adulte cu dizabilităţi, Centru de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi) – Anexa 1-MODULUL IV - Activităţi şi Servicii (Standarde 1 - 15) și MODULUL V - Protecţie şi Drepturi (Standarde 1 - 8);
2 posturi de infirmier, pe durată nedeterminată, în cadrul Centrului de Recuperare şiReabilitare Neuropsihiatrică Artemia Techirghiol
Condiţii de participare:
- nivelul studiilor: G
- nivelul postului: EXECUȚIE
- condiții generale și specifice: studii gimnaziale
- nu solicităm vechime în muncă;
- principalele atribuții ale postului: asigură îngrijirea generală a beneficiarilor serviciilor
sociale rezidențiale;
- program de lucru: tură 12/24 – 12/48 ore;
BIBLIOGRAFIE:
1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativcu modificările și completările ulterioare;
2.ORDINUL 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi (Standarde specifice minime obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip Centru de abilitare şi reabilitare pentru persoane
adulte cu dizabilităţi, Centru pentru viaţă independentă pentru persoane adulte cu dizabilităţi, Centru de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi)cu modificările și completările ulterioare- Anexa 1;
TEMATICA:
1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ – PARTEA a VI-a – Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, Capitolul III Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia, PARTEA a VII-a Răspunderea administrativă– Titlul I Dispoziții generale, Titlul II Răspunderea administrativ- disciplinară, Titlul III Răspunderea administrativ-contravențională, Titlul IV Răspunderea administrativ-patrimonială;
2.ORDINUL 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi (Standarde specifice minime obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip Centru de abilitare şi reabilitare pentru persoane
adulte cu dizabilităţi, Centru pentru viaţă independentă pentru persoane adulte cu dizabilităţi, Centru de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi) – Anexa 1-MODULUL IV - Activităţi şi Servicii (Standarde 1 - 15) și MODULUL V - Protecţie şi Drepturi (Standarde 1 - 8);
Un post de lucrător social, pe durată nedeterminată, în cadrul Locuinţei Maxim Protejată pentru Persoane Adulte cu Dizabilităţi Casa Lebăda Topraisar
Condiţii de participare:
- nivelul studiilor: M/PL/SSD
- nivelul postului: EXECUȚIE
- condiții generale și specifice: studii medii (diplomă de bacalaureat)/studii
postliceale/studii scurta durată
- curs lucrător social
- nu solicităm vechime în muncă;
- principalele atribuții ale postului: desfășoară activități de terapie ocupațională pentru beneficiari;
- program de lucru: tură 12/24 – 12/48 ore;
BIBLIOGRAFIE:
1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativcu modificările și completările ulterioare;
2. ORDINUL 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi (Standarde specifice minime obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip locuinţă protejată pentru persoane adulte cu dizabilităţi)cu modificările și completările ulterioare-Anexa 2;
TEMATICA:
1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ – PARTEA a VI-a – Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, Capitolul III Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia, PARTEA a VII-a Răspunderea administrativă– Titlul I Dispoziții generale, Titlul II Răspunderea administrativ- disciplinară, Titlul III Răspunderea administrativ-contravențională, Titlul IV Răspunderea administrativ-patrimonială;
2. ORDINUL 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi (Standarde specifice minime obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip locuinţă protejată pentru persoane adulte cu dizabilităţi) – Anexa 2-MODULUL IV - Activităţi şi Servicii (Standarde 1 - 15) și MODULUL V - Protecţie şi Drepturi (Standarde 1 - 8);
Un post de lucrător social, pe durată nedeterminată, în cadrul Locuinţei Maxim Protejată pentru Persoane Adulte cu Dizabilităţi Casa Opal Negru Vodă
Condiţii de participare:
- nivelul studiilor: M/PL/SSD
- nivelul postului: EXECUȚIE
- condiții generale și specifice: studii medii (diplomă de bacalaureat)/studii
postliceale/studii scurta durată
- curs lucrător social
- nu solicităm vechime în muncă;
- principalele atribuții ale postului: desfășoară activități de terapie ocupațională pentru beneficiari;
- program de lucru: tură 12/24 – 12/48 ore;
BIBLIOGRAFIE:
1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativcu modificările și completările ulterioare;
2. ORDINUL 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii
pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi (Standarde specifice minime
obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip locuinţă protejată pentru persoane
adulte cu dizabilităţi)cu modificările și completările ulterioare-Anexa 2;
TEMATICA:
1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ – PARTEA a VI-a – Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, Capitolul III Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia, PARTEA a VII-a Răspunderea administrativă– Titlul I Dispoziții generale, Titlul II Răspunderea administrativ- disciplinară, Titlul III Răspunderea administrativ-contravențională, Titlul IV Răspunderea administrativ-patrimonială;
2. ORDINUL 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii
pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi (Standarde specifice minime obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip locuinţă protejată pentru persoane adulte cu dizabilităţi) – Anexa 2-MODULUL IV - Activităţi şi Servicii (Standarde 1 - 15) și
MODULUL V - Protecţie şi Drepturi (Standarde 1 - 8);
Un post de inspector de specialitate/Referent(administrator) pe durată nedeterminată, este în cadrul Centrului de Abilitare si Reabilitare pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati (CAbR) Traian;
Condiţii specifice de participare:
- nivelul studiilor: M/S
- nivelul postului: EXECUȚIE
- condiții generale și specifice: diplomă de bacalaureat/studii superioare – diploma licenţă;
- nu solicităm vechime în specialitatea studiilor;
- principalele atribuții ale postului: răspunde de inventarierea valorilor materiale și bănești din cadrul centrului;
- program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
BIBLIOGRAFIE:
1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;
2. LEGEA nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în
legătură cu gestionarea bunurilor organizaţiilor socialiste cu modificările și completările ulterioare;
3. H.G. nr. 797/2017 (*republicata*) privind atributiile si Regulamentul-cadru de organizare sifunctionare ale Directiei generale de asistenta sociala si protectia copilului cu modificarile si completarile ulterioare;
4. ORDINUL nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii cu modificările și completările ulterioare.
TEMATICA:
1. O.U.G. 57/2019 privind codul administrativ – PARTEA a VI-a – Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, Capitolul III Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia, PARTEA a VII-a Răspunderea administrativă – Titlul I Dispoziții generale, Titlul II Răspunderea administrativ- disciplinară, Titlul III Răspunderea administrativ-contravențională, Titlul IV Răspunderea administrativ-patrimonială;
2. LEGEA nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor organizaţiilor socialiste-Integral;
3. H.G. nr. 797/2017 (*republicata*) privind atributiile si Regulamentul-cadru de organizare si functionare ale Directiei generale de asistenta sociala si protectia copilului cu modificarile si completarile ulterioare- Anexa 1-Integral;
4. ORDINUL nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii-Integral.
Un post de infirmier, pe durată nedeterminată, în cadrul Centrului de Abilitare si Reabilitare pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati (CAbR) Traian;
Condiţii de participare:
- nivelul studiilor: G
- nivelul postului: EXECUȚIE
- condiții generale și specifice: studii gimnaziale
- nu solicităm vechime în muncă;
- principalele atribuții ale postului: asigură îngrijirea generală a beneficiarilor serviciilor sociale rezidențiale;
- program de lucru: tură 12/24 – 12/48 ore;
BIBLIOGRAFIE:
1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativcu modificările și completările ulterioare;
2.ORDINUL 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi (Standarde specifice minime obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip Centru de abilitare şi reabilitare pentru persoane
adulte cu dizabilităţi, Centru pentru viaţă independentă pentru persoane adulte cu dizabilităţi, Centru de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi)cu modificările și completările ulterioare- Anexa 1;
TEMATICA:
1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ – PARTEA a VI-a – Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, Capitolul III Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia, PARTEA a VII-a Răspunderea administrativă– TitlulI Dispoziții generale, Titlul II Răspunderea administrativ- disciplinară, Titlul III Răspunderea administrativ-contravențională, Titlul IV Răspunderea administrativ-patrimonială;
2.ORDINUL 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi (Standarde specifice minime obligatorii de calitate pentru servicii sociale cu cazare de tip Centru de abilitare şi reabilitare pentru persoane
adulte cu dizabilităţi, Centru pentru viaţă independentă pentru persoane adulte cu dizabilităţi, Centru de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi) – Anexa 1-MODULUL IV - Activităţi şi Servicii (Standarde 1 - 15) și MODULUL V - Protecţie şi Drepturi (Standarde 1 - 8);
Un post de muncitor calificat întreținere , pe durată nedeterminată, în cadrul Centrului de Intervenții în Regim de Urgență Și Logistică – Direcția de Asistență Socială Persoane Adulte
Condiţii de participare:
--nivelul studiilor:G/M
-nivelul postului: EXECUȚIE
-condiții generale și specifice: studii generale/studii medii
-certificat de calificare
-nu solicităm vechime în muncă;
-principalele atribuții ale postului: asigură lucrări de întreținere
-program de lucru: 8/zi ore, 40 ore /săptămână;
I.BIBLIOGRAFIE:
1. O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;
2. LEGEA nr.319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
II. TEMATICA:
1.O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ – PARTEA a VI-a – Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, Capitolul III Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia, PARTEA a VII-a Răspunderea administrativă– Titlul I Dispoziții generale, Titlul II Răspunderea administrativ- disciplinară, Titlul III Răspunderea administrativ-contravențională, Titlul IV Răspunderea administrativ-patrimonială;
2. LEGEA nr.319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare
– Capitolul IV Obligațiile lucrătorilor;
Notă: Se vor studia formele actualizate la zi ale actelor normative menționate în prezenta bibliografie.
Condiţii generale de participare
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată
la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Persoanele interesate vor depune pentru înscriere următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru
posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) aviz psihologic (doar serviciile sociale pentru persone adulte);
h) aviz psihologic, aviz psihiatric și neurologic la angajarea personalului din cadrul serviciilor sociale și din structura organizatorică proprie, care, prin natura profesiei, intră în contact direct cu persoana beneficiară (doar serviciile sociale pentru copiii);
Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate
trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Documentul prevăzut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat şi de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
În funcţie de decizia conducătorului autorităţii sau instituţiei publice, dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice înăuntrul termenului prevăzut la art. 34.
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au
obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit.
b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Nerespectarea prevederilor alin. (7) şi (9), după caz, conduce la respingerea candidatului.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Folie P.V.C. A4 pentru îndosarierea documentelor;
Proba scrisă a concursului se va desfăşura la sediul CABR Ovidiu din localitatea Constanța, str.Pictor Nicolae Grigorescu nr.91, în data de 21.01.2025, începând cu ora 11:00. Interviul va fi comunicat ulterior, odată cu afişarea rezultatelor la proba scrisă, la sediul
D.G.A.S.P.C. Constanţa, str. Decebal nr.22 şi pe site-ul instituției, www.dgaspc-ct.ro.
Calendarul de desfăşurare al concursului:
selecţia de dosare: 16.01.2025
afişarea rezultatului selecţiei dosarelor: 17.01.2025
termen contestaţii: în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor;
proba scrisă: 21.01.2025
afişarea rezultatului la proba scrisă: în maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei scrise;
termen contestaţii: în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului la proba scrisa;
proba interviu: data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă, într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise;
afişarea rezultatului la proba interviu: în maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei interviu;
termen contestaţii: în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului la proba interviu;
rezultatele finale se afiseaza la sediul instituţiei str. Decebal nr.22 şi pe site-ul instituției, www.dgaspc-ct.ro în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor soluţionării contestaţiilor pentru ultima probă;
Dosarele pentru concurs se vor depune în perioada 23.12.2024 – 15.01.2025
Program: luni – joi : 8:00 – 16:30, Vineri 8:00 – 14:00 ;
Relaţii suplimentare se obţin la sediul D.G.A.S.P.C. Constanța, str. Decebal nr. 22, Serviciul Resurse Umane Formare Personal Prevenire și Protecție cam. 26 și la telefon 0241/480.855;
Persoană de contact: Crăciun Livioara – Inspector superior.
Citește și
Angajări ConstanțaISU Dobrogea- „Acum e șansa ta! Alătură-te echipei salvatorilor!“
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii