Locuri de muncă Constanța Liceul Teoretic „Decebal” angajează administrator financiar. Iată ce trebuie să faci
Locuri de muncă Constanța: Liceul Teoretic „Decebal” angajează administrator financiar. Iată ce trebuie
08 Mar, 2025 09:37
ZIUA de Constanta
1224
Marime text



Liceul Teoretic „Decebal” Constanța, cu sediul în Constanța, str. Aleea Horia Agarici nr. 4, județul Constanța, tel. 0341405825, e-mail liceuldecebal@liceulteoreticdecebal-ct.ro, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții vacante de ADMINISTRATOR FINANCIAR GRAD I — S (CONTABIL ȘEF), studii superioare, 1 normă, perioadă nedeterminată, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022.
Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. nr. 1336/2022:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfașura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. nr. 1336/2022:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfașura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor - studii superioare economice de lungă durată, studii universitare de licență/masterat (economice);
2. Deținător al certificatului S.E.C., confor art.19 lit.b2) și b3) din Legea nr.500/2002 cu modificările și completările ulterioare și Ordinul nr.496/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind dobândirea și retragerea certificatului de atestare a cunoștințelor dobândite ăn Sistemul european de conturi;
3. Vechime în specialitatea studiilor - minim 6 ani și 6 luni;
4. Vechime în contabilitatea bugetară – minim 5 ani
5. Cunoștințe de operare PC-MS Office (Excel, Word, etc.), navigare internet și utilizarea programelor specifice contabilității bugetare) dovedite cu documente;
6. Abilități de lucru în echipă;
7. Abilități de comunicare și relaționare;
8. Capacitate de a lua decizii.
Concursul constă în probă scrisă și probă de interviu și se va organiza conform calendarului:
Pentru participarea la proba interviu este necesară obținerea unui minim de 70 puncte la proba scrisă.
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi la interviu.
Proba de interviu urmărește următoarele aspecte:
Data limită până la care se pot depune dosare de concurs, la secretariatul instituției, este 18 martie 2025, ora 12:00.
Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. nr. 1336/2022:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după
caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări,
precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului , extras din REVISAL
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie a1 candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european
j) alte documente relevante
k) opis dosar în 2 exemplare, un exemplar se restituie candidatului cu număr de înregistrare.
Documentele prevăzute la lit. b) – e) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Notă:
- Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
- Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) - e) se realizează la sediul unității în momentul depunerii dosarului cu condiția prezentării documentelor originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.
- Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
- Nu se acceptă depunerea dosarelor incomplete.
Relații suplimentare se pot obține la secretariatul Liceului Teoretic “Decebal” Constanța, cu sediul în Constanța, str. Horia Agarici nr. 4, tel. 0341405825, e-mail liceuldecebal@liceulteoreticdecebal-ct.ro
Calendarul de desfășurare a concursului ce va fi organizat la sediul instituției:
1. Nivelul studiilor - studii superioare economice de lungă durată, studii universitare de licență/masterat (economice);
2. Deținător al certificatului S.E.C., confor art.19 lit.b2) și b3) din Legea nr.500/2002 cu modificările și completările ulterioare și Ordinul nr.496/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind dobândirea și retragerea certificatului de atestare a cunoștințelor dobândite ăn Sistemul european de conturi;
3. Vechime în specialitatea studiilor - minim 6 ani și 6 luni;
4. Vechime în contabilitatea bugetară – minim 5 ani
5. Cunoștințe de operare PC-MS Office (Excel, Word, etc.), navigare internet și utilizarea programelor specifice contabilității bugetare) dovedite cu documente;
6. Abilități de lucru în echipă;
7. Abilități de comunicare și relaționare;
8. Capacitate de a lua decizii.
Concursul constă în probă scrisă și probă de interviu și se va organiza conform calendarului:
- Probă scrisă: 25 martie 2025, ora 09:00 - minim 70 puncte din 100 puncte
- Probă de interviu: 27 martie 2025, ora 09:00 - minim 70 puncte din 100 puncte
Pentru participarea la proba interviu este necesară obținerea unui minim de 70 puncte la proba scrisă.
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi la interviu.
Proba de interviu urmărește următoarele aspecte:
- Abilităţi şi cunoştinţe impuse de fişa postului
- Capacitatea de analiză şi sinteză
- Motivaţia candidatului
- Comportamentul în situaţiile de criză
- Iniţiativă şi creativitate
Data limită până la care se pot depune dosare de concurs, la secretariatul instituției, este 18 martie 2025, ora 12:00.
Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. nr. 1336/2022:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după
caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări,
precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului , extras din REVISAL
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie a1 candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european
j) alte documente relevante
k) opis dosar în 2 exemplare, un exemplar se restituie candidatului cu număr de înregistrare.
Documentele prevăzute la lit. b) – e) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Notă:
- Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
- Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) - e) se realizează la sediul unității în momentul depunerii dosarului cu condiția prezentării documentelor originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.
- Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
- Nu se acceptă depunerea dosarelor incomplete.
Relații suplimentare se pot obține la secretariatul Liceului Teoretic “Decebal” Constanța, cu sediul în Constanța, str. Horia Agarici nr. 4, tel. 0341405825, e-mail liceuldecebal@liceulteoreticdecebal-ct.ro
Calendarul de desfășurare a concursului ce va fi organizat la sediul instituției:
Nr. crt. |
Activități | Data și ora |
1 . | Publicarea anunțului | 05.03.2025 |
2. |
Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Liceul Teoretic “Decebal” Constanța, cu sediul în oraș Constanța, str. Horia Agarici nr. 4 | 05.03.2025 - 17.03.2025 interval orar 09 -15:00 18.03.2025 interval orar 09-12.00 |
3. | Selecția dosarelor de către membrii comisiei de concurs | 19.03.2025 |
4. | Afișarea rezultatelor selecției dosarelor | 19.03.2025, ora 16.00 |
5. | Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor |
20.03.2025, între orele 09:00-12:00 |
6. | Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor | 20.03.2025, ora 15:00 |
7. | Susținerea probei scrise | 25.03.2025, ora 09:00 |
8. | Afișarea rezultatului probei scrise | 25.03.2025, ora 15:00 |
9. | Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise | 25.03.2025, între orele 15.30 – 18.30 |
10. | Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor | 26.03.2025, ora 15.00 |
11. | Susținerea interviului | 27.03.2025, ora 09.00 |
12. | Afișarea rezultatelor probei interviului | 27.03.2025, ora 12.00 |
13. | Depunerea contestațiilor privind rezultatul probei de interviu | 27.03.2025, între orele 13:00-15:00 |
14. | Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor | 28.03.2025, ora 10:00 |
15. | Afișarea rezultatului final al concursului | 28.03.2025, ora 12:00 |
16. | Validarea rezultatelor concursului în CA |
|
BIBLIOGRAFIE
- Legea învățământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările ulterioare;
- O.M.E. 5726/06.08.2024 — Regulament-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar, cu modificările ulterioare;
- Legea 53/2003 (r1) - Codul muncii republicată, cu modificările ulterioare;
- O.M.F. nr. 2861 din 9 octombrie 2009 - pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
- Legea nr. 82/1991 a contabilității, republicată, cu modificările ulterioare;
- O.M.F. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările ulterioare;
- Lege nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor, cu modificările ulterioare;
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările ulterioare;
- Hotărârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
- Legea nr. 500/2002 - privind Finanțele publice, cu modificările ulterioare;
- Legea nr. 273/2006 - privind Finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
- O.M.F. nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia, cu modificările și completările ulterioare;
- O.M.F. nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificației indicatorilor privind finanțele publice;
- H.G. nr. 72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la instituțiile publice
- H.G. nr. 569/2015 pentru aprobarea Normelor metodologice privind decontarea cheltuielilor pentru navetă la și de la locul de muncă a cadrelor didactice și a personalului didactic auxiliar din învățământul preuniversitar de stat;
- O.M.F. nr. 923/2014, republicat, pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv și a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar preventiv propriu cu modificările și completările ulterioare;
- O.M.F. nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
- O.G. nr. 119/1999, republicată, privind controlul intern și controlul financiar preventiv;
- O.M.F.P. nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcționare a sistemului național de raportare — Forexebug;
- H.G. nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe;
- Ordinul ME nr. 5518/2024 privind aprobarea Metodologiei cadru de acordare a burselor;
- Decret 209/1976- Regulamentul Operațiunilor de casă.
- HG 423/2016 – Metodologia de alocare a drepturilor de care beneficiază copiii cu CES integrați în învățământul de masă
Citește și:
Angajări Constanța: Școala Profesională ,,Jean Dinu” din Adamclisi angajează
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii