Firme Constanța Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Utilaj Greu SA, convocată. Pe ordinea de zi sunt cinci puncte
Firme Constanța: Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Utilaj Greu SA, convocată. Pe ordinea de zi sunt
07 Sep, 2024 16:40
ZIUA de Constanta
485
Marime text
- Societatea Utilaj Greu SA a fost înființată în anul 1992, adresa sediului social fiind la Murfatlar, în județul Constanța.
Administratorul unic al Utilag Greu SA, cu sediul în oraşul Murfatlar, județul Constanţa, în conformitate cu Legea nr. 31/1990, republicată în 2004, cu modificările şi completările ulterioare, Legea 24/2017, Regulamentele ASF şi depoziţiile Actului constitutiv, în şedinţa din 29.08.2024 a hotărât convocarea Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor în data de 3.10.2024, ora 13.00, la sediul societăţii.
Convocatorul a fost publicat în Monitorul Oficial, partea a IV-a, cu numărul 4.095 din data de 2 septembrie 2024.
Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor:
1. Aprobarea realizării investiţiilor reprezentând dezvoltarea infrastructurii de transport multinodal al societăţii. Investiţiile se vor realiza din fonduri proprii, fonduri atrase, subvenţii şi/sau ajutoare de stat şi vor consta în construcţie/modernizare infrastructură terminal incluzând (dar fără a se limita): infrastructură rutieră şi feroviară de acces, linii de cale ferată, drumuri şi platforme interioare, utilităţi, împrejmuire în conformitate cu prevederile Programului Transport 2021-2027 al Ministerului Transporturilor.
2. Aprobarea bugetului sau bugetelor pentru fiecare investiţie în parte.
3. Mandatarea Administratorului societăţii în vederea realizării tuturor demersurilor legale, administrative, economice, comerciale şi financiare în vederea înfăptuirii investiţiilor aprobate.
4. Aprobarea achiziţionării unei instalaţii de producţie beton celular autoclavizat (BCA).
5. Aprobarea datei de 05.11.2024 ca dată de înregistrare în conformitate cu prevederile art. 87 din Legea nr. 24/2017, pentru identificarea acţionarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârii Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor şi stabilirea datei de 04.11.2024 ex-date conform art. (2) alin. (2) lit. l) din Regulamentul ASF nr. 5/2018.
La şedinţă pot participa şi vota numai acţionarii înregistraţi în Registrul Acţionarilor societăţii la data de 24.09.2024, stabilită ca dată de referinţă.
Capitalul social al Societăţii Utilaj Greu SA este format din 676.587 acţiuni nominative, fiecare acţiune dând dreptul la un vot în cadrul adunărilor generale ale acţionarilor.
Acţionarii reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social au dreptul:
- de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunărilor generale, cu condiţia ca fiecare punct să fie însoţit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunările generale, până cel mai târziu în data de 16.09.2024;
- de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunărilor generale, până cel târziu în data de 16.09.2024.
În cazul în care vor fi introduse puncte noi pe ordinea de zi, iar proiectul de hotărâre se va modifica, acesta împreună cu formularele procurilor speciale şi buletinelor de vot modificate se pot obţine de pe site-ul societăţii - www.utilaj-greu.ro şi/sau la sediul societăţii începând cu data de 20.09.2024.
Fiecare acţionar are dreptul să adreseze întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunărilor generale. Societatea poate răspunde inclusiv prin postarea răspunsului pe website-ul său, la secţiunea „Întrebări frecvente“.
Acţionarii menţionaţi în alineatele precedente au obligaţia să trimită materialele/întrebările în scris, în plicuri închise, însoţite de copii certificate ale actelor de identitate, buletin/carte de identitate în cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de înregistrare în cazul persoanelor juridice, precum şi copia actului care dovedeşte calitatea de reprezentant legal al acesteia, la sediul societăţii, cu menţiunea scrisă clar, cu majuscule:
„PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACŢIONARILOR DIN DATA DE 03.10.2024“.
Documentele, materialele informative şi proiectele de hotărâre a adunărilor generale referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societăţii, utilaj-greu.ro, şi / sau la sediul societăţii începând cu data de 3.09.2024, în zilele lucrătoare, între orele 9.00 și 15.00.
Acţionarii înregistraţi la data de referinţă pot participa şi vota la adunările generale direct sau pot fi reprezentaţi şi prin alte persoane decât acţionarii, cu excepţia administratorilor, pe bază de procură specială.
Accesul acţionarilor îndreptăţiţi să participe la adunările generale este permis prin simpla probă a identităţii acestora, în cazul acţionarilor persoane fizice cu actul de identitate, iar în cazul acţionarilor persoane juridice sau acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicirea specială sau generală, după caz, dată persoanei fizice care îi reprezintă.
Formularul de împuternicire specială se poate obţine de la sediul societăţii începând cu data de 3.09.2024, în zilele lucrătoare, între orele 9.00 și 15.00, sau se poate descărca de pe web-site-ul societăţii. Un exemplar al împuternicirii speciale sau generale, după caz, se va depune/expedia la sediul societăţii până inclusiv la data de 2.10.2024, un exemplar urmând a fi pus la dispoziţia reprezentantului pentru ca acesta să îşi poată dovedi această calitate.
Acţionarii înregistraţi la data de referinţă au posibilitatea de a vota prin corespondenţă, înainte de adunările generale, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenţă. Formularul de vot poate fi obţinut începând cu data de 3.09.2024, în zilele lucrătoare, între orele 9.00 și 15.00 de la sediul social al societăţii sau de pe site-ul utilaj-greu.ro.
În cazul votului prin corespondenţă formularul de vot, completat şi semnat, însoţit de copia de pe actul de identitate (buletin/carte de identitate în cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de înregistrare în cazul persoanelor juridice) pot fi transmise la sediul societăţii până la data de 02.10.2024, ora 12.00, în plic închis, cu menţiunea scrisă clar, cu majuscule: „PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACŢIONARILOR DIN DATA DE 03.10.2024“. Formularele de vot care nu sunt primite până la data indicată mai sus nu pot fi luate în calcul pentru determinarea cvorumului şi majorităţii în cadrul adunărilor generale.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul societăţii sau la numărul de telefon 0241-234.395 între orele 9.00-15.00, în zilele lucrătoare.
În situaţia neîndeplinirii condiţiilor de validitate a desfăşurării şedinţei la prima convocare, adunarea generală e convocată pentru data de 04.10.2024, cu menţinerea ordinii de zi, a orei şi a locului de desfăşurare a lucrărilor acesteia.
Despre Utilaj Greu SA
Potrivit termene.ro, platformă consultată vineri, 6 septembrie 2024, firma Utilaj Greu SA a fost înființată în anul 1992, adresa sediului social este la Murfatlar, în județul Constanța, iar obiectul principal de activitate este „închirierea si subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate“.
Pachetul de acțiuni al Utilaj Greu SA este deținut de Transilvania Investments Alliance SA (70,3865%) și Listă acționari PF (29,61%).
În 2023, Utilaj Greu SA a avut o cifră de afaceri de 1.177.182 lei, o pierdere de 213.630 lei, iar numărul mediu de angajați a fost 7.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
Sursa foto (cu rol ilustrativ): ZIUA de Constanța
Citește și:
Firme Constanța
A fost convocată Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Utilaj Greu SA. Se va alege un nou administrator
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii