Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța luptă cu infecțiile nosocomiale. Achiziție de peste 22 milioane de lei (DOCUMENT)
Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța luptă cu infecțiile nosocomiale. Achiziție de peste 22 milioane
21 Jun, 2024 11:03
ZIUA de Constanta
687
Marime text
- Proiectul inițiat de Spitalul Clinic Județean de Urgență “Sf. Apostol Andrei,” în parteneriat cu UAT Județul Constanța, prin obiectivul sau general, este în conformitate cu prevederile Planului Național de Redresare și Reziliență.
- Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța, cumpără echipamente destinate reducerii infecțiilor nosocomiale.
- Ofertantul va furniza un ghid cu instrucțiuni privind modul de maximizare a performanței ecologice a echipamentului medical.
Spitalul Clinic Județean de Urgență Sf. Apostol Andrei din Constanța cumpără echipamente destinate reducerii infectiilor nosocomiale. În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Achiziționarea de echipamente destinate reducerii infecțiilor nosocomiale pentru Spitalul Clinic Judetean de Urgență Sf. Apostol Andrei Constanța. Valoarea estimată a achiziției este de 22.177.984,98 lei.
Ofertele sau cererile de participare pot fi depuse până pe data de 18.07.2024, ora 15:00, acestea urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeși oră în SEAP.
Proiectul inițiat de Spitalul Clinic Județean de Urgență “Sf. Apostol Andrei,” în parteneriat cu UAT Județul Constanța, prin obiectivul sau general, este în conformitate cu prevederile Planului Național de Redresare și Reziliență, Pilonul V: Sănătate și reziliență instituțională Componenta: 12 – Sănătate, Investiția: I2. Dezvoltarea infrastructurii spitalicești publice, Investiția specifică: I2.4. Echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale, investiția realizată contribuind la rezolvarea problemelor existente privind prevenirea, diagnosticul si tratamentul infecțiilor asociate asistenței medicale, evidențiate și accentuate de trecerea recenta prin pandemia de COVID-19.
Achiziția se va desfășura pe loturi, în funcție de necesitățile instituției:
LOT 1 – Echipamente dezinfecție spații și suprafețe,
LOT 2 – Diverse dotări și mobilier medical,
LOT 3 – Aparatură Bloc Operator septic,
LOT 4 - Sisteme pentru organizare și gestionare medicație și materiale sanitare,
LOT 5 – Dotări laborator microbiologie,
LOT 6 - Dotari dezinfecție – sterilizare instrumente,
LOT 7 – Dotări control și testare igienă,
LOT 8 – Neutralizare deșeuri.
Responsabili de atribuirea procedurii
Persoanele responssabile de organizarea, desfășurarea și atribuirea procedurii publice sunt: manager – ec. Ionescu Ionuț-Cornel, director financiar contabil - ec. Constantin Valerica, director medical - dr. Prazaru Marius Dragoș, director îngrijiri medicale – as. lic. Mihăilescu Petruș, șef Serviciu SPIAAM – dr. Disea Monica, șef Serviciu Achiziții – Ing. Cobzaru Laura, consilier juridic - Jr. Săndulescu Mariana, consilier juridic – Jr. Gherghina Carmela Endora.
Persoanele cu rol de reprezentare din cadrul RomActiv Business Consulting SRL (servicii auxiliare) implicate în derularea procedurii de achiziție sunt: Chitac Florina Ioana – expert cooptat și Ronțescu Ioana Andreea – expert cooptat.
Condiții pentu ofertanți
Pentru dotările ce se încadrează în echipamente electrice și electronice utilizate în sectorul asistentei medicale se solicita urmatoarele cerinte:
- Ofertantul va furniza un ghid cu instrucțiuni privind modul de maximizare a performanței ecologice a echipamentului medical respectiv, în scris, ca parte specifică a manualului pentru utilizatori sau în format digital accesibil pe site-ul de internet al producătorului sau pe un CD sau tiparit pe ambalaj sau inclus în documentația care însotește produsul.
- Ofertantul va asigura disponibilitatea pieselor de schimb originale sau echivalente (direct sau prin intermediul unor reprezentanți desemnați) pe toată durata de viață estimată a echipamentului și cel puțin 5 ani după expirarea perioadei de garanție.
- Ofertantul va asigura un instructaj incluzând elemente de ajustare și reglaj fin al parametrilor de consum de energie electrică ai echipamentului (de exemplu, modul „standby”), în vederea optimizării consumului de energie electrică. Instructajul va fi inclus în formarea clinică și tehnică pe care trebuie o va asigura ofertantul.
- Ofertantul va furniza autorității contractante documentație și informații privind modul de optimizare a parametrilor de consum de energie electrică ai echipamentului achiziționat.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Licitații Constanța: Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” cumpără materiale sanitare (DOCUMENT)
Consiliul Județean Constanța a trimis Corpul de Control la Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” Constanța!
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii