Constantin Bică, numit director general al Deltanav. Decizia, publicată în Monitorul Oficial
Constantin Bică, numit director general al Deltanav. Decizia, publicată în Monitorul Oficial
13 Sep, 2022 16:14
ZIUA de Constanta
2069
Marime text
Consiliul de Administraţie al Deltanav - S.A., o societate pe acţiuni cu sediul în str. Ing. Dumitru Ivanov nr. 26, mun. Tulcea, jud. Tulcea,, cu votul tuturor membrilor săi, respectiv Ghartadi Mragbeh Amir, în calitate de Preşedinte al Consiliului de Administraţie, Bibu Matei-Gabriel, în calitate de administrator, şi Sadeghi Nahr Navid, în calitate de administrator, exprimat în şedinţa din data de 13.07.2022, renunţând în unanimitate la formalităţile de convocare, constatând că sunt îndeplinite toate condiţiile legale şi statutare pentru validitatea emiterii prezentei decizii, decide:
Aprobarea delegării conducerii Societăţii către un director general, în conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societăţile, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu cele ale Actului Constitutiv al Societăţii.
S-a decis și numirea lui Bică Constantin, cetăţean român, născut la data de 01.05.1958, în municipiul Galați, domiciliat în aceeași localitate, în funcţia de director general al Societăţii, cu un mandat pe o durată de 3 luni începând cu data prezentei Decizii şi puteri conform Actului Constitutiv al Societăţii.
În cadrul ședinței s-a aprobat și împuternicirea dlui Bibu Matei-Gabriel, în calitate de administrator al Societăţii, să încheie/semneze, în numele şi pe seama Societăţii, contractul de mandat cu directorul general numit prin prezenta Decizie, precum şi să îndeplinească formalităţile necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului.
Documentul a fost publicat în Monitorul Oficial partea a IV-a cu numărul 3775 din data de 07 septembrie 2022.
Ce firmă mai administrează Constantin Bică
Bică Constantin mai este administrator și al societății Rareșul din Galați.
Date despre Rareșul SRL
Societatea are sediul social în municipiul Galați.
Potrivit Registrului Comerțului, capital social subscrisal societății este 500 lei , integral vărsat, cu un număr de 50 de părți sociale, valoarea unei părți sociale fiind de 10 lei. Administratori ai societății sunt Pasnicu Gelu, Talpeş Vladimir-Horia, Chivu Ion, Bică Constantin, Ursu Viorel, Burlacu Virgil, Pîrvu Igor Ioan.
Bică Constantin a fost numit în funcţie la data de 10.10.2011, pe un mandat care expiră la data 10.10.2110. Durată mandatului este de 99 ani.
Domeniul de activitate principal al societății conform codificarii (Ordin 337/2007) Rev. Caen (2) 9311este activităţi ale bazelor sportive.
Situaţia financiară pe anul 2020este următoarea: Societatea a raportat un profit net în valoare de 26.917 lei, la un număr mediu de 2 salariați. Cifra de afaceri netă era în anul 2020, în valoare de 102.321 lei.
Situaţia financiară pe anul 2021 arată în felul următor: Societatea a raportat un profit net în valoare de 13.203 lei, mai mic comparativ cu anul 2020, tot la un număr mediu de 2 salariați. Cifra de afaceri netă era în anul 2021, în valoare de 35. 045 lei, și aceasta diminunându-se considerabil comparativ cu anul precedent.
Despre Deltanav
Potrivit datelor furnizate de Registrul Comerțului, societatea Deltanav a fost înființată în anul 1991 și are sediul social în municipiul Tulcea. Acționari în cadrul firmei sunt Ghanadi Mragheh Amir cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 98.217% / 98.217% și lista acționari cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 1.783% / 1.783%.
Președintele consiliului de administrație este Ghanadi Mragheh Amir, Matei-Gabriel Bibu – administrator, Sadeghi Nahr Navid – administrator, Constantin Bică – administrator și director general, iar Stan Doru este director.
Domeniul de activitate principal îl reprezintă depozitările.
Pentru anul 2021 a raportat cifră de afaceri netă de 44.474.345 lei, profit de 13.101.605 lei și un salariat.
Ordinea de zi a ședinței
Preşedintele Consiliului de Administraţie al DELTANAV - S.A. Tulcea convoacă Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii, în data de 30.09.2022, ora 14.00, la sediul Societăţii din Tulcea, cu următoarea ordine de zi:
1. Alegerea unui nou membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii, pentru un mandat de 1 an, conform art. 18.1 şi 18.4 din Actul Constitutiv al Societăţii, ca urmare a încetării mandatului administratorului Bibu Matei-Gabriel.
2. Aprobarea remuneraţiei noului administrator.
3. Aprobarea încheierii contractului de mandat între Societate şi noul administrator şi împuternicirea unei persoane să semneze, în numele şi pe seama Societăţii, contractul de mandat cu noul administrator.
4. Descărcarea de gestiune a lui Bibu Matei-Gabriel pentru mandatul său.
În cazul neîndeplinirii cvorumului statutar pentru validitatea deliberărilor Adunării Generale a Acţionarilor la data primei convocări, aceasta se consideră convocată din nou la data de 03.10.2022, ora 14.00, în acelaşi loc şi cu aceeaşi ordine de zi.
De asemenea pe ordinea de zi s-au aflat și următoarele:
1. Aprobarea contractării de către MINIFARM AGRICULTURA - S.R.L. (al cărei asociat unic este Societatea) („MFA“) a unui credit de investiţii în sumă de 600.000 EUR (şasesutemiieuro) cu o maturitate de 84 de luni de la UniCredit Bank - S.A. („Banca“).
2. Aprobarea constituirii de către MFA a garanţiilor solicitate de Bancă pentru garantarea rambursării creditului acordat de către aceasta, plus dobânzile, comisioanele, taxele şi penalităţile aferente, precum şi orice alte sume datorate Băncii în baza contractului de credit/actelor adiţionale, orice alte cheltuieli legate de, inclusiv, dar fără a se limita la, recuperarea sau conservarea bunurilor ipotecate, recuperarea tuturor sumelor datorate Băncii, cheltuieli de judecată/executare silită, precum şi pentru garantarea celorlalte obligaţii aferente ale împrumutatului faţă de Bancă, după cum urmează:
(i) ipotecă mobiliară având ca obiect toate conturile şi subconturile bancare, prezente şi viitoare, deschise de MFA la Bancă;
(ii) ipotecă imobiliară asupra unor terenuri agricole proprietatea MFA, ce vor fi stabilite împreună cu Banca.
3. Aprobarea constituirii de către Societate, în calitate de garant, pentru garantarea rambursării creditului contractat de MFA de la Bancă, plus dobânzile, comisioanele, taxele şi penalităţile aferente, precum şi orice alte cheltuieli legate de, inclusiv, dar fără a se limita la, recuperarea sau conservarea bunurilor ipotecate, recuperarea tuturor sumelor datorate Băncii, cheltuieli de judecată/executare silită, precum şi pentru garantarea celorlalte obligaţii faţă de Bancă, a următoarelor garanţii în favoarea Băncii:
(i) garanţie corporativă emisă de Societate care va acoperi valoarea creditului şi a tuturor debitelor rezultate din acesta şi care va fi valabilă pe toată durata creditului.
4. Aprobarea împuternicirii lui Ghanadi Mragheh Amir pentru ca, în numele şi pe seama Societăţii, să semneze decizia asociatului unic al MFA, corespunzătoare hotărârii adunării generale a asociaţilor Societăţii.
5. Aprobarea împuternicirii lui Ghanadi Mragheh Amir pentru a reprezenta cu depline puteri MFA în faţa Băncii, notarului public, autorităţilor publice centrale şi locale şi a oricăror alte persoane fizice şi/sau juridice, precum şi pentru ca, în numele şi pe seama MFA, să negocieze/renegocieze şi să accepte clauzele contractuale, să semneze contractul de credit şi contractele de garanţii, precum şi orice alte documente necesare în legătură cu aceste contracte sau cu orice alt act juridic încheiat de părţi în legătură cu acestea, să încheie poliţele de asigurare pentru bunurile aduse în garanţie având Banca în calitatea de beneficiar unic al sumelor datorate cu titlu de despăgubire pe toată durata perioadei de acordare a creditului, să îndeplinească orice altă activitate legală pe care o va considera necesară scopului mai sus-menţionat; în situaţia în care persoana împuternicită se va afla în imposibilitate de a duce la îndeplinire prezentul mandat, aceasta va putea să desemneze o altă persoană pentru aducerea la îndeplinire a acestui mandat.
6. Aprobarea împuternicirii lui Ghanadi Mragheh Amir să reprezinte cu depline puteri MFA în faţa Băncii, notarului public, autorităţilor publice centrale şi locale şi a oricăror alte persoane fizice şi/sau juridice, în legătură cu derularea în viitor a relaţiilor de creditare cu Banca, precum şi ca, în numele şi pe seama MFA, să negocieze/renegocieze şi să aprobe modificări ale contractelor de credit şi de garanţii, care vor interveni ca urmare a negocierii/renegocierii condiţiilor acestora, incluzând şi nelimitându-se la scopul, tipul, utilizarea, prelungirea şi obiectul garanţiilor, să semneze amendamentele/actele adiţionale ale acestor contracte sau alte acte care vor interveni ca urmare a negocierii/renegocierii condiţiilor de derulare şi garantare a creditului, să încheie poliţele de asigurare astfel cum a fost menţionat anterior, să îndeplinească orice altă activitate legală pe care o va considera necesară scopului mai sus-menţionat; în situaţia în care persoana împuternicită se va afla în imposibilitate de a duce la îndeplinire prezentul mandat, aceasta va putea să desemneze o altă persoană pentru aducerea la îndeplinire a acestui mandat.
7. Aprobarea împuternicirii lui Ghanadi Mragheh Amir pentru ca, în numele şi pe seama Societăţii, să negocieze şi să semneze documentele aferente constituirii garanţiei prevăzute la pct. 3 de mai sus, precum şi să negocieze/renegocieze, să aprobe orice modificări ulterioare ale acestora şi să semneze amendamentele/actele adiţionale aferente acestor modificări.
În cazul neîndeplinirii cvorumului statutar pentru validitatea deliberărilor Adunării Generale a Acţionarilor la data primei convocări, aceasta se consideră convocată din nou la data de 03.10.2022, ora 10.00, în acelaşi loc şi cu aceeaşi ordine de zi.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Aprobarea delegării conducerii Societăţii către un director general, în conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societăţile, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu cele ale Actului Constitutiv al Societăţii.
S-a decis și numirea lui Bică Constantin, cetăţean român, născut la data de 01.05.1958, în municipiul Galați, domiciliat în aceeași localitate, în funcţia de director general al Societăţii, cu un mandat pe o durată de 3 luni începând cu data prezentei Decizii şi puteri conform Actului Constitutiv al Societăţii.
În cadrul ședinței s-a aprobat și împuternicirea dlui Bibu Matei-Gabriel, în calitate de administrator al Societăţii, să încheie/semneze, în numele şi pe seama Societăţii, contractul de mandat cu directorul general numit prin prezenta Decizie, precum şi să îndeplinească formalităţile necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului.
Documentul a fost publicat în Monitorul Oficial partea a IV-a cu numărul 3775 din data de 07 septembrie 2022.
Ce firmă mai administrează Constantin Bică
Bică Constantin mai este administrator și al societății Rareșul din Galați.
Date despre Rareșul SRL
Societatea are sediul social în municipiul Galați.
Potrivit Registrului Comerțului, capital social subscrisal societății este 500 lei , integral vărsat, cu un număr de 50 de părți sociale, valoarea unei părți sociale fiind de 10 lei. Administratori ai societății sunt Pasnicu Gelu, Talpeş Vladimir-Horia, Chivu Ion, Bică Constantin, Ursu Viorel, Burlacu Virgil, Pîrvu Igor Ioan.
Bică Constantin a fost numit în funcţie la data de 10.10.2011, pe un mandat care expiră la data 10.10.2110. Durată mandatului este de 99 ani.
Domeniul de activitate principal al societății conform codificarii (Ordin 337/2007) Rev. Caen (2) 9311este activităţi ale bazelor sportive.
Situaţia financiară pe anul 2020este următoarea: Societatea a raportat un profit net în valoare de 26.917 lei, la un număr mediu de 2 salariați. Cifra de afaceri netă era în anul 2020, în valoare de 102.321 lei.
Situaţia financiară pe anul 2021 arată în felul următor: Societatea a raportat un profit net în valoare de 13.203 lei, mai mic comparativ cu anul 2020, tot la un număr mediu de 2 salariați. Cifra de afaceri netă era în anul 2021, în valoare de 35. 045 lei, și aceasta diminunându-se considerabil comparativ cu anul precedent.
Despre Deltanav
Potrivit datelor furnizate de Registrul Comerțului, societatea Deltanav a fost înființată în anul 1991 și are sediul social în municipiul Tulcea. Acționari în cadrul firmei sunt Ghanadi Mragheh Amir cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 98.217% / 98.217% și lista acționari cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 1.783% / 1.783%.
Președintele consiliului de administrație este Ghanadi Mragheh Amir, Matei-Gabriel Bibu – administrator, Sadeghi Nahr Navid – administrator, Constantin Bică – administrator și director general, iar Stan Doru este director.
Domeniul de activitate principal îl reprezintă depozitările.
Pentru anul 2021 a raportat cifră de afaceri netă de 44.474.345 lei, profit de 13.101.605 lei și un salariat.
Ordinea de zi a ședinței
Preşedintele Consiliului de Administraţie al DELTANAV - S.A. Tulcea convoacă Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii, în data de 30.09.2022, ora 14.00, la sediul Societăţii din Tulcea, cu următoarea ordine de zi:
1. Alegerea unui nou membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii, pentru un mandat de 1 an, conform art. 18.1 şi 18.4 din Actul Constitutiv al Societăţii, ca urmare a încetării mandatului administratorului Bibu Matei-Gabriel.
2. Aprobarea remuneraţiei noului administrator.
3. Aprobarea încheierii contractului de mandat între Societate şi noul administrator şi împuternicirea unei persoane să semneze, în numele şi pe seama Societăţii, contractul de mandat cu noul administrator.
4. Descărcarea de gestiune a lui Bibu Matei-Gabriel pentru mandatul său.
În cazul neîndeplinirii cvorumului statutar pentru validitatea deliberărilor Adunării Generale a Acţionarilor la data primei convocări, aceasta se consideră convocată din nou la data de 03.10.2022, ora 14.00, în acelaşi loc şi cu aceeaşi ordine de zi.
De asemenea pe ordinea de zi s-au aflat și următoarele:
1. Aprobarea contractării de către MINIFARM AGRICULTURA - S.R.L. (al cărei asociat unic este Societatea) („MFA“) a unui credit de investiţii în sumă de 600.000 EUR (şasesutemiieuro) cu o maturitate de 84 de luni de la UniCredit Bank - S.A. („Banca“).
2. Aprobarea constituirii de către MFA a garanţiilor solicitate de Bancă pentru garantarea rambursării creditului acordat de către aceasta, plus dobânzile, comisioanele, taxele şi penalităţile aferente, precum şi orice alte sume datorate Băncii în baza contractului de credit/actelor adiţionale, orice alte cheltuieli legate de, inclusiv, dar fără a se limita la, recuperarea sau conservarea bunurilor ipotecate, recuperarea tuturor sumelor datorate Băncii, cheltuieli de judecată/executare silită, precum şi pentru garantarea celorlalte obligaţii aferente ale împrumutatului faţă de Bancă, după cum urmează:
(i) ipotecă mobiliară având ca obiect toate conturile şi subconturile bancare, prezente şi viitoare, deschise de MFA la Bancă;
(ii) ipotecă imobiliară asupra unor terenuri agricole proprietatea MFA, ce vor fi stabilite împreună cu Banca.
3. Aprobarea constituirii de către Societate, în calitate de garant, pentru garantarea rambursării creditului contractat de MFA de la Bancă, plus dobânzile, comisioanele, taxele şi penalităţile aferente, precum şi orice alte cheltuieli legate de, inclusiv, dar fără a se limita la, recuperarea sau conservarea bunurilor ipotecate, recuperarea tuturor sumelor datorate Băncii, cheltuieli de judecată/executare silită, precum şi pentru garantarea celorlalte obligaţii faţă de Bancă, a următoarelor garanţii în favoarea Băncii:
(i) garanţie corporativă emisă de Societate care va acoperi valoarea creditului şi a tuturor debitelor rezultate din acesta şi care va fi valabilă pe toată durata creditului.
4. Aprobarea împuternicirii lui Ghanadi Mragheh Amir pentru ca, în numele şi pe seama Societăţii, să semneze decizia asociatului unic al MFA, corespunzătoare hotărârii adunării generale a asociaţilor Societăţii.
5. Aprobarea împuternicirii lui Ghanadi Mragheh Amir pentru a reprezenta cu depline puteri MFA în faţa Băncii, notarului public, autorităţilor publice centrale şi locale şi a oricăror alte persoane fizice şi/sau juridice, precum şi pentru ca, în numele şi pe seama MFA, să negocieze/renegocieze şi să accepte clauzele contractuale, să semneze contractul de credit şi contractele de garanţii, precum şi orice alte documente necesare în legătură cu aceste contracte sau cu orice alt act juridic încheiat de părţi în legătură cu acestea, să încheie poliţele de asigurare pentru bunurile aduse în garanţie având Banca în calitatea de beneficiar unic al sumelor datorate cu titlu de despăgubire pe toată durata perioadei de acordare a creditului, să îndeplinească orice altă activitate legală pe care o va considera necesară scopului mai sus-menţionat; în situaţia în care persoana împuternicită se va afla în imposibilitate de a duce la îndeplinire prezentul mandat, aceasta va putea să desemneze o altă persoană pentru aducerea la îndeplinire a acestui mandat.
6. Aprobarea împuternicirii lui Ghanadi Mragheh Amir să reprezinte cu depline puteri MFA în faţa Băncii, notarului public, autorităţilor publice centrale şi locale şi a oricăror alte persoane fizice şi/sau juridice, în legătură cu derularea în viitor a relaţiilor de creditare cu Banca, precum şi ca, în numele şi pe seama MFA, să negocieze/renegocieze şi să aprobe modificări ale contractelor de credit şi de garanţii, care vor interveni ca urmare a negocierii/renegocierii condiţiilor acestora, incluzând şi nelimitându-se la scopul, tipul, utilizarea, prelungirea şi obiectul garanţiilor, să semneze amendamentele/actele adiţionale ale acestor contracte sau alte acte care vor interveni ca urmare a negocierii/renegocierii condiţiilor de derulare şi garantare a creditului, să încheie poliţele de asigurare astfel cum a fost menţionat anterior, să îndeplinească orice altă activitate legală pe care o va considera necesară scopului mai sus-menţionat; în situaţia în care persoana împuternicită se va afla în imposibilitate de a duce la îndeplinire prezentul mandat, aceasta va putea să desemneze o altă persoană pentru aducerea la îndeplinire a acestui mandat.
7. Aprobarea împuternicirii lui Ghanadi Mragheh Amir pentru ca, în numele şi pe seama Societăţii, să negocieze şi să semneze documentele aferente constituirii garanţiei prevăzute la pct. 3 de mai sus, precum şi să negocieze/renegocieze, să aprobe orice modificări ulterioare ale acestora şi să semneze amendamentele/actele adiţionale aferente acestor modificări.
În cazul neîndeplinirii cvorumului statutar pentru validitatea deliberărilor Adunării Generale a Acţionarilor la data primei convocări, aceasta se consideră convocată din nou la data de 03.10.2022, ora 10.00, în acelaşi loc şi cu aceeaşi ordine de zi.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii