Revolut a început alocarea IBAN-ului românesc! Informații utile pentru clienți
Revolut a început alocarea IBAN-ului românesc! Informații utile pentru cliențiMigrarea clienților la noua entitate bancară din țară reprezintă un proces automat și simplificat, clientul netrebuind să facă nimic în plus. Toate serviciile legate de conturile de plăți folosite de utilizatori vor fi furnizate prin intermediul sucursalei din România. De asemenea, celelalte servicii vor continua să fie oferite de alte entități din grup, similar modului în care sunt furnizate acum.
Adăugarea IBAN-ului românesc oferit de companie le ușurează utiliatorilor posibilitatea de a încasa salariul direct în acest cont sau de a-și planifica plata abonamentelor și a facturilor.
Clienții sunt informați direct de către bancă în legătură cu tranziția la noul IBAN local, de aceea fiind important ca aceștia să acorde atenție notificărilor din aplicație sau emailurilor transmise de bancă.
Pentru a evita întârzieri la încasarea fondurilor, Revolut le recomandă clienților care folosesc frecvent actualul IBAN ca, imediat după primirea notificării privind actualizarea acestuia, să le comunice noul IBAN local partenerilor, angajatorilor sau autorităților de la care primesc fonduri sau încasează salariul. Pentru a asigura clienților un timp de acomodare, transferurile făcute către IBAN-ul actul (vechi) se vor redirecționa automat către noul IBAN local, până la data de 31 decembrie 2024. Ulterior acestei date, transferurile se vor returna către trimițător.
După ce IBAN-urile locale vor fi emise, va urma migrarea pe noua entitate bancară locală. Astfel, conturile vor fi adminsitrate de sucursala din România a băncii.
„După recenta integrare a sistemelor noastre cu sistemele locale de plăți ReGIS și TRANSFOND, acum trecem la o nouă etapă spre operaționalizarea sucursalei Revolut Bank UAB în România. Pentru Revolut, acest demers este o dovadă a promisiunii de a deveni cu adevărat un cont bancar principal pentru clienții noștri români.
Dată fiind dimensiunea portofoliului nostru, acest proces complex din punct de vedere operațional se va realiza treptat. Avem certitudinea că utilizatorii înțeleg că, oricât de mult am simplifica pentru ei tranziția la noul serviciu, este posibil să întâmpinăm și provocări. Le mulțumim anticipat pentru cooperare și loialitate și îi asigurăm că rămânem fideli viziunii noastre de a face banking-ul mai simplu și mai la îndemână pentru fiecare dintre ei.
Cu noul IBAN local Revolut și accesul la sistemele locale de plăți, clienții vor putea să-și valorifice și mai bine bugetele, având la dispoziție, în același loc, în aceeași aplicație, un întreg ecosistem care îi ajută să își gestioneze banii personali și mai bine”, a declarat Gabriela Simion, Manager General al Revolut Bank UAB Sucursala România.
Citește și:„După doi ani de muncă, iată că ajungem să le deschidem clienților noștri accesul la un cont IBAN local propriu și la o experiență de banking mult mai adaptată la ceea ce înseamnă azi un furnizor de servicii financiar-bancare care acoperă orice nevoie a clientului legată de gestionarea banilor săi. Le mulțumesc clienților noștri români pentru încrederea arătată și îi felicit pe toți colegii din Revolut pentru eforturile lor constante de a transforma banca noastră digitală într-un campion al domeniului financiar, în Europa”, a declarat Joe Heneghan, Partner & Chief Executive Officer la Revolut Bank.
Revolut cere Facebook rambursarea banilor pierduți de victimele fraudelor pe care le promovează. România, printre țările cele mai afectate
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp