Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:18 07 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CNAIR pune la bătaie aproape 17 milioane de lei pentru achiziția materialelor necesare pentru execuția lucrărilor drumurilor (DOCUMENT)

ro

07 Jul, 2024 17:00 145 Marime text


Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. a lansat un anunț de participare pentru achiziția materialelor necesare pentru execuția lucrărilor drumurilor, agregatelor naturale de carieră și a pietrei sparte, sortimente 31,5-63 mm, granit, iar licitația va avea loc pe data de 08 august 2024.

Potrivit licitatiapublica.ro, valoarea estimată a achiziției este de 16.884.120 lei (valoarea minimă a acordului cadru este de 63.424 lei, fără TVA, valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 5.096.680 lei, fără TVA, iar valoarea celui mai mic contract subsecvent este de 15.856 lei, fără TVA).

De asemenea, frecvența contractelor care urmează să fie atribuite va fi de minim un contract subsecvent, în fiecare an al acordului cadru. Cantitățile minime și maxime aferente acordului cadru, cât și cantitățile estimate minime și maxime aferente unui contract subsecvent se regăsesc ca Anexe la documentația de atribuire/caietul de sarcini.
 
Ofertele pot fi depuse până pe data de 08-08-2024, ora 15:00.
 
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 20 zile.
Conform obligației prevăzute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificată și completată, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și concret la toate solicitările de clarificări în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.

Totodată, orice solicitare de clarificare transmisă după data menționată anterior va pune autoritatea contractantă în imposibilitatea de a oferi un răspuns în termenul menționat și, drept urmare, orice solicitare de clarificare în termenele menționate se va considera tardivă.

Cantitatea, de 93.980 tone, este necesară a se livra de către furnizor în CIC Fetești (județul Ialomița) - A2, km143, C2 - 2.100 tone; Oltenița (județul Călărași) - DN41 - 67.000 tone; Dorobanțu (județul Călărași) DN31 km - 7.780 tone; Țăndărei (județul Ialomița) - DN21A - km21 - 16.300 tone; Cobadin (județul Constanța) - DN3 strada Aluniș, nr. 22 - 400 tone; Ciucurova (județul Tulcea) DN22A km, 31+825 st - 400 tone.

Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a modifica contractele subsecvente potrivit art. 221 din Legea 98/2016, modificată și completată, cu condiția ca aceste modificări să nu se încadreze în prevederile art. 221 alin. (7) din Legea 98/2016, modificată și completată (să nu reprezinte modificări substanțiale).

Termenul maxim de livrare va fi de 10 zile lucrătoare. Pentru îndeplinirea acestor condiții, oferta va fi declarată conformă, dar nu va primi punctaj suplimentar. De asemenea, pentru ofertarea unui termen peste cel de 10 zile lucrătoare, oferta va fi declarată neconformă.

Conform licitatiapublica.ro, ofertantul unic, ofertantul asociat, subcontractantul sau terțul susținător trebuie să demonstreze ca nu se încadrează în prevederile art. 164 din Legea nr. 98/ 2016. Ofertantul clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire, anterior atribuirii contractului, va prezenta, la solicitarea autorității contractante, următoarele documente edificatoare care probează sau  confirmă neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 164, atât pentru ofertantul unic, ofertantul asociat cât și pentru subcontractantul sau terțul susținător, declarat în ofertă: cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC/ actul constitutiv, precum și alte documente edificatoare, după caz.

Ofertantul clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire, anterior atribuirii contractului, va prezenta, la solicitarea autorității contractante, urmat de documente edificatoare care probează sau confirmă neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 165 de mai sus, atât pentru ofertantul unic, ofertantul asociat, subcontractantul sau terțul susținător, declarat în ofertă.

Persoanele juridice române trebuie să prezinte certificate de atestare fiscală privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor și taxelor locale, dar și alte venituri ale bugetului local pentru sediul principal, valabile la momentul prezentării. Pentru sediile secundare sau punctele de lucru declarate în cadrul Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Teritorial, ofertantul va prezenta o declaraţie pe propria răspundere, privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate, valabilă la momentul prezentării, certificat de atestare fiscală privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale la bugetul general consolidat, precum și certificat de atestare fiscală privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale la bugetul general consolidat.

De asemenea, persoanele juridice străine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de instituțiile autorizate ale țării de origine (certificate de atestare fiscală, caziere judiciare sau alte documente echivalente, etc.) prin care să dovedească faptul că și-au îndeplinit obligațiile de plată a impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat, în conformitate cu legislația naționala a țării de rezidență a ofertantul unic, ofertantul asociat, subcontractantul sau terțul susținător sau a țării în care acesta este stabilit. Din documentele edificatoare prezentate trebuie să reiasă lipsa datoriilor restante la momentul prezentării acestora.

În secțiunea Documente poate fi consultată întreaga documentație oferită de autoritatea contractantă, inclusiv caietul de sarcini.

Citește și:

DRDP Constanța plătește peste 250.000 de lei pentru serviciile de reparații ale motoutilajelor (DOCUMENT)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii