Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:17 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Unitățile de învățământ preuniversitar din Municipiul Mangalia vor fi dotate cu mobililer școlar. Achiziție de peste 3,2 milioane de lei (DOCUMENT)

ro

08 Aug, 2024 12:06 555 Marime text
Mobilier scolar
  • Primăria Mangalia va organiza și desfășura, pe data de 10 septembrie o licitație pentru atribuirea contractului „Furnizare de mobilier pentru dotarea unităților de învățământ preuniversitar din Municipiul Mangalia.
  • Achiziția se face în cadrul proiectului ֿ«Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar din Municipiul Mangalia, județul Constanța». Proiectul are o valoare de 3.246.474 RON.
 
Municipiul Mangalia va dota cu mobilier școlar unitățile de învățământ din Municipiul Mangalia. În acest sens, Primăria Mangalia va organiza și desfășura, pe data de 10 septembrie o licitație pentru atribuirea contractului „Furnizare de mobilier pentru dotarea unitățlor de învățământ preuniversitar din Municipiul Mangalia în cadrul proiectului ֿ«Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar din Municipiul Mangalia, județul Constanța», cod F-PNRR-Dotari-2023-6834“, în valoare estimată de 3.246.474 RON.
 
Achiziția presupune atribuirea unui contract de furnizare produse, al cărui obiect constă în achiziționarea a 8.346 articole de mobilier, pentru dotarea unităților de învățământ preuniversitar din Municipiul Mangalia, în baza unei finanțări nerambursabile acordată prin Planul Național de Redresare și Reziliență, Pilonul VI. Politici pentru noua generație – Componenta C15: Educație – Apelul de proiecte: F-PNRR-Dotari-2023-Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe, contract de finanțare nr. 1875DOT/2023.
 
Frunizarea produselor se va realiza cu respectarea fișelor tehnice anexate Caietului de Sarcini, a normativelor în vigoare, precum și a principiilor DNSH instituite de către Comisia Europeană în cadrul mecansimului de redresare și reziliență.
 
Ofertanții vor avea obligația explicitării modului în care produsele furnizate sunt convergente principiilor DNSH.
 
Autoritatea contractantă va răspunde la orice solicitare de clarificări sau informaţii privind documentaţia de atribuire, cu cel puțin 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, în măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. de 20 zile.
 
Principalele beneficii așteptate de către Autoritatea Contractantă vizează creșterea accesibilității actului didactic, modernizarea infrastructurii educaționale, diminuarea impactului negativ al situațiilor de imposibilitate a desfășurării actului didactic în format fizic, alinierea la cerințele moderne în materie de educație, îndeplinirea standardelor de calitate în educație la nivelul unităților de învățământ și unităților conexe din Municipiul Mangalia.
 
 
Responsabili de atribuirea contractului


 
 
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractate responsabile de organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt următoarele: Cristian Radu – primar, Dragoș Angelescu – viceprimar, Didi-George Călin – administrator public, Andreea Ciocănel – secretar general, Iosif-Florin Jianu – director executiv D.A.I.P.D., Adriana Căpraru – director executiv D.M.F.C.V., Mihaela Călin – director executiv D.G.U.S.U.P., Cristina Stoicescu – director executiv adjunct D.G.U.S.U.P,  Marius-Petruț Tase – arhitect șef Direcția Urbanism, Patrimoniu și Turism, Ana-Maria Gheorghe – director executiv Direcția Urbanism, Patrimoniu și Turism, Elena Drăgan-Dan – director executiv adjunct Direcția Urbanism, Patrimoniu și Turism, Laurențiu Zamfir – director executiv Direcția Poliție Locală, Claudiu Stamate – director executiv Direcția Asistență Socială, Margareta Tatarciuc – șef Serviciu Serviciul Resurse Umane, Salarizare, Nicoleta Huhulea - șef serviciu Serviciul Resurse Umane, Salarizare (exercitare temporara), Alexandra-Magdalena Lionte – șef Serviciul Juridic și Contencios, Cristina-Aurelia Plop – șef Serviciu Serviciul Buget-Contabilitate (exercitare temporara), Florina Niculae – șef Serviciu Venituri Persoane Juridice, Anca-Elena Jianu – șef Serviciu Venituri Persoane Fizice, Dan-Ciprian Popa – șef Serviciu Management Proiecte și Investiții, Marius Ilie – șef Serviciu Administrare Piețe și Ecarisaj, Alexandra Ivan – șef Serviciu Monitorizare Utilități Publice, Florin Roșu – Șef Serviciu Tehnic-Administrativ, Venera Anghel – șef serviciu Administrativ, Club Pensionari și Alte Servicii Sociale (exercitare temporara), Luciana Dumitru – șef Serviciu Beneficii Asistență Socială, Evaluare Init. și Monitorizare Asistenți Personali, Cătălina Rusu – șef Serviciu Strategii, Indic. Asist. Soc., Intervenții de Urgență, Neglijare, Abuz, Incluziune Socială, Ana Peleanu – șef serviciu Adminsitrare Centre, Gheorghe Șerban – Șef Serviciu Fond Locativ (exercitare temporara), Theodora-Ioana Abălaru – șef SPCLEP Mangalia.
 
La acestea se adaugă consilierii locali: Leila Ali,  Daniel-Sorin Andrei, Larisa-Elisabeta Canea, Maria Călin, Cristina Coșar,  Laurențiu-Iulian Dumitrașcu,  Paul-Florin Foleanu,  Nicoleta Griguță,  Zanfir Iorguș,  Dragoș-Marian Ioniță, Lucian Luca, Teodor Marinescu,  Ozghiun Menabit,  Dănuț Moldovan, Linica Stan, Neculai Tănasă,  Vasile-Dorel Toma, Iulian-Dorinel Zbanț.
 
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la licitație.
 
 

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:


 
Licitații Constanța. Ianis Gas SRL, lucrări de peste 2,63 de milioane de euro la Liceul Callatis! Contract cu Primăria Mangalia (DOCUMENT)
 
Primăria Mangalia, contract de furnizare combustibil de peste 90.000 de euro cu compania controlată de familia Iavorski (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii