Vouchere de reducere și tururi ghidate, prin intermediul aplicației „Tu și Tulcea”
Vouchere de reducere și tururi ghidate, prin intermediul aplicației „Tu și Tulcea”
10 Jan, 2025 15:45
ZIUA de Constanta
185
Marime text
- Autoritățile locale intenționează să dezvolte aplicația gratuită de promovare turistică a municipiului Tulcea, astfel încât, prin intermediul acesteia, să poată fi activate vouchere de reducere la restaurante și promovate tururi ghidate prin mahalele istorice ale orașului.
Managerul Organizației de Management al Destinației Turistice(OMD) Tulcea, Alexandru Filip, a declarat că aplicația lansată în vara anului trecut, 'Tu și Tulcea', are în momentul de față peste 2.000 de utilizatori și se înscrie în activitățile derulate de organizație pentru impunerea unui brand turistic al municipiului, una dintre cele mai importante realizări ale OMD în 2024, informează Agerpres.
„Anul acesta, poate reușim să oferim informații în a treia limbă - germană, italiană, franceză, vom hotărî împreună cu membrii organizației, dar vrem în același timp să îmbunătățim aplicația și pe zona de funcționalități. Se pot activa diferite vouchere cu care poți merge la diferite restaurante partenere, să scaneze un cod de bare și să ai niște reduceri la nota de plată sau să ai un desert din partea casei”, a afirmat managerul OMD, Alexandru Filip.
El a mai spus că anul acesta dorește ca cel puțin o dată la două săptămâni să le ofere atât turiștilor, cât și localnicilor tururi prin mahalele istorice ale orașului.
„Intenționăm să dezvoltăm și partea de tururi tematice. Adică, să mergem prin mahalale, să vizităm obiective care, de regulă, nu se vizitează. Asta și cu tulcenii, pentru că și ei trebuie să înțeleagă că trăim într-un oraș multicultural, un oraș istoric, cu mult potențial turistic', a conchis managerul Filip.
Unul din obiectivele OMD Tulcea pentru anul în curs este, de asemenea, dezvoltarea unor oferte în perioada iernii, în condițiile în care în anotimpul rece numărul vizitatorilor scade.
„Iarna, în Tulcea, numărul turiștilor scade drastic. Avem contracte cu diferite firme care au afaceri în oraș și cam atât. Turismul nu este punctul forte în extrasezon. Gradul nostru de ocupare iarna este de 30%', a menționat proprietara unei unități de cazare din orașul Tulcea, Argentina Stamm.
Lansată anul trecut de Primăria municipiului Tulcea, aplicația 'Tu și Tulcea', accesibilă pe telefoanele mobile, oferă informații atât despre obiectivele turistice din oraș, cât și despre evenimentele care se desfășoară în județ.
Citește și
Un ghid turistic digital a fost lansat - „Tu și Tulcea”. În ce constă aplicația?
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii