Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:16 19 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

MApN achiziționează servicii de asigurări facultative de viață pentru personalul din forțele navale care execută activități de parașutism și de scufundare pe teritoriul României! (DOCUMENT)

ro

04 Jul, 2024 17:00 786 Marime text


MApN achiziționează servicii de asigurări facultative de viață pentru personalul din forțele navale care execută activități de parașutism și de scufundare pe teritoriul national.
 
Obiectul achiziţiei este încheierea cu un singur operator economic a unui acord cadru pe 24 luni. Beneficiarul a precizat că poliţele de asigurare vor fi emise pentru fiecare persoană în parte în funcţie de perioada de timp pentru care se solicită asigurarea sau colectiv atunci când este necesar sa fie asigurate mai mult de 2 persoane.
 
Preţul unitar al acordului cadru va fi exprimat în lei/zi de asigurare/persoana. Cantitate minimă Acord Cadru: 1 persoana/zi Cantitate maximă Acord Cadru 294.190 persoane/zile (403 persoane x 730 zile ) Cantități estimate pentru cel mai mare contract subsecvent: 403 persoane x 90 zile = 27.000 zile/persoane Contractele subsecvente se vor încheia lunar/trimestrial/semestrial, în funcție de necesităţile unităţii militare, de fluctuația efectivelor și de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie de ordonatorul secundar de credite.
 
Valoarea estimată a contractului se ridică la suma de 4.412.850 lei.
 
Anunțul de participare la licitație a fost publicat pe S.E.A.P. și este valabil până la data de 29.07.2024.
 
Potrivit descrierii de pe licitatiapublica.ro, polițele de asigurare facultativă de viață sunt destinate personalului din Forțele Navale care execută activități de parașutism și/sau de scufundare pe teritoriul național.
 
Astfel, trebuie să acopere riscul de accident corporal/boală care afectează starea de sănătate a asiguratului, cu consecinţe din cele mai diverse, care pot evolua până la invaliditatea parţială/totală sau deces al asiguratului, produse prin accidente sau catastrofe ori alte asemenea evenimente (îmbolnăvire, împuşcare, iradiere, stop cardio-respirator, accident vascular, etc), intervenite în timpul şi din cauza unor activități de parașutism și/sau de scufundare, în procesul de pregătire pentru luptă, în îndeplinirea sarcinilor pe timpul serviciului, pe teritoriul naţional.

 
Ministerul solicită operatorului economic să asigure cheltuielile pentru:  

-Deces;
- Invaliditate gradul I şi II;
- Invaliditate gradul III; - Îmbolnăviri, pe timpul şi din cauza acţiunilor militare, procesului de pregătire pentru luptă instruirii şi îndeplinirii sarcinilor pe timpul serviciului de luptă, care au ca rezultat mutilări sau defecte fizice ireversibile ori vătămări corporale/afecţiuni ce pot fi stabilite în mod obiectiv; - Cheltuieli de spitalizare şi/sau tratament ambulatoriu pentru perioade cuprinse între 3 şi 90 de zile dacă se face dovada acestor cheltuieli;
- Cheltuieli pe medicamente şi tratament, dacă se face dovada că aceste cheltuieli au fost efectuate; Pentru cazurile de invaliditate sau de deces, produse prin accidente, catastrofe sau alte asemenea evenimente (îmbolnăvire, împuşcare, radiere etc.) intervenite pe timpul pregătirii, deplasării la şi de la locul activității/misiunii şi din cauza executării activității/misiunii pe teritoriul naţional.
 
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 20 zile.

 
Conform anunțului de participare, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informații privind Documentația de atribuire primite în mod consolidat în a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
 
Criteriul de atribuire al contractului este cel mai bun raport calitate-preț.
 
Persoanele din cadrul Autorității Contractante cu funcţie de decizie sunt:
  • RĂDULESCU Fănel -comandant;
Membrii organelor decizionale ale autorităţii contractante care au legătură cu procedura de atribuire:
  • ROBU Adrian-Vasile - Locţiitor al comandantului,
  • PAP Mihaela - Economist Birou Financiar;
  • TRANDAFIR Anca-Mădalina - consilier juridic;
 
Alte persoane din cadrul autorităţii contractante ce pot influenta conţinutul documentaţiei de atribuire si/sau procedura de atribuire:
    - Comisia de evaluare:
  • Președinte cu drept de vot-Dragoș Viorel DUMITRU;
  • Andrei BURSUC;
  • Răducu-Georgian VĂLEANU;
  • Roxana Maria CHIHAIA;
  • Elena-Loredana VLAD.
  - Membri de rezervă:
  • Alexandru Dorinel IVAN;
  • Anca MARINESCU;
  • Rareș Adrian BRUSTUREANU;
  • Marinela ȘERBAN;
  • Georgiana IANCULOF.
 
O condiție esențială care trebuie îndeplinită de către operatorii economici  este ca aceștia să dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, din care să reiasă că aceştia sunt legal constituiţi, că nu se află în niciuna dintre situaţiile de anulare a constituirii precum şi faptul că au capacitatea de a realiza activităţile ce fac obiectul contractului.
Mod.de îndeplinire: completarea DUAE, cfm art.193 alin. (1) din Legea nr.98/2016 pentru fiecare operator economic participant la procedură (nominalizat la nivelul unei oferte). Se va completa și prezenta obligatoriu un DUAE separat inclusiv pentru asociați, subcontractanți sau terți susținători, dacă aceștia există.

Înainte de atribuirea contractului, Autoritatea Contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit după evaluarea ofertelor, să prezinte documente justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. 

Ofertantul va prezenta confirmarea scrisă de la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, eliberată cu maxim 30 de zile înainte de data limită de depunere a documentelor suport ale DUAE, din care să rezulte că ofertantul nu s-a aflat în ultimii 2 ani, sub incidenţa: Legii nr.503/2004 şi a prevederilor din Legea nr. 236/2018.art. 28, alin. 3, lit.(a)şi lit. (b): Op.ec. străini vor demonstra îndeplinirea cerințelor completând initial DUAE.Ofertanții străini cu sucursala în România trebuie să depună autorizație emisă de către ASF cfm Legii 237/2015 , să practice pe teritoriul României minim clasele de asigurare 1 și 2 cfm secțiunii A și clasa 1 cmf. secțiunii C, din anexa 1 la Legea 237/2015.
 
Mai multe detalii pot fi citite în secțiunea Documente, unde se regăsesc modelele de acord cadru, precum și formularele de asigurări de viață. Tot în aceeași secțiune poate fi consultate instrucțiunile pentru ofertanți, cât și caietul de sarcini.
 
Citește și:
Academia Navală, „Mircea cel Bătrân” pune la bătaie peste 400.000 de lei pentru achiziția unor echipamente VR (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii