Licitație pentru servicii de dezinfecție la unele sedii aparținând Primăriei Constanța
Licitație pentru servicii de dezinfecție la unele sedii aparținând Primăriei Constanța
09 Dec, 2021 00:00
ZIUA de Constanta
1437
Marime text
⦁ Serviciul de dezinfecție în sediile Primăriei Municipiului Constanța a fost scos la licitație
⦁ Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 112.665 lei
⦁ Criteriul de atribuire va fi preţul cel mai scăzut iar durata contractului de 6 luni
⦁ Termenul limită primire oferte este 13.12.2021
Serviciul de dezinfecție în sediile Primăriei Municipiului Constanța a fost scos la licitație.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 112.665 lei.
Criteriul de atribuire va fi preţul cel mai scăzut iar durata contractului de 6 luni.
Termenul limită primire oferte este 13.12.2021, ora 23:59.
Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte conform prezentului anunț și a caietului de sarcini anexat pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro.
Ofertanții pot solicita clarificări anterior depunerii ofertelor, pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Unde se află cele şapte sedii ale Primăriei Constanţa şi ce servicii şi direcţii „adăpostesc“
⦁ Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 112.665 lei
⦁ Criteriul de atribuire va fi preţul cel mai scăzut iar durata contractului de 6 luni
⦁ Termenul limită primire oferte este 13.12.2021
Serviciul de dezinfecție în sediile Primăriei Municipiului Constanța a fost scos la licitație.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 112.665 lei.
Criteriul de atribuire va fi preţul cel mai scăzut iar durata contractului de 6 luni.
Termenul limită primire oferte este 13.12.2021, ora 23:59.
Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte conform prezentului anunț și a caietului de sarcini anexat pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro.
Ofertanții pot solicita clarificări anterior depunerii ofertelor, pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Unde se află cele şapte sedii ale Primăriei Constanţa şi ce servicii şi direcţii „adăpostesc“
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii