Cazarma 1369 Constanța va f reabilitată. Contractul de peste 450.000 de lei, scos la licitație de Academia Navală „Mircea cel Bătrân" (DOCUMENT)
Cazarma 1369 Constanța va f reabilitată. Contractul de peste 450.000 de lei, scos la licitație de Academia Navală
25 Apr, 2024 11:19
ZIUA de Constanta
955
Marime text
- Contractul „Servicii de elaborare relevee de arhitectură, planuri de situație pentru pavilioane și planurile rețele ale cazărmii 1369 Constanța“ a fost scos la licitație de Ministerul Apărării – Unitatea Militară 02192, Academia Navală „Mircea cel Bătrân".
- Achiziția are o valoare estimată de 450.000 lei.
Ministerul Apărării – Unitatea Militară 02192 (Academia Navală „Mircea cel Bătrân") anunță organizarea și desfășurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de elaborare relevee de arhitectură, planuri de situație pentru pavilioane și planurile rețele ale cazărmii 1369 Constanța“, în valoare estimată de 450.000 lei.
Contractul presupune prestarea serviciilor de Elaborare relevee de arhitectură, planuri de situație pentru pavilioane și planurile rețele ale cazărmii 1369 Constanța sunt necesare pentru întocmirea și actualizarea dosarului tehnic pentru Cazarma 1369 Constanța în vederea înscrierii imobilului în Cartea Funciară.
Ofertele vor fi depuse până pe data de 27.05.2024, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră.
Resposabili de atribuirea procedurii
Persoane cu funcții de decizie în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii sunt: Toma Alecu - comandant; Moise Gabriel - locțiitor al Comandantului; Burlacu Cirpian-contabil șef; Ivanov Georgiana - consilier juridic; Ionescu Gabriel - locțiitor tehnic, Schipor Constantin - șef birou achiziții; Ivan Florina-Economist; Coșofreț Gabriela - referent de specialitate; Stoica Adelina - referent de specialitate; Georgiana Piciu - inginer; Buzoianu Cristina Florentina - referent de specialitate, Carabet Violeta - referent de specialitate. Persoane autorizate să asiste la deschiderea ofertelor sunt: Schipor Constantin, Piciu Georgiana, Ivan Florina, Coșofreț Gabriela, Buzoianu Florentina, Carabet Violeta, Stoica Adelina.
Date din caietul de sarcini
Prestarea serviciilor va începe de la data notificării contractantului de către Autoritatea contractantă iar finalizarea prestării serviciilor se va face la recepția finală a acestora. Termenul de prestare a serviciilor va fi de maxim 120 de zile calendaristice de la semnarea contractului, conform graficului de prestare a serviciilor asumat de către ofertant. În situația unor cause intervenite independent de voința părților, durata contractului se poate prelungi prin act adițional cu o perioadă stabilită de ambele părți, fără costuri suplimentarea din partea beneficiarului.
Prestatorul este obligat să asigure organizarea executării, cadrele tehnice calificate si mijloacele tehnice care să conducă la respectarea strictă a prevederilor caietului de sarcini.
Daunele provocate persoanelor fizice/juridice sau bunurilor aparținând acestora, în legătură cu executarea serviciilor de măsurători și elaborare a releveelor de arhitectură, intră în responsabilitatea prestatorului. Responsabilitatea revine prestatorului și în cazul neexecutării la termenele stabilite sau executării incorecte/incomplete a serviciului, dacă aceasta duce la producerea de daune unor persoane fizice sau persoane juridice și a bunurilor acestora. Prestatorul va asigura respectarea normelor de securitate în muncă, având întreaga responsabilitate pentru orice fel de eveniment de muncă la care este supus personalul prestatorului sau pe care prestatorul îl generează, urmare a activității desfășurate în baza contractului.
Prestatorul se obligă să respecte prevederile normelor privind protecţia informaţiilor clasificate în Ministerul Apărării Naţionale, să nu disemineze informaţiile obţinute pe perioada derulării contractului către terţe persoane, fizice sau juridice, iar după încetarea obligaţiilor contractuale să şteargă din memoria echipamentelor şi a tehnicii de calcul orice date tehnice şi informaţii culese, necesare derulării contractului și informarea în scris a beneficiarului despre acest lucru. Daunele, costurile și pretențiile inițiate de terțe părți și formulate împotriva prestatorului și/sau achizitorului, vor fi remediate de către prestator, acesta suportând costurile aferente, dacă aceste daune sunt confirmate, suportând și costurile prevăzute de legislația aplicabilă.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
În secțiunea „Documente“, puteți consulta anunțul de atribuire a contractului publicat pe e-licitatie.ro// pe SEAP
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal. Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Licitații Constanța Hermes SRL, compania familiei directorului ARR, contract de peste 170.000 de euro cu Primăria Mircea Vodă, pentru catering la școală (DOCUMENT)
Cumpărări directe Constanța Adonica Consulting SRL va elabora studii DNSH pentru reabilitarea Școlii din Eforie Nord și a lacului Belona, proiecte dezvoltate de Primăria Eforie (DOCUMENTE)
Licitații publice Pereții exteriori ai unor clădiri din municipiu, acoperiți cu picturi murale. Cui a atribuit Primăria Constanța acest contract? (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii