CN APM SA Constanța Se fac pași în direcția extinderii și modernizării platformei parcare Rădăcină Mol 1S (DOCUMENT)
CN APM SA Constanța: Se fac pași în direcția extinderii și modernizării platformei parcare Rădăcină Mol
27 Sep, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
535
Marime text
- Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 7 octombrie 2024.
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, ca autoritate contractantă, a inițiat printr-un anunț de participare simplificat achiziționarea serviciilor privind elaborarea documentației necesară pentru proiectarea lucrărilor în ce privește extinderea și modernizarea mijlocului fix „Platformă parcare Rădăcină Mol 1S“ prin supraetajare, ținând cont de o serie de cerințe specifice, detaliate la nivelul Caietului de sarcini 38501/13.09.2024.
Potrivit e-licitatie.ro, elaborarea documentației necesare se face în conformitate cu următoarele etape:
Etapa I - Studiu privind numărul necesar de locuri de parcare;
Etapa II - Expertiza Tehnică pentru mijlocul fix nr. 112232665 Platformă parcare Rădăcină Mol 1 S în vederea stabilirii modului de transformare al acestuia, adică prin demolare și edificare, sau supraetajare la P+??E a unei parcări la Rădăcină Mol 1 S, mai precis în fața viitorului „Centru Coordonare și Monitorizare Mărfuri și Trafic“, care, momentan, este în faza de proiectare, având în vedere lipsa Proiectului Tehnic al mijlocului fix mai sus menționat;
Etapa III - Tema de Proiectare - include Memoriul tehnic și planșe reprezentative ce vor fi supuse Avizării CTE al CN APM SA;
Etapa IV - Documentația pentru obținerea Certificatului de Urbanism include Memoriul tehnic și planșele reprezentative ce vor fi supuse Avizării CTE CN APM SA, în vederea depunerii de către Beneficiar la autoritățile publice competente în vederea obținerii Certificatului de Urbanism;
Etapa V - Investigații de Teren / Studii de specialitate, care include Studiu topografic cu viza OCPI, Studiu geotehnic cu viză verificator, Studiu Hidro cu viză verificator, Identificarea rețelelor de utilități etc;
Etapa VI - Documentații obținere Avize-Acorduri;
Etapa VII - Documentaţia pentru Autorizarea Lucrărilor de Intervenţii (DALI);
Etapa VIII - Documentația Tehnică pentru obținerea Autorizației de Construire (DTAC) și Documentația Tehnică pentru Organizarea Execuției (DTOE);
Etapa IX - Documentația proiectului tehnic va include Documentația Tehnică pentru Proiectul Tehnic (cu Detalii de Execuție, Caietele de Sarcini, Listele de Cantități, Breviare de calcul, Antemăsurătoare, Devize fără valori, Devize cu Valori în baza studiilor de piață proprii), include Memoriul tehnic și planșe reprezentative ce vor fi supuse Avizării CTE al CN APM SA. Documentaţia pentru Proiectul de urmărire în timp a construcției include Memoriul tehnic și planșele reprezentative.
Etapa X - Documentația pentru Asistență tehnică cuprinde - Planuri As built și ridicare topo pentru Extindere și modernizare „Platformă parcare Rădăcină Mol 1 S“, finalizată (Conform HG nr. 343/2017 - modificarea HG nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii și instalaţii aferente acestora).
Valoarea totală estimată e de 1.425.250 lei.
Criteriul de atribuire e cel mai bun raport calitate - preț.
Persoanele ce dețin funcții de decizie și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și / sau desfășurarea procesului de atribuire sunt:
• Consiliu de Administrație: Adrian-Daniel Gavruta, Catalin Diaconu, Mihnea - Claudiu Drumea, Elena Vlad, Dan Alexandru Catana, Constantin Chirilă;
• Director General - Mihai Teodorescu, Director General Adjunct - Costin Valeriu Avătavului, Director Financiar - Maria Mergiu, Florin Laurențiu Chirilă - Director Tehnic, Adina Albu - cu atribuții delegate Serviciu Juridic și Guvernanță Corporativă, Hermina Bectemir - Șef Serviciu Achiziții Publice și Gestiune, Adrian Stoean - Șef Serviciu Urmărire Contracte, Constantin Brandi - Șef Serviciu Patrimoniu Sud;
• Alti semnatari: Adrian Stănciuc - Serviciul Bugete și Control Financiar Preventiv, Adrian Babii - Serviciul Investiții Elaborare Documentații, Andreea Georgiana Stăetu - Serviciul Patrimoniu Sud, Elena Șincan - Responsabil Achizitie din cadrul SAPG.
Cuantumul garanției de participare e de 14.252,50 lei.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 7 octombrie 2024, ora 15.00, când se deschid ofertele, în SEAP.
Oferta trebuie să fie valabilă până la 7 februarie 2025.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
CN APM SA Constanța
Clădirea post control Poarta 2 va fi extinsă și modernizată (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii