Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:07 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Pentru întreținerea infrastructurii portuare CN APM SA Constanța cumpără beton! (DOCUMENT)

ro

08 Jul, 2024 17:00 965 Marime text


Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța a publicat pe SEAP, pe data de 05.07.2024, un anunț de participare simplificat, conform căruia achiziționează beton gata de turnare destinat întreținerii infrastructurii portuare.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, valoarea estimată a achiziției se ridică la 656.800 de lei, iar ofertele pot fi depuse până la data de 22.07.2024, ora 15:00.
 
Autoritatea contractantă a precizat că facturarea electronică este acceptată.
 
„Administrația Porturilor Maritime" SA a anunțat că, în vederea realizării planului de reparații și întreținere a infrastructurii portuare, are nevoie de beton gata de turnare. Cantitatea totală estimată necesară de beton gata de turnare este de 1200 mc. Betonul gata de turnare va avea următoarele caracteristici: 1. Beton C 30/37 – 200mc 2. Beton BCR 4,5 – 1000mc. Astfel, cantitățile necesare se vor aproviziona în funcție de necesitățile companiei, la solicitarea Entității contractante, fără a fi obligatorie achiziționarea întregii cantități estimate. Furnizarea betonului gata de turnare se va realiza ținând cont de o serie de cerințe specifice, detaliate la nivelul Caietului de sarcini nr 26611/17.06.2024.
 
În secțiunea Documente poate fi consultat în integralitate caietul de sarcini, precum și documentația aferentă participării la licitația publică.
 
Modalitatea prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerinței:

Ofertanții, ofertanții asociați, terții susținători, subcontractanții au obligația completării și prezentării inițiale a DUAE ca primă dovadă a neîncadrării în situațiile de excludere și a îndeplinirii cerințelor de capacitate (se va consulta Notificarea ANAP referitoare la utilizarea Documentului Unic de Achiziții European)


Se va completa DUAE în conformitate cu art. 202 alin. (1) din Legea 99/2016.

Astfel, se va completa DUAE de către operatorii economici participanți la procedura de atribuire cu informațiile aferente situației lor.

Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate de către ofertantul clasat pe locul I după aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile la solicitarea entității contractante.
Aceste documente pot fi:

1. certificate constatatoare privind plata impozitelor, taxelor sau a contribuții lor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentării, pentru sediul principal.


2. pentru sediile secundare/ punctele de lucru înscrise în Certificatul constatator emis de ONRC, o declarație pe propria răspundere privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuțiilor la bugetul general consolidat datorate.

3. cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control, valabile la data prezentării. În cadrul acestuia, așa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC /actul constitutiv;

4. după caz, documente prin care se demonstrează faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 179 alin. (2), art. 180 alin. (2), art. 184 din Legea 99/2016 privind achizițiile sectoriale.

5. alte documente edificatoare, după caz.

Potrivit anunțului beneficiarului, ofertanții, terții susținători și subcontractanții nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art. 72-73 din Legea nr. 99/2016.

Pentru demonstrarea neîncadrării în prevederile art. 72-73 din Legea nr. 99/2016, ofertanții vor completa formularul DUAE în SEAP.
Ofertanții, terții susținători și subcontractanții declară pe propria răspundere, completând DA sau NU la rubrica aferentă de la cap. III, lit. C, dacă se află/nu se află în conflict de interese care decurge din participarea la procedura de achiziție publică.

Persoanele ce detin funcții de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documențatiei de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:

• Consiliu de Administrație: Gavruta Adrian-Daniel, Drumea Mihnea Claudiu, Vlad Elena, Diaconu Cătălin, Suryan-Omar Dede, Dan Alexandru Catană, Constantin Chirilă;

• Conducere executivă: Mihai Teodorescu - Director General, Costin Valeriu Avătavului – Director General Adjunct, Ileana-Mirela Bîrchi - Director Executiv, Maria Mergiu - Director Financiar, Emil Sorin Banias – Director Sucursale, Tanase Iulian Pepi – Consilier Juridic cu atribuții delegate, Serviciul Juridic și Guvernanță Corporativă; Hermina Bectemir – Șef Serviciu Achizitii Publice, Adrian Stănciuc - Șef Birou Control Financiar Preventiv, Victor Emilian Dumitrescu – Coordonator Sucursala Servicii Port;

• Alți semnatari: Valentin Voicu – Șef Compartiment Tehnico – Economic, Sucursala Servicii Port, Cristina Daniela Stefan – Responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice.
 
Entitatea contractantă are obligația de a stabili oferta câștigătoare pe baza criteriului de atrbuire precizat în documentația de atribuire. În urma aplicării criteriului ”prețul cel mai scăzut”, clasamentul ofertelor clasamentul ofertelor se stabileşte prin ordonarea crescătoare a preţurilor respective, oferta câştigătoare fiind cea de pe primul loc, în conformitate cu art. 144 alin.
 
Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța a precizat în anunț că va informa operatorii economici implicați în procedura de atribuire despre deciziile referitoare, la rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică/sectorială, ori după caz, la anularea procedurii de atribuire și eventuala inițiere ulterioară a unei noi proceduri, în scris și cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora. În cadrul comunicării, entitatea contractantă va informa ofertantul câștigător cu privire la acceptarea ofertei/ofertelor prezentate și va informa ofertanții care au fost respinși sau a căror ofertă nu a fost declarată câștigătoare asupra motivelor care au stat la baza deciziei respective.
 
Citește și:
Licitații publice Cât este dispusă să plătească CNAPMC pentru evaluarea anuală de securitate în porturile de la Midia și Mangalia

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii