IPJ Constanța achiziționează echipamente pentru un centru de coordonare al misiunilor la nivelul Brigăzii Operațiuni Speciale
IPJ Constanța achiziționează echipamente pentru un centru de coordonare al misiunilor la nivelul Brigăzii Operațiuni
24 Jul, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
795
Marime text
Inspectoratul de Politie al Județului Constanța organizează o licitație publică pentru atribuirea contractului ce constă în achiziționarea unor echipamente pentru un centru de coordonare al misiunilor la nivelul Brigăzii Operațiuni Speciale Constanța.
Conform licitatiapublica.ro, licitația va avea loc pe data de 20 august 2024, iar valoarea estimativă a contractului este de 1,151,260.50 lei.
Obiectul contractului este reprezentat de achiziţia de echipamente pentru centrul de coordonare al misiunilor menționat anterior și va fi compusă din echipamente și/sau dotări - componente hardware, software şi alte echipamente, precum și testare, instalare, configurare și punere în funcțiune a echipamentelor.
Printre criteriile de atribuire se numără cel mai bun raport calitate – preț oferit.
De asemenea, durata contractului, concesiunii, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții este de 120 zile.
Ofertantul, membrul/membrii asocierii, subcontractantul / subcontractanţii, terţul/terţii susţinători nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la art. 60, 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016.
Modalitatea prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerinţei - se va completa DUAE de către operatorii economici participanţi la procedura de atribuire cu informaţiile aferente situaţiei lor.
De asemenea, toți operatorii economici (ofertanții, ofertanții asociați si subcontractanții) participanți la procedura de atribuire trebuie să dovedească o formă de înregistrare/ atestare ori apartenență din punct de vedere profesional conforme legii țării de rezidență, din care sa reiasă ca operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului, sau, după caz, activitățile pentru partea proprie de contract, mai precizează sursa citată.
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante în procesul de verificare/evaluare a ofertelor în cadrul autorităţii contractante:
- Comisar șef de poliție de poliție Șerbănescu Carmen – Împuternicit Director Administrativ;
- Comisar șef de poliție Agbaș Liliana - Contabil Şef,
- Comisar de poliție Buzescu Adelin - Împuternicit Șef Serviciul Logistic,
- Mirea Mădălina - Consilier Juridic,
- Comisar șef de poliție de poliție Militaru Alina - Compartiment de specialitate – A.P.I.I.,
- Comisar șef de poliție Lalu Violeta - Compartiment de specialitate
– S.C.I., Inspector principal de poliție Strat Adrian - Compartiment de specialitate
– S.C.I., Agent de poliție Tunschi Alexandru Radu - Compartiment de specialitate
– S.C.I., Subcomisar de poliție Costel Marleneanu - Ofițer compartimentul Marketing si Achiziții,
- Comisar șef de poliție Tudose Marian – Șef Structură,
- Comisar șef de poliție Carpen Mihaela - Împuternicit Șef Birou Coordonare Misiuni.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
IPJ Constanța modernizează poligonul de trageri! Vezi la ce sumă se ridică investiția
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii