Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:19 18 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Consiliul Județean Tulcea Începând cu 13 septembrie 2024, se pot depune cererile pentru acordarea burselor speciale de merit

ro

12 Sep, 2024 16:15 707 Marime text
Consiliul Județean Tulcea, Sursa foto: Facebook



Consiliul Judeţean Tulcea informează că cererile pentru acordarea burselor speciale de merit pentru anul şcolar 2024-2025 se depun la registratura instituţiei, în perioada 13.09.2024 – 30.09.2024.
 
Dosarul se va depune de către solicitant sau împuternicit, la registratura Consiliului Judeţean Tulcea.
 
Cererile solicitanţilor pentru acordarea burselor speciale de merit pentru anul şcolar 2024 – 2025 sunt valide numai însoţite de dovada depunerii, respectiv număr de înregistrare de la registratura instituţiei, din perioada 13.09.2024 - 30.09.2024.
 
Documentaţia trebuie să conţină, obligatoriu,următoarele documente:
 
1 - cerere adresată Preşedintelui Consiliului Judeţean Tulcea întocmită de către solicitantul bursei speciale de merit sau de către reprezentantul legal al acestuia;
2 - opis privind conţinutul dosarului;
3 - situaţia centralizata a diplomelor, premiilor obţinute în anul şcolar 2023 - 2024, în perioada 01.09.2023 - 31.08.2024, care va cuprinde:

- denumirea olimpiadei/concursului/competiţiei scolară sau extra şcolară,
- etapa, premiul/locul obţinut/media şcolară,
- perioada şi locul desfăşurării concursului/ competiţiei/olimpiadei,
- organizatorul olimpiadei/concursului/competiţiei şcolară sau extra şcolară;
4 - certificatul de naştere sau cartea de identitate a solicitantului bursei speciale de merit, număr de telefon – documente în copie;
5 - dovada rezultatelor excepţionale obţinute la disciplinele de învăţământ sau activităţi extraşcolare, obţinute în anul şcolar 2023-2024, în perioada 01.09.2023 - 31.08.2024, conform Ordinului ministrului educatiei nr. 3800/2023 privind structura anului şcolar 2023 – 2024 – documente în copie;
6 - C.I. reprezentanţi legali sau solicitant bursă specială de merit – documente în copie;
7 - dovada înscrierii într-o instituţie şcolară de stat din România;
8 - extras de cont pe numele solicitantului bursei speciale de merit sau pe numele reprezentantului legal al solicitantului bursei – document în copie.

 
 
 
Citește și
Ședință CJ Constanța pentru numirea administratorilor provizorii la Drumuri Județene SA (GALERIE FOTO+VIDEO)
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii