Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
21:31 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Consiliul a anulat raportul procedurii Licitația serviciilor de pază a garniturilor de tren și locomotivelor SRTFC Constanța, contestată la CNSC

ro

29 Jun, 2024 16:15 776 Marime text
  • Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a adoptat o decizie împotriva rezultatului procedurii, emisă de către SNTFC „CFR Călători” SA SRTFC Constanța, în cadrul procedurii de licitație deschisă, organizată în vederea atribuirii contractului având ca obiect Serviciul de pază a garniturilor de tren, locomotivelor și automotoarelor - SRTFC Constanța la Stația Slobozia Veche
  • Consiliul a admis contestația Dragostal Titan Guard SRL, în contradictoriu cu SNTFC „CFR Călători” SA – SRTFC Constanța, în calitate de entitate contractantă și a anulat raportul procedurii, în partea privind evaluarea ofertei Monitor Security SRL
  • CNSC obligă entitatea contractantă la reevaluarea acesteia, prin prisma celor evocate, precum și la emiterea unui nou act de evaluare, cu respectarea legislației privind achizițiile publice și a cerințelor din documentația de atribuire, în termen de cel mult zece zile de la data primirii prezentei decizii


Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a adoptat decizia nr. 1675 / C2 / 1681 la contestația nr. 505/16.05.2024, înregistrată la Consiliu de Dragostal Titan Guard SRL, cu sediul social în localitatea Gheorghe Doja, județul Ialomița, împotriva adresei nr. CT 5/5/264/10.05.2024 de comunicare a rezultatului procedurii, emisă de către SNTFC „CFR Călători” SA– SRTFC Constanța, în cadrul procedurii de licitație deschisă, organizată în vederea atribuirii contractului având ca obiect Serviciul de pază a garniturilor de tren, locomotivelor și automotoarelor – SRTFC Constanța la Stația Slobozia Veche.

Prin intermediul contestației, Dragostal Titan Guard SRL a solicitat: admiterea prezentei contestaţii; suspendarea procedurii de atribuire a contractului pe toată perioada contestaţiei până la soluţionarea definitivă a cauzei, în conformitate cu prevederile art. 22 şi 23 din legea nr. 101/2016; anularea adresei nr. CT 5/5/264 din 10.05.2024, precum şi a actelor subsecvente, privind comunicarea rezultatului achiziţiei, înregistrate de către autoritatea contractantă, prin care oferta subscrisei a fost declarată necâştigătoare; obligarea autorităţii contractante la reluarea procedurii prin reevaluarea ofertei financiare a subscrisei, având în vedere că oferta subscrisei a fost declarată admisibilă, cu toate că oferta financiară respectă cerinţele din caietul de sarcini (formular de ofertă, centralizator ofertă şi notă de fundamentare a preţului), precum şi reglementările din domeniul raporturilor de muncă (salariu minim pe economie, sporuri obligatorii, contribuţii, cheltuieli suplimentare).

De asemenea, în temeiul disp. art. (9) din Legea nr. 101/2016, compania contestatoare a mai solicitat CNSC să dispună obligarea autorităţii contractante la plata cheltuielilor ocazionate cu soluţionarea prezentei contestaţii.

Pentru aceste motive, în baza legii și a mijloacelor de probă aflate la dosar, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a decis în temeiul art. 26 alin. (2) și (5) din Legea nr. 101/2016, să admită contestația Dragostal Titan Guard SRL, în contradictoriu cu SNTFC „CFR Călători” SA – SRTFC Constanța, în calitate de entitate contractantă și anulează raportul procedurii nr. CT 5/5/262/10.05.2024, în partea privind evaluarea ofertei Monitor Security SRL.
Consiliul obligă entitatea contractantă la reevaluarea acesteia, prin prisma celor evocate, precum și la emiterea unui nou act de evaluare, cu respectarea celor ce preced, a legislației privind achizițiile publice și a cerințelor din documentația de atribuire, în termen de cel mult zece de zile de la data primirii prezentei decizii.
În baza art. 26 alin. (9) din lege, respinge cererea contestatoarei de obligare a entității contractante la plata cheltuielile prilejuite de soluționarea contestației.
Prezenta decizie este obligatorie pentru părți, în conformitate cu dispozițiile art. 28 alin. (1) din Legea nr. 101/2016.
Împotriva prezentei se poate formula plângere, în termen de 10 zile de la comunicare pentru părțile cauzei, respectiv de la data luării la cunoștință de către alte persoane vătămate, în temeiul art. 29 din Legea nr. 101/2016.




PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și:


Decizie CNSC Licitația de întreținere pe timp de iarnă a autostrăzilor A4 și Autostrada A2 de pe sectorul de drum Constanța – Cernavodă a fost contestată. Ce măsuri s-au dispus?
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii