Firme Constanța Navmar Opes SRL. Doi dintre asociați, cetățeni străini, și-au cesionat părțile sociale deținute în societate
Firme Constanța: Navmar Opes SRL. Doi dintre asociați, cetățeni străini, și-au cesionat părțile sociale
04 Nov, 2024 20:34
ZIUA de Constanta
191
Marime text
- Firma Navmar Opes SRL a fost înființată în anul 2016, iar obiectul principal de activitate este „Comerț cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi și gazoși al produselor derivate“.
Societatea Navmar Co SRL (cu sediul social în municipiul Constanţa, deţinând 60% din capitalul social al Societăţii, reprezentată legal prin administrator Marius Bărbulescu, cetăţean român, domiciliat în municipiul Constanţa), Martin Fritz Jochen Springer (cetăţean german, născut și domiciliat în Hamburg, Germania, deţinând 25% din capitalul social al Societăţii), Ian Ronald Beveridge (cetăţean britanic, născut în Johannesburg, Africa de Sud, domiciliat în Hamburg, Germania, deţinând 5% din capitalul social al Societăţii), Tobias Pinker (cetăţean german, născut în Hamburg, Germania, domiciliat în Singapore, deţinând 5% din capitalul social al Societăţii) și Steven Walter Otto (cetăţean canadian, născut în York, Canada, domiciliat în Berlin, Germania, deţinând 5% din capitalul social al Societăţii),
în calitate de asociaţi (la data AGEA), reprezentând 100% capitalul social al Societăţii Navmar Opes SRL, persoană juridică înregistrată şi funcţionând în conformitate cu legile din România, cu sediul social în municipiul Constanţa (denumită în cele ce urmează "Societatea"),
Având în vedere:
1. prevederile Actului Constitutiv al Societăţii şi ale Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările ulterioare ("Legea nr. 31/1990");
2. intenţia lui Tobias Pinker, în calitate de asociat, de cesionare, la valoarea nominală, a tuturor părţilor sociale deţinute în cadrul Societăţii, către Societatea Navmar Co.-S.R.L., având datele de identificare arătate mai sus;
3. intenţia lui Steven Walter Otto, în calitate de asociat, de cesionare, la valoarea nominală, a tuturor părţilor sociale deţinute în cadrul Societăţii, către Societatea Navmar Co. - S.R.L.,
4. intenţia Societăţii Navmar Co. - S.R.L. de achiziţionare, la valoarea nominală, a părţilor sociale referite la puncte (2) şi (3) de mai sus,
renunţând în mod expres la orice formalităţi prevăzute în Actul Constitutiv al Societăţii şi în Legea nr. 31/1990 cu privire la convocare, adunare şi locul desfăşurării adunării generale, au hotărât, în unanimitate, următoarele:
Hotărârea 1. Se aprobă, prin prezenta, cesionarea în conformitate cu prevederile art. 202 alin. (1) din Legea nr. 31/1990, la valoarea nominală, a unui număr de 5 părţi sociale (cu o valoare nominală de 10 lei fiecare), reprezentând 5% din capitalul social, beneficiile şi pierderile Societăţii, de către asociatul Tobias Pinker, în calitate de cedent, către Societatea Navmar Co. - S.R.L., în calitate de cesionar.
Preţul cesiunii părţilor sociale este în cuantum de 50 lei, respectiv 10 lei pentru fiecare parte socială cesionată.
În urma cesionării, Societatea Navmar Co. - S.R.L. preia un număr de 5 părţi sociale, cu o valoare nominală de 10 lei fiecare, iar împreună cu activul şi pasivul Societăţii, preia toate drepturile şi obligaţiile prezente şi viitoare ce decurg din deţinerea părţilor sociale, precum şi cota de participare la beneficii şi pierderi ale Societăţii, aferentă părţilor cesionate.
Prin prezenta, Tobias Pinker, în calitate de asociat, declară că renunţă în mod expres şi irevocabil la oricare şi toate drepturile şi beneficiile, prezente şi viitoare, pe care le-ar putea avea în legătură cu rezultatele financiare ale Societăţii derivând din deţinerea părţilor sociale cesionate, şi că nu va mai avea niciun fel de pretenţie asupra părţilor sociale cesionate, recunoscând şi fiind de acord că toate beneficiile şi pierderile corespunzătoare acestora se vor cuveni în integralitate Societăţii Navmar Co. - S.R.L.
Hotărârea 2. Se aprobă, prin prezenta, cesionarea în conformitate cu prevederile art. 202 alin. (1) din Legea nr. 31/1990, la valoarea nominală, a unui număr de 5 părţi sociale (cu o valoare nominală de 10 lei fiecare), reprezentând 5% din capitalul social, beneficiile şi pierderile Societăţii, de către asociatul Steven Walter Otto, în calitate de cedent, către Societatea Navmar Co. - S.R.L., în calitate de cesionar.
Preţul cesiunii părţilor sociale este în cuantum de 50 lei, respectiv 10 lei pentru fiecare parte socială cesionată.
În urma cesionării, Societatea Navmar Co. - S.R.L. preia un număr de 5 părţi sociale, cu o valoare nominală de 10 lei fiecare, iar împreună cu activul şi pasivul Societăţii, preia toate drepturile şi obligaţiile prezente şi viitoare ce decurg din deţinerea părţilor sociale, precum şi cota de participare la beneficii şi pierderi ale Societăţii, aferentă părţilor cesionate.
Prin prezenta, Steven Walter Otto, în calitate de asociat, declară că renunţă în mod expres şi irevocabil la oricare şi toate drepturile şi beneficiile, prezente şi viitoare, pe care le-ar putea avea în legătură cu rezultatele financiare ale Societăţii derivând din deţinerea părţilor sociale cesionate, şi că nu va mai avea niciun fel de pretenţie asupra părţilor sociale cesionate, recunoscând şi fiind de acord că toate beneficiile şi pierderile corespunzătoare acestora se vor cuveni în integralitate Societăţii Navmar Co. - S.R.L.
Hotărârea 3. În urma cesionării părţilor sociale conform prevederilor Hotărârilor 1 - 2 de mai sus, capitalul social total al Societăţii (1.000 lei, împărţit în 100 de părţi sociale) va aparţine următorilor asociaţi: Societatea NAVMAR CO. - S.R.L. - 70%, Martin Fritz Jochen SPRINGER - 25% şi Ian Ronald BEVERIDGE - 5%, participarea la beneficii şi pierderi fiind corespunzătoare acestor procente.
Hotărârea 4. Urmare a aprobării prezentei Hotărâri a Adunării Generale a Asociaţilor se va proceda la întocmirea şi semnarea Contractelor de cesiune de părţi sociale care să consemneze transferul părţilor sociale către Societatea NAVMAR CO. - S.R.L., în calitate de cesionar, în acord cu prevederilor Hotărârilor 1 - 2 de mai sus.
Hotărârea 5. Se aprobă schimbarea obiectului principal de activitate al Societăţii din "cod CAEN 4120 -
Lucrări de construcţii ale clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale" în "cod CAEN 4671 - Comerţ cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi şi gazoşi al produselor derivate", iar domeniul principal de activitate al Societăţii devine cel corespunzător clasei CAEN 467 - "Comerţ cu ridicata specializat al altor produse".
Vechiul obiect de activitate principal al Societăţii, respectiv codul "CAEN 4120 -Lucrări de construcţii ale clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale" devine activitate secundară.
Hotărârea 6. Se aprobă completarea obiectului secundar de activitate al Societăţii cu următoarele coduri CAEN:
-cod CAEN 3511 - Producţia de energie electrică
-cod CAEN 3512 - Transportul energiei electrice;
-cod CAEN 3513 - Distribuţia energiei electrice;
-cod CAEN 3514 - Comercializarea energiei electrice;
-cod CAEN 4612 - Intermedieri în comerţul cu combustibili, minereuri, metale şi produse chimice pentru industrie;
-cod CAEN 4618 - Intermedieri în comerţul specializat în vânzarea produselor cu caracter specific, n.c.a.
-cod CAEN 4619 - Intermedieri în comerţul cu produse diverse;
-cod CAEN 4941 - Transporturi rutiere de mărfuri;
-cod CAEN 5210 - Depozitări;
-cod CAEN 5221 - Activităţi de servicii anexe pentru transporturi terestre;
-cod CAEN 5222 - Activităţi de servicii anexe transportului pe apa;
-cod CAEN 5224 - Manipulări;
-cod CAEN 5229 - Alte activităţi anexe transporturilor;
-cod CAEN 7022 - Activităţi de consultanţă pentru afaceri şi management;
-cod CAEN 8299 - Alte activităţi de servicii suport pentru întreprinderi n.c.a.
Hotărârea 7. Se aprobă autorizarea la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Constanţa a noului obiect principal de activitate al Societăţii, precum şi a codurilor CAEN completate conform Hotărârii 6 de mai sus.
Hotărârea 8. Urmare a prezentei hotărâri se va proceda la modificarea, în mod corespunzător, a prevederilor Actului Constitutiv al Societăţii, după cum urmează:
(i) Preambulul Actului constitutiv se modifică în sensul eliminării asociaţilor Tobias Pinker şi Steven Walter Otto.
(ii) Prevederile Art. 5 paragrafele (1) şi (2) se modifică cu acord cu prevederile Hotărârii 5 - 6 de mai sus. De
asemenea, Art. 5. se completează cu un nou paragraf (4), cu următorul conţinut:
"Art. 5. [...]
Activităţile precizate mai sus dau dreptul şi la activităţi accesorii în conformitate cu interpretarea extensivă a contractelor şi a principiului libertăţii contractuale exercitate în condiţiile legii."
(iii)Prevederile Art. 6. paragrafele (1) şi (2) se modifică după cum urmează:
"Art. 6. Capitalul social al societăţii este de 1.000 lei, împărţit în 100 părţi sociale cu o valoare nominală de 10 (zece) lei fiecare, subscris şi vărsat în întregime la data constituirii societăţii. Participaţia asociaţilor la capitalul social este următoarea:
- NAVMAR CO. - S.R.L. deţine 70% din capitalul social, respectiv 70 părţi sociale cu o valoare nominală de 10 (zece) lei fiecare şi o valoare nominală totală de 700 lei;
- MARTIN FRITZ JOCHEN SPRINGER deţine 25% din capitalul social, respectiv 25 părţi sociale cu o valoare nominală de 10 (zece) lei fiecare şi o valoare nominală totală de 250 lei;
- IAN RONALD BEVERIDGE deţine 5% din capitalul social, respectiv 5 părţi sociale cu o valoare nominală de 10 (zece) lei fiecare şi o valoare nominală totală de 50 lei.
Partea fiecărui asociat la beneficii şi pierderi este corespunzătoare cotei de contribuţie la capitalul social, respectiv: NAVMAR CO. - S.R.L. - 70%, MARTIN FRITZ JOCHEN SPRINGER - 25%, IAN RONALD BEVERIDGE -5%. [...]
(iv)Prevederile Art. 7, paragraful (1) se modifică după cum urmează:
"Art. 7. Majorarea capitalului social
Majorarea capitalului social se poate face prin aport în bani sau în natură, cu respectarea formelor de publicitate şi a procedurii prevăzute de lege şi va fi aprobată cu majoritatea simplă de voturi a asociaţilor. [...]."
(v)Prevederile Art. 8. se modifică după cum urmează:
"Art. 8. Reducerea capitalului social
Reducerea capitalului social va putea fi aprobată cu majoritatea simplă de voturi a asociaţilor. Reducerea capitalului social nu se poate face sub limita minimă impusă de lege, atunci când legea fixează o astfel de limită şi se va putea efectua numai după trecerea a două luni din ziua în care hotărârea a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a."
(vi)Prevederile Art. 10. paragraful (3) se modifică şi totodată se adaugă un nou paragraf, respectiv paragraful (4), ambele cu următorul conţinut:
"Art. 10. Cesiunea părţilor sociale
[...] Transmiterea părţilor sociale este permisă numai dacă a fost aprobată de asociaţii reprezentând majoritatea simplă a părţilor sociale. Dobândirea, în orice modalitate, a calităţii de asociat în cadrul societăţii implică adeziunea, de drept, a asociatului respectiv, la actul constitutiv şi la toate reglementările interne ale societăţii.
Prin efectul acceptării succesiunii, transmiterea părţilor sociale care au aparţinut asociatului decedat se produce de plin drept către moştenitorii săi legali sau testamentari, care vor dobândi calitatea de asociaţi. În cazul în care există moştenitori minori, reprezentarea lor în societate se va face conform legii. [...]"
(vii)Prevederile art. 12 paragraful (1) se modifică în ceea ce priveşte lit. "a)", "b)", "g)", "j)", "l)"şi, de asemenea, se completează cu lit. "m)"şi "n)", cu următorul conţinut:
"Art. 12. Adunarea Generală a Asociaţilor este organul suprem de decizie al societăţii, se constituie şi funcţionează în conformitate cu actul constitutiv al societăţii şi are următoarele atribuţii principale:
a) analizează şi aprobă bugetul anual, situaţia financiară anuală şi Stabileşte repartizarea profitului net; b) desemnează cenzorii sau, după caz, auditorii interni, îi revocă şi le dă descărcare de activitate, decide contractarea auditului financiar, atunci când acesta nu
are caracter obligatoriu, potrivit legii; [...]
g) decide asupra proiectelor de investiţii ce vor fi realizate de către societate;
[...]
j) numeşte administratorii şi Stabileşte limitele prerogativelor lor, îi revocă şi le dă, după caz, descărcare de activitate;
[...]
l) decide cu privire la fiecare contract/acţiune necugetată cu un impact financiar ce depăşeşte 30% din volumul investiţiilor, precum şi cu privire la fiecare contract/acţiune care ar putea schimba în mod semnificativ un proiect aprobat comparativ cu conceptele/ideile/parametrii agreate (i) iniţial sau/şi care ar putea avea un impact negativ semnificativ asupra investiţiilor;
m) decide cu privire la contractarea de împrumuturi bancare şi acordarea de garanţii;
n) decide cu privire la vânzarea sau gajarea unor bunuri aparţinând societăţii;
[...]".
(viii)Prevederile art. 13 se modifică se modifică după cum urmează:
"Art. 13. Hotărârile Adunării Generale a Asociaţilor sunt adoptate cu votul asociaţilor reprezentând majoritatea simplă a părţilor sociale, exceptând cazurile în care se prevede altfel prin prezentul act constitutiv.
În situaţia în care Adunarea Generală a Asociaţilor legal constituită nu poate adopta o hotărâre valabilă din cauza neîntrunirii majoritarii cerute, adunarea convocată din nou poate decide asupra ordinii de zi, oricare ar fi numărul de asociaţi şi partea din capitalul social reprezentată de asociaţii prezenţi."
(ix)Prevederile art. 14 paragrafele (1), (2) şi (3) se modifică după cum urmează:
"Art. 14. Adunările Generale al Asociaţilor pot fi ordinare sau extraordinare. Administratorul/ii este/sunt obligaţi să convoace adunarea generală a asociaţilor la sediul social sau în orice alt loc din România sau din străinătate, cel puţin o dată pe an sau de câte ori este necesar. Hotărârile adoptate de Adunarea Generală a Asociaţilor în condiţiile legii şi ale prevederilor prezentului Act Constitutiv sunt obligatorii pentru toţi asociaţii, chiar şi pentru aceia care nu au participat la adunare sau au votat împotrivă.
Un asociat sau un număr de asociaţi ce reprezintă cel puţin o pătrime din capitalul social vor putea cere convocarea adunării generale, arătând scopul acestei convocări. Convocarea se va face prin scrisoare recomandată sau poşta electronică, cu cel puţin 10 (zece) zile înainte de ziua fixată pentru ţinerea acesteia, arătându-se ordinea de zi.
Adunarea generală a asociaţilor poate avea loc şi prin teleconferinţă sau videoconferinţă, iar votarea poate fi realizată şi prin corespondenţă. Asociaţii îşi pot exercita dreptul de vot prin corespondenţă scrisă primită de către administrator la sediul social al Societăţii, prin curier sau serviciu de poştă care are evidenţa trimiterilor sau prin intermediul poştei electronice, precum şi prin fax. Corespondenţa confirmând voturile va fi ataşată în copie ca parte integrantă a procesului-verbal al şedinţei adunării generale. [...]".
(x)Prevederile art. 15 paragraful (4) se modifică după cum urmează:
"Art. 15. [...]
Administratorul/ii va/vor reprezenta societatea în relaţiile sale/lor cu terţii, fiind îndreptăţit/i să execute toate operaţiunile necesare pentru îndeplinirea obiectului societăţii, în cadrul limitelor stabilite de adunarea generală a asociaţilor. Administratorul/ii va/vor putea să transmită (delege) oricare dintre puterile şi atribuţiile sale/lor de conducere şi de reprezentare a Societăţii, unui reprezentant (director general sau angajat al Societăţii), care să fie numit prin decizie a administratorului (în care vor fi menţionate în mod expres atribuţiile delegate şi durata delegării), fără o aprobare sau confirmare din partea asociaţilor societăţii. Asociaţii vor acorda asistenţă şi concursul deplin Administratorului/ilor pentru îndeplinirea fără întârziere a formalităţilor de reflectare în orice alte documente relevante, precum şi pentru înregistrarea reprezentantului numit la Registrul Comerţului şi în alte evidenţe relevante. Delegarea de atribuţii include şi delegarea dreptului de reprezentare a societăţii în relaţiile cu terţii, persoane fizice şi juridice, române şi/sau străine, precum şi instituţii sau autorităţi ale statului. Reprezentantul astfel numit al Administratorului va putea reprezenta societatea numai în limitele mandatului acordat. Reprezentantul numit al Administratorului va putea delega la rândul său, în limitele mandatului acordat, unor angajaţi ai societăţii, prin decizie, o parte a atribuţiilor sale sau dreptul de semnătură, cu caracter temporar sau permanent. [...]".
(xi)Prevederile art. 16 paragraful (2) se modifică după cum urmează:
"Art. 16. [...]
Administratorul/ii îşi exercită atribuţiile în limita mandatului încredinţat. Orice operaţiune/activitate ce implică depăşirea cu 10% a bugetului aprobat, va fi supusă aprobării Adunării Generale a Asociaţilor."
Hotărârea 9. Toate celelalte prevederi ale Actului Constitutiv al Societăţii rămân în vigoare şi neschimbate.
Hotărârea 10. Se aprobă, prin prezenta, mandatarea lui Marius Bărbulescu, cetăţean român, domiciliat în municipiul Constanţa, să îi reprezinte pe: Martin Fritz Jochen Springer, Ian Ronald Beveridge, Tobias Pinker şi Steven Walter Otto în faţa oricăror persoane fizice şi/sau juridice, precum şi instituţii/autorităţi publice (inclusiv în faţa oricărui notar public, instanţe competente, autorităţi publice locale, Registrul Comerţului competent etc.) şi să acţioneze cu deplină putere şi autoritate pentru a întreprinde următoarele demersuri, pentru şi în numele Societăţii şi al asociaţilor Societăţii: să semneze, să solicite, să depună şi să primească orice şi/sau toate documentele necesare, precum şi să reprezinte Societatea în faţa oricăror persoane fizice sau juridice, precum şi autorităţi sau instituţii publice, inclusiv în faţa Registrului Comerţului competent, pentru ducerea la îndeplinire a celor menţionate în prezenta hotărâre, precum şi să împuternicească alte persoane pentru a exercita oricare sau toate dintre prerogativele anterior arătate.
Despre Navmar Opes SRL
Potrivit termene.ro, platformă consultată luni, 4 noiembrie 2024, firma Navmar Opes SRL a fost înființată în anul 2016, adresa sediului social este în municipiul Constanța, iar obiectul principal de activitate la RECOM este „Comerț cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi și gazoși al produselor derivate“.
Asociați în Navmar Opes SRL sunt Navmar Co SRL (70%), Martin Fritz Jochen Springer (cu 25%) și Ian Ronald Beveridge (cu 5%), calitatea de administrator fiind deținută de Marius Bărbulescu.
În 2023, Navmar Opes SRL a avut o cifră de afaceri de 0 lei, o pierdere de 107.956 lei, iar numărul mediu de angajați a fost 1.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Achiziții, licitații, vânzări“.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
Citește și:
Firme Constanța
Muntenia Estival 2002 SA, administrată de fiul lui Cristi Borcea, contract privind hotelul și restaurantul „Muntenia“, din Olimp
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii