CN APM Constanța a semnat contractul pentru o nouă navă hidrograf în Portul Constanța (galerie foto)
CN APM Constanța a semnat contractul pentru o nouă navă hidrograf în Portul Constanța (galerie foto)
29 Nov, 2019 14:14
ZIUA de Constanta
2417
Marime text
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a încheiat contractul de achiziție sectorială cu
asocierea SC Navtron SRL și SC Electroscoica Mar SRL pentru furnizare ”Sistem hidrografic (inclusiv navă de cercetare)”.
Achiziția a fost făcută în cadrul proiectului de investiție „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creșterii adâncimilor șenalelor și bazinelor și a siguranței navigației în Portul Constanța”. Prețul contractului este de 4.640.141 lei (fără TVA), iar termenul de furnizare este de maxim 8 luni.
Proiectul de investiție „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creșterii adâncimilor șenalelor și bazinelor și a siguranței navigației în Portul Constanța” este cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare.
Nava echipată cu sistemul hidrografic va fi utilizată pentru monitorizarea execuției lucrărilor de dragaj; monitorizarea adâncimilor bazinelor și șenalelor porturilor maritime Constanța, Midia și Mangalia; monitorizarea cheurilor, digurilor în programele de urmărire a comportării în timp a construcțiilor; precum și monitorizarea cheurilor, digurilor după evenimente meteorologice de risc (cu consecințe socio-economice). Caracteristicile navei vor fi următoarele: port de înmatriculare – portul Constanța; pavilion – România; zona de navigație – maritimă costieră, până la maxim 10Mm de țărm; viteza minimă – 4/5Nd pentru regim de măsurători hidro și 10/12 Nd pentru regim de croazieră; perioada de operare - 12 luni pe an; deplasament - 13 – 16 tone; lungime maximă navă – între 11 și 13 m; lățime navă – între 3,5 și 4,5 m; pescaj maxim - între 1 și – 1,10 m; propulsie - motoare Diesel 2 x 200 cp. Sistemul hidrografic va fi format din echipamente specifice: sondă hidrografică multifascicul, sondă hidrografică monofascicul și scanare laterală, profilator „SUB – BOTTOM”, senzor de viteză a sunetului în apă, senzor de temperatură a apei la nivelul chilei, profilator de viteză a sunetului în apă, senzor de măsură a mișcărilor navei; sistem de orientare (girocompas), receptor DGNSS RTK MOBIL, stație de referință DGNSS RTK, stație portabilă de referință a nivelului mării (MAREGRAF), echipamente pentru inspecții subacvatice hidroacustice, Chartplotter (RADAR).
Investiția propusă va avea ca rezultat îmbunătățirea condițiilor din Portul Constanța, creșterea calității serviciilor oferite și a capacității de atragere în Portul Constanța a traficului de mărfuri din bazinul Mării Negre, prin creșterea numărului de nave de capacitate mare.
Sursa foto: CN APM Constanța
Citește și:
TPF Inginerie SRL va superviza lucrările de modernizare a infrastructurii portuare din Portul Constanța (document)
Licitaţie la CN APM Constanţa pentru asfaltarea drumului dintre Poarta 7 şi Poarta 9 (document)
Cât va plăti CN APM Constanţa pentru serviciul de urmărire a comportării în timp a digului de larg (document)
asocierea SC Navtron SRL și SC Electroscoica Mar SRL pentru furnizare ”Sistem hidrografic (inclusiv navă de cercetare)”.
Achiziția a fost făcută în cadrul proiectului de investiție „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creșterii adâncimilor șenalelor și bazinelor și a siguranței navigației în Portul Constanța”. Prețul contractului este de 4.640.141 lei (fără TVA), iar termenul de furnizare este de maxim 8 luni.
Proiectul de investiție „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creșterii adâncimilor șenalelor și bazinelor și a siguranței navigației în Portul Constanța” este cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare.
Nava echipată cu sistemul hidrografic va fi utilizată pentru monitorizarea execuției lucrărilor de dragaj; monitorizarea adâncimilor bazinelor și șenalelor porturilor maritime Constanța, Midia și Mangalia; monitorizarea cheurilor, digurilor în programele de urmărire a comportării în timp a construcțiilor; precum și monitorizarea cheurilor, digurilor după evenimente meteorologice de risc (cu consecințe socio-economice). Caracteristicile navei vor fi următoarele: port de înmatriculare – portul Constanța; pavilion – România; zona de navigație – maritimă costieră, până la maxim 10Mm de țărm; viteza minimă – 4/5Nd pentru regim de măsurători hidro și 10/12 Nd pentru regim de croazieră; perioada de operare - 12 luni pe an; deplasament - 13 – 16 tone; lungime maximă navă – între 11 și 13 m; lățime navă – între 3,5 și 4,5 m; pescaj maxim - între 1 și – 1,10 m; propulsie - motoare Diesel 2 x 200 cp. Sistemul hidrografic va fi format din echipamente specifice: sondă hidrografică multifascicul, sondă hidrografică monofascicul și scanare laterală, profilator „SUB – BOTTOM”, senzor de viteză a sunetului în apă, senzor de temperatură a apei la nivelul chilei, profilator de viteză a sunetului în apă, senzor de măsură a mișcărilor navei; sistem de orientare (girocompas), receptor DGNSS RTK MOBIL, stație de referință DGNSS RTK, stație portabilă de referință a nivelului mării (MAREGRAF), echipamente pentru inspecții subacvatice hidroacustice, Chartplotter (RADAR).
Investiția propusă va avea ca rezultat îmbunătățirea condițiilor din Portul Constanța, creșterea calității serviciilor oferite și a capacității de atragere în Portul Constanța a traficului de mărfuri din bazinul Mării Negre, prin creșterea numărului de nave de capacitate mare.
Sursa foto: CN APM Constanța
Citește și:
TPF Inginerie SRL va superviza lucrările de modernizare a infrastructurii portuare din Portul Constanța (document)
Licitaţie la CN APM Constanţa pentru asfaltarea drumului dintre Poarta 7 şi Poarta 9 (document)
Cât va plăti CN APM Constanţa pentru serviciul de urmărire a comportării în timp a digului de larg (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii