Firme Constanța Fost director al CCINA, mandat de 4 ani la conducerea companiei Administrarea Parcului Industrial Mangalia SRL
Firme Constanța: Fost director al CCINA, mandat de 4 ani la conducerea companiei Administrarea Parcului Industrial
03 Oct, 2023 17:00
ZIUA de Constanta
4205
Marime text
- Adunarea Generală Extraordinară a Asociaţilor societății Administrarea Parcului Industrial Mangalia SRL a adoptat hotărârea nr.2 din 2023
- Asociații societății au decis numirea ca administrator pentru un mandat de 4 ani începând cu data de 08.09.2023, a lui Ion-Dănuţ Jugănaru, în calitate de reprezentant al Romexpo – SA dar și ca reprezentant al Camerei de Comerţ şi Industrie a României
- Compania înființată în 2003 a raportat pentru ultimul an fiscal o cifră de afaceri de 282,254 lei, profit de 241,399 lei, datorii de 820,337 lei și un an angajat
- Obiectul principal de activitate al SRL-ului este codul „Administrarea imobilelor pe baza de comision sau contract”
- Asociații companiei sunt Consiliul Local Mangalia cu 60% din părțile sociale, Camera de Comerț și Industrie a României cu 20% părțile sociale și persoana juridică Romexpo SA care deține 20% din acțiuni.
- Administratorii societății sunt Nicolae Popa și Doru Poponete
- Până la 1 martie 2022, Ion Dănuț Jugănaru a fost director general al Camerei de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța
Adunarea Generală Extraordinară a Asociaţilor societății Administrarea Parcului Industrial Mangalia SRL, întrunită pe 7 septembrie 2023, la sediul societăţii din str. Intrarea Portului nr. 1, deliberând asupra punctelor înscrise pe ordinea de zi, a adoptat hotărârea nr.2 din 2023.
Asociații societății au decis numirea ca administrator pentru un mandat de 4 ani începând cu data de 08.09.2023, a lui Ion-Dănuţ Jugănaru, în calitate de reprezentant al Romexpo – SA dar și ca reprezentant al Camerei de Comerţ şi Industrie a României, în baza Deciziei nr. 24/29.03.2023, transmisă prin adresa nr. 2856/29.06.2023.
Totodată, asociații au decis să-l numească ca administrator provizoriu, pe o perioadă de cinci luni, cu posibilitatea prelungirii o singură dată, pentru motive întemeiate, pentru încă două luni, până la finalizarea procedurii de selecţie, începând cu data de 08.09.2023, pe Nicolae Popa, ca reprezentant al Consiliului Local al Municipiului Mangalia, în baza Hotărârii Consiliului Local Mangalia nr. 167/01.08.2023.
În cadrul ședinței AGA a mai fost aprobată modificarea art. 8 alin. (8.2) din Actul Constitutiv al societăţii care va arăta astfel: „Administrarea societăţii se face de către 2 administratori, având puteri depline de reprezentare şi administrare a societăţii, pe o perioadă de 4 ani şi le executa împreună”.
Prin acceptarea mandatului, administratorii îşi asumă răspunderea pentru îndeplinirea condiţiilor prevăzute de Art. 6. din Legea societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Totodată, administratorii sunt obligaţi să convoace adunarea asociaţilor la sediul social, cel puţin o dată pe an sau ori de câte ori este necesar.
Potrivit actului constitutiv, un asociat sau un număr de asociaţi ce reprezintă cel puţin o pătrime din capitalul social va/vor putea cere convocarea adunării generale arătând scopul acestei convocări.
Reprezentarea şi administrarea societăţii se realizează de către administratori în limitele competenţei stabilite prin adunarea generală a asociaţilor în acord cu dispoziţiile Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Conducerea executivă a societăţii şi reprezentarea în relaţiile cu terţii este asigurată de către directorul executiv. Acesta are atribuţiile şi competenţele aprobate de către Administratori. Astfel, asociații l-au împuternicit pe Ioan Ungureanu să reprezinte societatea în faţa notarului public, a judecătorului delegat la Registrului Comerţului şi oriunde legea o cere, să semneze orice va fi necesar în numele şi pe seama noastră, semnătura sa fiindu-le opozabilă asociaţilor societăţii.
Hotărârea Adunării Generale Extraordinare a asociaţilor societății Administrarea Parcului Industrial Mangalia SRL a fost publicată în Monitorul Oficial partea a IV-a nr. 4.346 din data de 29 septembrie 2023.
Administrarea Parcului Industrial Mangalia SRL
Compania înființată în 2003 a raportat pentru ultimul an fiscal o cifră de afaceri de 282,254 lei, profit de 241,399 lei, datorii de 820,337 lei și un an angajat.
Comparativ cu anul anterior, compania a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri cu 9.57%.
Obiectul principal de activitate al SRL-ului este codul „Administrarea imobilelor pe baza de comision sau contract”.
Asociații companiei sunt Consiliul Local Mangalia cu 60% din părțile sociale, Camera de Comerț și Industrie a României cu 20% părțile sociale și persoana juridică Romexpo SA care deține 20% din acțiuni.
Administratorii societății sunt Nicolae Popa și Doru Poponete.
Reamintim de la 1 martie 2022, a fost schimbată conducerea Camerei de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța (CCINA Constanța). Ruxandra Serescu a devenit, astfel, directorul general al instituției în locul lui Ion Dănuț Jugănaru, care și-a continuat activitatea în sistemul cameral, în cadrul Camerei de Comerț și Industrie a României.
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Ziua Porţilor Deschise, la Centul Enterprise Europe Network Dănuţ Jugănaru, directorul CCINA Constanţa - „Nu avem destule firme deschise către inovaţie, care să-şi internaţionalizeze afacerile“
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii