Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
18:57 16 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Uite concursul, nu e concursul Anunțul pentru postul de șef serviciu achiziții la Spitalul Județean Constanța, anulat la câteva zile de la publicare

ro

16 Dec, 2024 16:26 220 Marime text
Pe 10 decembrie 2024, pe pagina Guvernului României era publicat un anunț, în conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Județean de Urgența „Sfăntul Apostol Andrei” Constanța, prin care se scoate la concurs postul vacant de Șef Serviciu Achiziții gradul II – Serviciul Achiziții si Relatii Publice. Între timp concursul a fost anulat la cererea instituției angajatoare.
 
Concursul era planificat să se desfășoare până la începutul lunii februarie 2025, conform calendarului.
 
Condiţii generale de participare la concurs:
 
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaşte limba româna, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
are capacitate deplină de exercițiu;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitațile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condițiile de studii și, dupa caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru savârşirea unei infracțiuni contra umanitații, contra statului ori contra autoritații, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârşite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației in care a intervenit reabilitarea.
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 
Condiții specifice de participare:
Șef Serviciu Achiziții si Relatii Publice gradul II – Serviciul Achiziții si Relatii Publice
Condiţii de participare :
– nivelul studiilor si domeniul studiilor – juridice de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau ciclul II Bologna absolvite cu diplomă de master.
– minim 6 ani vechime in achiziții publice
– perfectionari(specializari): certificat expert achizitii publice
 
Dosarul de înscriere la concurs va conține urmatoarele acte :

a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaratie de consimțamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate – copie;
d) certificat de casătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz – copie;
e) certificat de naștere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum si documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de munca, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea in muncă și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate f înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. In situația in care candidatul solicită expres in formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) – original;
i) adeverința medicală care să ateste starea de sanatate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, in clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătații. Pentru candidații cu dizabilitați, in situația solicitarii de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie insoțita de copia certificatului de încadrare intr-un grad de handicap, emis in condițiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție sociala, precum si orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in vârstă, persoane cu dizabilitați sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civila (pentru asistenți medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenți medicali) – copie;
n) adeverința OAMGMAMR (pentru asistenții medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanță plata taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate intr-un dosar cu şina in ordinea enumerata in anunț.
Bibliografia se afla afişata la sediul unitații (lângă Serviciul Resurse Umane), iar pe site-ul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei” Constanța (www.spitalulconstanta.ro) se găsesc atât bibliografia, cât si fișele de post.
 
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel :
• până la data de 10.01.2025 – ora 12.00 – depunere dosare concurs
• 13.01.2025 ora 10.00 – selecție dosare
• 14.01.2025 ora 10.00 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 15.01.2025 ora 10.00 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 16.01.2025 – ora 10.00 soluționare contestații selecție dosare
• 17.01.2025 ora 10.00 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 20.01.2025 – ora 10.00 – proba scrisă
• 21.01.2025 – ora 10.00 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 22.01.2025 – ora 10.00 – depunere contestaţii proba scrisă
• 23.01.2025 – ora 10.00 soluționare contestații proba scrisă
• 27.01.2025 – ora 10.00 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 28.01.2025 – ora 10.00 – interviu
• 29.01.2025 – ora 10.00 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 30.01.2025 ora 10.00 – depunere contestații proba interviu
• 31.01.2025 – ora 10.00 – soluționare contestații proba interviu
• 03.02.2025 – ora 10.00 – afișare rezultate contestații proba interviu
• 04.02.2025 – ora 10.00 – afișare rezultate finale.
 
 
PRECIZĂRI:


Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise. 

Citește și
Spitalul Județean de Urgență Constanța, primul spital de stat din România dotat cu sistemul robotic Rosa (FOTO)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii