Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
05:45 24 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Când are loc concursul de management organizat pentru Biblioteca Județeană „I.N. Roman” din Constanţa (DOCUMENT)

ro

12 Oct, 2024 16:44 1942 Marime text
  • Dosarele de concurs şi proiectele de management se depun, la sediul Consiliului Județean Constanța din bulevardul Tomis nr. 51, la Centrul pentru Informare Cetățeni, până la data de 24.10.2024, ora 12.00
  • Începând cu data de 21.09.2024, Amelia Stănescu deține funcția de director interimar/manager interimar la Biblioteca Județeană „I.N. Roman” Constanța


Consiliul Județean Constanța organizează concurs de proiecte de management pentru ocuparea postului de director/manager de la Biblioteca Județeană „I.N. Roman” Constanța, instituție publică de cultură aflată în subordinea Consiliului Județean Constanța.
 

Candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

a) are cetățenie română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene și domiciliul în România;
b) are capacitate deplină de exercițiu;

c) are studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă într-unul din domeniile:
1. Domeniul fundamental (DFI) – Științe sociale; Ramura de știință (RSI) – Științe ale comunicării,
Domeniul de licență (DL) – Științe ale comunicării;
2. Domeniul fundamental (DFI) – Științe umaniste și arte; Ramura de știință (RSI) – filologie,
Domeniul de licență (DL) – Limbă şi literatură;

3. Domeniul fundamental (DFI) – Științe umaniste și arte; Ramura de știință (RSI) – istorie, Domeniul de licență (DL) – Istorie;
4. Domeniul fundamental (DFI) – Științe umaniste și arte; Ramura de știință (RSI) – Studii culturale;
Domeniul de licență (DL) – Studii culturale; specializarea – studii culturale;

5. Domeniul fundamental (DFI) – Științe umaniste și arte; Ramura de știință (RSI) – arte, Domeniul de licență (DL) – Arte vizuale; specializarea – conservare și restaurare; istoria și teoria artei.

Studii conform Hotărârii Guvernului nr. 367/2023 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor şi al specializărilor/programelor de studii universitare şi a structurii instituţiilor de învăţământ superior pentru anul universitar 2023-2024. Anexa nr. 1 – Nomenclatorul domeniilor și al specializărilor/programelor de studii universitare.
d) are experienţă în specialitatea studiilor, menționate la lit. c), de minimum 5 ani;
e) nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management, pentru motive imputabile în ultimii 4 ani;
f) nu a suferit condamnări penale şi civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
g) nu deţine o altă funcţie de manager (astfel cum este definită de prevederile O.U.G. nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare) la o altă instituţie publică de cultură din România (condiţie aplicabilă în cazul câştigării concursului de management).
h) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
 

Calendarul concursului:

24 octombrie 2024, ora 12.00 este data limită pentru depunerea proiectelor de management şi a dosarelor de concurs de către candidaţi, la sediul Consiliul Judetean Constanța din bulevardul Tomis nr. 51;

Între 25 și 28 octombrie 2024, selecția dosarelor;
În perioada 29 octombrie 2024 - 11 noiembrie 2024, analizarea proiectelor de management - prima etapă;
Pe 11 noiembrie 2024 - aducerea la cunoștința candidaților, în scris, nota obținută în prima etapă a concursului, precum și afișarea acesteia la sediul Consiliului Județean Constanța din bulevardul Tomis nr. 51 și al instituției publice de cultură, precum și pe pagina de internet a instituției publice de cultură, după caz;
Pe 12 noiembrie 2024 are loc susţinerea proiectelor de management în cadrul interviului - a doua etapă;
În termen de 24 de ore de la încheierea etapei a doua - aducerea la cunoștința candidaților, în scris, a rezultatului concursului și la cunoștința publică, a rezultatului concursului prin afișarea acestuia la sediul Consiliului Județean Constanța din bulevardul Tomis nr. 51, precum și pe pagina de internet a autorității, după caz;
Candidații nemulțumiți pot depune contestații asupra modului de respectare a procedurii privind organizarea și desfășurarea concursului, la sediul Consiliului Județean Constanța din bulevardul Tomis nr. 51, în maxim 3 zile lucrătoare de la data aducerii la cunoștința candidaților a rezultatului concursului;
În termen de 24 de ore de la expirarea termenului în care pot fi depuse contestaţii sau, după caz, de la data soluţionării acestora (maxim 3 zile lucrătoare de la data expirării termenului pentru depunerea contestațiilor), prin grija autorităţii, sunt aduse la cunoştinţa publică prin afişaj la sediul autorităţii şi al instituţiei, precum şi pe pagina de internet a autorităţii şi a instituţiei publice de cultură, rezultatul final al concursului, lista nominală a candidaţilor şi alte informaţii de interes public.
 

Dosarul de concurs trebuie să conţină:

a. cerere de înscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil şi adresă de e- mail, conform modelului anexat;
b. copie a actului de identitate;
c. curriculum vitae (cf. H.G. nr. 1021/2004);

d. copii după diplomele de studii şi, după caz, documente care atestă efectuarea unor specializări (în cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atestă efectuarea unor specializări în altă țară,

acestea trebuie să fie însoțite de dovada recunoașterii acestora în România, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate în considerare diplomele de studii sau documentele care atestă efectuarea unor specializări, cu termenul de valabilitate expirat);

e. adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;

f. cazierul judiciar, în cazul persoanelor cu cetăţenie română sau acte similare în situaţia persoanelor cu altă cetăţenie;
g. copia carnetului de muncă și după caz, o adeverință care să ateste vechimea în specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probează cu adeverință eliberată de angajator), conform modelului anexat;

h. declarație pe propria răspundere că nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile în ultimii 4 ani, conform modelului anexat;

i. declaraţie pe propria răspundere, prin care se angajează, dacă este cazul, să renunţe la postul de manager deţinut, în condiţiile în care este declarat câştigător în cadrul acestui concurs de proiecte de management, conform modelului anexat;

j. proiectul de management, care trebuie întocmit şi structurat conform cerinţelor din Caietul de obiective, în format scris şi în format electronic de tip PDF pe suport CD sau DVD - cu respectarea prevederilor art. 13 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv, fără a avea semnături şi fără a conţine indicii privind identitatea autorului (fără a se menţiona numele şi/sau prenumele persoanei sau orice alte elemente care pot duce la identificarea candidatului în cadrul textului, pe suportul tip CD sau DVD sau în proprietăţile fişierului electronic de tip PDF).
Proiectul de management întocmit pentru o perioadă de 3 ani este limitat la un număr de maxim 40 de pagini + anexe. Proiectul trebuie să conțină punctul de vedere al candidatului asupra dezvoltării instituției pe durata proiectului de management. În întocmirea proiectului se cere utilizarea termenilor conform definițiilor prevăzute în OUG nr.189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare.
 

Amelia Stănescu deține funcția de director interimar la Bibliotecii Județene „I.N. Roman” Constanța

Începând cu data de 21.09.2024, Amelia Stănescu deține funcția de director interimar/manager interimar la Biblioteca Județeană „I.N. Roman” Constanța, până la data începerii executării noului contract de management, dar nu mai mult de 120 de zile calendaristice.

Pe durata interimatului, directorul interimar/managerul interimar are dreptul să efectueze toate actele de gestiune curentă.


Amelia Stănescu este poetă, membră a Uniunii Scriitorilor din România din 2000.
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecția datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și:

Poeta Amelia Stănescu este noul director interimar al Bibliotecii Județene IN Roman din Constanța (DOCUMENT)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii