O nouă contestație la achiziția municipalității pentru amenajarea unui garaj pentru CT BUS pe strada Industrială nr.4
O nouă contestație la achiziția municipalității pentru amenajarea unui garaj pentru CT BUS pe strada Industrială
28 Mar, 2023 13:06
ZIUA de Constanta
1104
Marime text
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a adoptat decizia nr. 624/C11/564 la contestația nr. 11/06.03.2023, transmisă prin e-mail și înregistrată la CNSC de SC INTERGROUP ENGINEERING SRL, cu sediul social în municipiul București, împotriva documentației de atribuire elaborată de Primăria Constanța, în calitate de autoritate contractantă, în cadrul licitației deschise organizată în vederea atribuirii contractului de achiziție publică având ca obiect „Serviciul de Elaborare documentație tehnico-economică (studii de teren - geotehnic și
topografic, studiu de trafic, SF, proiect tehnic pentru autorizarea lucrărilor, POE, PT și DE, altele, cerere de finanțare) aferentă obiectivului de investiții «Achiziția de autobuze cu emisii de carbon scăzute, destinate transportului public și crearea infrastructurii aferente-garaj CTBUS»”.
Prin încheierea nr. 657/C11/564 din 10.03.2023, Consiliul a respins, ca rămasă fără obiect, cererea de suspendare a procedurii formulată de SC INTERGROUP ENGINEERING SRL în contestația depusă în contradictoriu cu Primăria Constanța.
Astfel, în baza legii și a mijloacelor de probă aflate la dosar, CNSC a respins, ca nefondată, contestația depusă de SC INTERGROUP ENGINEERING SRL.
Împotriva deciziei se poate formula plângere, în termen de 10 zile de la comunicare pentru părțile cauzei, respectiv de la data luării la cunoștință de către alte persoane vătămate, în temeiul art. 29 din Legea nr. 101/2016.
Primăria Constanța cumpără servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice.
Este vorba despre serviciul de elaborare documentație tehnico–economică (studii de teren - geotehnic și topografic, studiu de trafic, SF, proiect tehnic pentru autorizarea lucrărilor, POE, PT si DE, altele, cerere de finantare) aferentă obiectivului de investiții „Achiziția de autobuze cu emisii de carbon scăzute, destinate transportului public și crearea infrastructurii aferente-garaj CT BUS”.
Garajul CT BUS ar urma să fie amenjat pe strada Industrială nr.4, pe locul fostului depou de tramvaie.
Proiectul tehnic de executie (PTE), se va realiza în 6 faze, dupa cum urmează:
1. Faza I. Elaborarea studiilor de teren – geotehnic și topografic și studiului privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficiență ridicată pentru creșterea performanței energetice
2. Faza II. Elaborarea documentațiilor pentru obținerea avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de urbanism
3. Faza III – Elaborarea studiului de fezabilitate
4. Faza IV - Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (PAC) și proiect de organizare a execuției lucrărilor (POE)
5. Faza V – Elaborare proiect tehnic de execuție (PTE)
6.Faza VI – Prestarea serviciului de asistență tehnică din partea proiectantului.
Potrivit Caietului de sarcini, noua costrucție va avea următoarele zone funcționale: zona funcțională pentru gararea autobuzelor electrice; spălătorie; zonă funcțională întreținere și reparații autobuze; zonă funcțională birouri și cabină poartă.
Valoarea totală estimată a achiziției fără TVA este de 3.340.000 lei fără TVA.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Vergil Chitac, primar al municipiului Constanța; Rusu Ionuț, viceprimar al municipiului Constanța; Cocargeanu Florin – Daniel, viceprimar al municipiului Constanța; Ovanesian Felicia, administrator public; Fulvia Antonela Dinescu, secretar municipiu-Consiliul local Constanța; Georgeta Gheorghe, director executiv adjunct Direcția generală economico- financiară; Oana Dobre, șef serviciu Financiar buget; Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate; Daniela Ilie, inspector serviciul Contabilitate; Alin Cezar Vintilă, director executiv Direcția logistică; Andreea Drăgan, director executiv adjunct Direcția logistică; Nilghiun Manea, șef serviciu achiziții publice; Viorica Ani Merla, director executiv Direcția dezvoltare și fonduri europene; Carmina Popescu, director executiv adjunct Direcția dezvoltare și fonduri europene; George Lupașcu, șef serviciu pregătire și implementare proiecte POR; Niculae Stânga Noni Adrian, șef serviciu dezvoltare și management proiecte și Filip Marian, șef biroul urmărire și execuție lucrări.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 03.04.2023 ora 15.00 în SEAP.
Menționăm că pe portalul achizițiilor publice a mai fost înregistrată la începutul acestei luni o contestație care vizează aceeași procedura inițiată de municipalitate.
CITEȘTE ȘI:
Cerințe restrictive Procedura de achiziție organizată de municipalitate pentru amenajarea unui garaj și achiziția de autobuze electrice pentru CT BUS, atacată la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (DOCUMENT)
topografic, studiu de trafic, SF, proiect tehnic pentru autorizarea lucrărilor, POE, PT și DE, altele, cerere de finanțare) aferentă obiectivului de investiții «Achiziția de autobuze cu emisii de carbon scăzute, destinate transportului public și crearea infrastructurii aferente-garaj CTBUS»”.
Prin încheierea nr. 657/C11/564 din 10.03.2023, Consiliul a respins, ca rămasă fără obiect, cererea de suspendare a procedurii formulată de SC INTERGROUP ENGINEERING SRL în contestația depusă în contradictoriu cu Primăria Constanța.
Astfel, în baza legii și a mijloacelor de probă aflate la dosar, CNSC a respins, ca nefondată, contestația depusă de SC INTERGROUP ENGINEERING SRL.
Împotriva deciziei se poate formula plângere, în termen de 10 zile de la comunicare pentru părțile cauzei, respectiv de la data luării la cunoștință de către alte persoane vătămate, în temeiul art. 29 din Legea nr. 101/2016.
Primăria Constanța cumpără servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice.
Este vorba despre serviciul de elaborare documentație tehnico–economică (studii de teren - geotehnic și topografic, studiu de trafic, SF, proiect tehnic pentru autorizarea lucrărilor, POE, PT si DE, altele, cerere de finantare) aferentă obiectivului de investiții „Achiziția de autobuze cu emisii de carbon scăzute, destinate transportului public și crearea infrastructurii aferente-garaj CT BUS”.
Garajul CT BUS ar urma să fie amenjat pe strada Industrială nr.4, pe locul fostului depou de tramvaie.
Proiectul tehnic de executie (PTE), se va realiza în 6 faze, dupa cum urmează:
1. Faza I. Elaborarea studiilor de teren – geotehnic și topografic și studiului privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficiență ridicată pentru creșterea performanței energetice
2. Faza II. Elaborarea documentațiilor pentru obținerea avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de urbanism
3. Faza III – Elaborarea studiului de fezabilitate
4. Faza IV - Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (PAC) și proiect de organizare a execuției lucrărilor (POE)
5. Faza V – Elaborare proiect tehnic de execuție (PTE)
6.Faza VI – Prestarea serviciului de asistență tehnică din partea proiectantului.
Potrivit Caietului de sarcini, noua costrucție va avea următoarele zone funcționale: zona funcțională pentru gararea autobuzelor electrice; spălătorie; zonă funcțională întreținere și reparații autobuze; zonă funcțională birouri și cabină poartă.
Valoarea totală estimată a achiziției fără TVA este de 3.340.000 lei fără TVA.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Vergil Chitac, primar al municipiului Constanța; Rusu Ionuț, viceprimar al municipiului Constanța; Cocargeanu Florin – Daniel, viceprimar al municipiului Constanța; Ovanesian Felicia, administrator public; Fulvia Antonela Dinescu, secretar municipiu-Consiliul local Constanța; Georgeta Gheorghe, director executiv adjunct Direcția generală economico- financiară; Oana Dobre, șef serviciu Financiar buget; Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate; Daniela Ilie, inspector serviciul Contabilitate; Alin Cezar Vintilă, director executiv Direcția logistică; Andreea Drăgan, director executiv adjunct Direcția logistică; Nilghiun Manea, șef serviciu achiziții publice; Viorica Ani Merla, director executiv Direcția dezvoltare și fonduri europene; Carmina Popescu, director executiv adjunct Direcția dezvoltare și fonduri europene; George Lupașcu, șef serviciu pregătire și implementare proiecte POR; Niculae Stânga Noni Adrian, șef serviciu dezvoltare și management proiecte și Filip Marian, șef biroul urmărire și execuție lucrări.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 03.04.2023 ora 15.00 în SEAP.
Menționăm că pe portalul achizițiilor publice a mai fost înregistrată la începutul acestei luni o contestație care vizează aceeași procedura inițiată de municipalitate.
CITEȘTE ȘI:
Cerințe restrictive Procedura de achiziție organizată de municipalitate pentru amenajarea unui garaj și achiziția de autobuze electrice pentru CT BUS, atacată la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii