CN APM SA Constanța Clădirea post control Poarta 2 va fi extinsă și modernizată (DOCUMENT)
CN APM SA Constanța: Clădirea post control Poarta 2 va fi extinsă și modernizată (DOCUMENT)
17 Sep, 2024 10:44
ZIUA de Constanta
451
Marime text
- Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 23 septembrie 2024.
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, ca autoritate contractantă, a inițiat, printr-un anunț de participare simplificat, achiziția serviciilor de expertiză tehnică și proiectare pentru „Extindere și Modernizare Clădire Post Control Poarta 2“.
Valoarea totală estimată e de 331.000 lei, criteriul de atribuire fiind cel mai bun raport calitate - preț.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 23 septembrie 2024, ora 15.00, când se deschid ofertele, în SEAP.
Obiectul achiziției constă în servicii de elaborare a documentației tehnice a proiectului tehnic de execuție pentru obiectivul de investiții „Extindere și Modernizare Clădire Post Control Poarta 2“ a mijlocului fix „Clădire Post Control Poarta 2“ cu nr. de inventar 111112021, care vor include, dar nu se vor rezuma la următoarele servicii prezentate mai jos:
- Expertiza Tehnică pentru mijlocul fix „Clădire Post Control Poarta 2“ în vederea stabilirii modului de transformare a acestuia, adică prin extindere / supraetajare sau demolare parțială, având în vedere lipsa Proiectului Tehnic al mijlocului fix mai sus menționat;
- Studii de specialitate (studiu topographic / studiu geotehnic/ studiu hidrologic / etc.) necesare în cadrul proiectării;
- Tema de Proiectare;
- Documentația pentru obţinerea Certificatului de Urbanism;
- Documentația pentru obținerea avizelor solicitate prin Certificatul de Urbanism;
- Documentaţia pentru Autorizarea Lucrărilor de Intervenţii (DALI);
- Documentația Tehnică pentru obținerea Autorizației de Construire (DTAC) și Documentația Tehnică pentru Organizarea Execuției (DTOE);
- Documentația pentru Proiectul Tehnic cu Detaliile de Execuție;
- Documentația pentru Proiectul de urmărire în timp a construcției;
Persoanele care dețin functii de decizie în cadrul EC, precum și persoane din cadrul EC ce pot influența conținutul documentației de atribuire și /sau desfășurarea procesului de atribuire sunt:
• Consiliu de Administratie: Adrian-Daniel Gavruta, Catalin Diaconu, Mihnea - Claudiu Drumea, Elena Vlad, Dan Alexandru Catana, Constantin Chirilă;
• Director General – Mihai Teodorescu, Director General Adjunct – Costin Valeriu Avătavului, Director Financiar – Maria Mergiu, Florin Laurențiu Chirilă - Director Tehnic, Adina Albu – cu atribuții delegate Serviciu Juridic și Guvernanță Corporativă, Hermina Bectemir – Sef Serviciu Achizitii Publice și Gestiune, Cristian Mihai Toma - Șef Serviciu Patrimoniu Nord; Marina Dănuța Moldoveanu – Șef Serviciu Investiții Elaborare Documentații;
• Alti semnatari: Adrian Stănciuc – Serviciul Bugete și Control Financiar Preventiv, Georgiana Bălănescu – Serviciul Investiții și Elaborare Documentații, Monica Arsenie - Serviciul Patrimoniu Nord, Elena Șincan - Responsabil Achizitie din cadrul Serviciului Achizitii Publice și Gestiune
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
CN APM SA Constanța. Sursa foto: ZIUA de Constanța
Citește și:
Licitații Constanța
CN APM SA, 470.000 lei pentru mixtură asfaltică și emulsie bituminoasă pentru întreținerea îmbrăcăminților rutiere (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii