Zece autobuze electrice noi, pentru transportul public din Mangalia (document)
Zece autobuze electrice noi, pentru transportul public din Mangalia (document)
10 Aug, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
1805
Marime text
- Primăria Mangalia va cumpără autobuze noi, electrice, pentru transportul public din municipiu.
Primăria Municipiului Mangalia organizează licitație publică pentru furnizarea de zece autobuze noi, neatriculate, cu acționare complet electrică, dotate cu sistem de e-ticketing destinate transportului public de călători, în municipiul Mangalia.
Valoarea totală estimată a contractului este de 19.274.000 lei.
Descrierea contractului
Valoarea totala estimata fara TVA este de 19,274,000.00 lei. Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în functie de necesităti, prin modificarea contractului în conditiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - 20 Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare cu 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 20 zile inainte de termeul stabilit pentru depunere ofertelor.
Pentru dezvoltarea unei structuri urbane durabile, prin reducerea utilizarii autovehiculelor particulare, incurajarea utilizarii transportului public, cat si cel nemotorizat in scopul reducerii emisiilor de gaze cu efect de sera, in cadrul proiectului Municipiul Mangalia doreste achizitionarea a 10 autobuze noi tipodimensiune medie de maxim 8.400 mm, nearticulate, cu actionare complet electrica destinate transportului public de calatori in Municipiul Mangalia, dotate cu echipamente si sisteme informatice pentru asigurarea functionalitatilor de e-ticketing, comunicare, management flota si informare dinamica a pasagerilor in interiorul mijloacelor de transport si in statiile de asteptare transport in comun. Alături de autobuze vor fi achiziționate stații de încărcare lente (10 buc) și rapidă (1 buc). În detaliu în baza prezentei proceduri, municipiul Mangalia va achizitiona urmatoarele tipuri de mijloace de transport in comun și următoarele dotări: Componente Nr bucati 1. Autobuze de tipodimensiune medie max 8.400 mm 10 dotate cu - Computer de bord 10 - Validator dual 20 - Modul comunicatie 1 - Sistem de informare calatori audio/video in vehicule 10 - Sistem de supraveghere video (camere video 2/vehicul si unitate inregistrare – 1/veh) 10 - Licențe aferente echipamentelor furnizate Licenta – modul comunicatie 10 Licente pentru sistemul de eticketing 1 Licență software numărare călători 1 - Stații încărcare lentă compatibilă autobuzelor livrate 10 2. Stație încărcare rapidă compatibilă autobuzelor livrate 1 Vehiculele electrice care urmeaza a fi procurate de Municipiul Manglia vor fi utilizate pentru transportul in comun de pasageri si au urmatoarele avantaje: • Poluarea locala zero; • Randament superior al masinilor electrice (> 90 %) comparativ cu cel al motoarelor cu ardere interna (~ 30 %); • Viteze maxime de deplasare similare cu cele ale vehiculelor clasice, dar cu o valoare superioara pentru acceleratie, datorita motoarelor electrice cu care sunt echipate; • Capacitatea masinilor electrice de a functiona in regim de generator in perioadele de franare, energia produsa fiind stocata in baterii si ofera posibilitatea utilizarii ulterioare; • Vehiculele electrice raspund mai usor la comenzi fata de vehiculele clasice, prezentand o manevrabilitate ridicata si fiind mai usor de utilizat pentru traficul urban de persoane; • Investitia minima necesara pentru realizarea statiilor de incarcare rapida, datorita utilizarii infrastructurii existente sau faptului ca autonomia poate fi extinsa nelimitat prin incarcari partiale intre curse; • Raspund nevoilor de deplasare zilnica a locuitorilor din mediul urban, nevoi care nu depasesc distante mai mari de 100 km pe zi; • Costurile de intretinere si respectiv costurile de operare sunt reduse datorita fiabilitatii motoarelor electrice cu care sunt echipate acestea, comparativ cu vehiculele clasice.
Persoanelor ce dețin funcții de decizie din cadrul autorității contractante
Primar: Radu Cristian; Viceprimar: Angelescu Dragos; Administrator public: Georgescu Dan-Lucian; Secretar municipiu: Ciocanel Andreea; Director executiv –Directia Economica: Fotin Diana Ionela; Director executiv-D.M.F.C.V: Ciocanel Simona; Director executiv-D.A.I.P.D: Calin Didi George; Director executiv-D.G.U.S.U.P: Calin Mihaela; Director executiv-Directia turism si Mediul de afaceri: Gheorghe Ana Maria; Arhitect sef –Directia Urbanism si Amenajare a Teritoriului: Enache Paul Aurel; Director executiv-Directia Politia Locala: Zamfir Laurentiu; Sef Serviciu Ordine Publica, Paza si Proximitate-Directia Politia Locala: Ionita Daniel; Sef Birou Investitii: Dina Liliana; Director executiv – Directia Management Resurse Umane: Tatarciuc Margareta; Sef Serviciul Resurse Umane si SSM: Baban Gabriel; Sef Serviciul Salarizare: Cucu Cristina Elena; Sef Serviciu Venituri Persoane Juridice: Niculae Florina; Sef Birou Inspectie Fiscala: Calmbach Vasilica; Sef Birou Urmarire Contracte: Ciocanel Mircea- Ioan; Sef Serviciu Venituri Persoane Fizice: Jianu Anca-Elena; Sef Birou Executare Silita Creante: Macau Aurelian Marian; Sef Serviciu Contabilitate: Misici Daniela; Sef Serviciu Buget, Executie, Patrimoniu: Negru Maria; Sef Serviciu Dezvoltare, Promovare Turistica si Organizare Evenimente: Capraru Adriana; Sef Serviciu Management Proiecte: Popa Dan Ciprian; Sef Birou Registratura si Informare Cetateni: Dragan Dan Elena; Sef Birou Parcuri si Spatii Verzi: Rosu Adrian; Sef Birou Tehnic, Administrativ, Club pensionari: Condrut Ion; Sef Birou Administrarea Domeniului Public si Privat: Rosu Florin; Sef Birou Administrare Port Turistic, Drumuri si Parcari: Stoicescu Cristina; Sef Birou Monitorizare Servicii de Utilitati Publice: Ivan Alexandra; Director executiv –Directia Asistenta Sociala:Stamate Claudiu; Sef Serviciu Strategii, Programe de Asistenta Sociala si Beneficii Sociale: Duca Adriana; Sef Birou Beneficii Asistenta Sociala – Directia Asistenta Sociala: Neacsu Luciana; Sef Serviciu Administrare Centre: Peleanu Ana; Sef S.P.C.L.E.P Mangalia: Abalaru Theodora Ioana; Consilieri locali: Ali Leila; Andrei Daniel Sorin; Banceanu Mihail; Bociog Stefan Dragos; Ciuraru Valentin; Dop Oprea; Filip Dumitru; Foleanu Paul Florin; Griguta Nicoleta; Ionita Dragos Marian; Ciobanel Marius-Costel; Moldoveanu Adrian; Moroianu Nicolae; Silistra Elena Alexandra; Stan Linica; Tanase Leonard Florin; Tanasa Neculai; Toma Vasile-Dorel. Persoanele ce detin functii în cadrul echipei de management a proiectului: - Manager de proiect : Georgescu Dan Lucian - Responsabil Achizitii : Mihuț Roxana - Responsabil Financiar : Stoicescu Cristina - Responsabil Tehnic : Paraschiv Cristian - Responsabil Secretariat/Promovare : Anghel Venera
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 07.09.2020, ora 15:00.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Citește și:
Enel Energie, contract cu Primăria Mangalia pentru 12 luni. Ce valoare are achiziția (document)
Primăria Mangalia caută societate care să ofere servicii de transport persoane prin curse regulate în municipiu (document)
Primăria Mangalia organizează licitație pentru lucrări de sistematizare a municipiului. În ce constă contractul (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii