Afaceri Constanța Primăria Cerchezu investește aproximativ 1,5 milioane de euro în reabilitarea și modernizarea străzilor din trei localități (DOCUMENT)
Afaceri Constanța: Primăria Cerchezu investește aproximativ 1,5 milioane de euro în reabilitarea și modernizarea
23 Jul, 2024 12:43
ZIUA de Constanta
615
Marime text
În data de 22 iulie 2024, în SEAP a fost publicat un anunț de participare la licitație, lansat de autoritatea contractantă, Primăria Cerchezu, județul Constanța.
Primăria vrea să atribuie contractul „execuția lucrărilor pentru implementarea investiției publice: Modernizare infrastructură rutieră în comuna Cerchezu, localitățile Viroaga, Căscioarele și Cerchezu, județul Constanța – lot 2”.
Potrivit detaliilor din „descrierea succintă”, obiectul contractului este reabilitarea și modernizarea a 5 străzi existente din intravilanul Comunei Cerchezu, localitățile Viroaga și Căscioarele, județul Constanța, prin îmbunătățirea condițiilor de trafic (auto și pietonal) și creșterea siguranței rutiere. În cadrul proiectului sunt propuse a se reabilita și moderniza următoarele străzi: Comuna Cerchezu Sat Viroaga 1 Bisericii 328 m 2 Merilor 88 m 3 Școlii 114 m 4 Crivățului 948 m. Lungime Sat Viroaga 1478 m. Sat Căscioarele 5 Narciselor 999 m. Lungime Sat Căscioarele 999 m. Lungime Totală 2.477 m.
Au fost scoase la licitație din devizul general al proiectului, aprobat conform HG nr. 907/2016, următoarele categorii de cheltuieli:
- Cap. 1 - Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului - 1.000,00 de lei
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investiţia de bază - 7.356.678,22 de lei
- Cap. 5.1 Organizare de şantier - 12.605,04 lei
Astfel, valoarea estimată a achiziției este de 7.370.283,26 de lei, fără TVA, echivalent cu aproximativ 1,5 miioane de euro.
Când are loc licitația
Licitația pentru atribuirea contractului urmează să se desfășoare în data de 6 august 2024, ora 15:00.
Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate – cost.
Persoanele ce dețin funcții de decizie din cadrul Autorității Contractante, precum și persoanele din cadrul Autorității Contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/ sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt: Chelaru Ștefan - Primar; Iancu Viorica - Viceprimar; Radu Simona – Elena - Secretar general UAT comuna Cerchezu, cu atribuții delegate; Florescu Andreea – Laura - Inspector asistent, Compartiment Resurse Umane, Salarizare, Contabilitate. Taxe și impozite; Crăciun Anamarian – Cristina - expert achiziții, furnizor de servicii auxiliare achiziției.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Licitații Constanța Eraos SA, deținută de fratele fostului primar din Cogealac, contract de 2,18 milioane de euro cu Primăria Cerchezu (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii