Care sunt tarifele Primăria pregătește o nouă licitaţie publică pentru amplasamentele din Regulmentul local de publicitate la nivelul municipiului Constanţa etapa a-III-a (DOCUMENT)
Care sunt tarifele: Primăria pregătește o nouă licitaţie publică pentru amplasamentele din Regulmentul local
26 Aug, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
2418
Marime text
- Consilierii locali municipali sunt chemați să aprobe proiectul de hotărâre nr. 375/2024 pentru ȋnchirierea prin licitaţie publică a amplasamentelor prevăzute ȋn HCL nr. 105/2021 privind aprobarea Regulmentului local de publicitate la nivelul municipiului Constanţa – etapa a-III-a
- Amplasamentele sunt grupate în două pachete și includ atât locațiile cât și tipul de mijloace de publicitate de la panouri publicitare și ecrane luminoase, la totemuri și indicatoare publicitare
- Comisia de evaluare a ofertelor depuse va fi formată din 9 membri/ 6 dintre ei, consilieri locali, care vor fi desemnați prin vot tot în cadrul ședinței din 29 august a.c.
- Durata contractelor de închiriere este de 5 ani de la data semnării acestora
- Prețul minim de pornire al licitației ce reprezintă însumarea prețurilor pentru fiecare mijloc publicitar, inclus în pachet este în cuantum de: 1.547,84 euro/lună fără TVA pentru pachet I și 1.711, 02 euro/lună fără TVA pentru pachet II
- Criteriul de atribuire a contractului îl reprezintă cel mai mare nivel al chiriei, aplicat la oferta care indeplinește toate cerințele de selectie și calificare
- Ofertele se depun la Compartimentul registratură și relatii cu publicul - biroul nr. 4, situat în incinta City Park Mall iar licitația se va organiza la sediul Primăriei municipiului Constanța
Consiliul Local Municipal Constanța se reunește în ședință în sistem de videoconferință pe 29 august de la ora 12.00.
Pe ordinea de zi se află și proiectul de hotărâre nr. 375/2024 pentru ȋnchirierea prin licitaţie publică a amplasamentelor prevăzute ȋn HCL nr. 105/2021 privind aprobarea Regulmentului local de publicitate la nivelul municipiului Constanţa – etapa a-III-a, iniţiat de primarul Vergil Chiţac.
Amplasamentele sunt grupate în două pachete și includ atât locațiile cât și tipul de mijloace de publicitate de la panouri publicitare și ecrane luminoase, la totemuri și indicatoare publicitare.
Comisia de evaluare a ofertelor depuse va fi formată din 9 membri/ 6 dintre ei, consilieri locali, care vor fi desemnați prin vot tot în cadrul ședinței din 29 august a.c.
Durata contractelor de închiriere este de 5 ani de la data semnării acestora.
Prețurile minime de pornire au fost stabilite pentru municipiul Constanța de un evaluator autorizat ANEVAR.
Potrivit evaluării, consilierii sunt chemați să aprobe prețul de pornire al licitației pentru amplasamentele mijloacelor de publicitate, conform rapoartelor de evaluare, pe zonele de publicitate care sunt stabilite prin HCL nr. 105/2021, astfel:
a) panouri publicitare luminoase/ecrane publicitare (LED-uri, LCD sau altele asemenea) amplasate la sol, cu dimensiunea 1,20 m x 1,80 m aflate în zona de publicitate largită (ZL) - 28,60/ euro/mp/zi, fără TVA;
b) panouri publicitare luminoase/ecrane publicitare (LED-uri, LCD sau altele asemenea) amplasate la sol, cu dimensiunea 3,20 m x 2,40 m aflate în zona de publicitate largită (ZL) - 28,00/ euro/mp/zi, fără TVA;
c) totemuri indicatoare - amplasate la sol, aflate in zona de publicitate largita (ZL), 1,80 euro/mp/zi, fără TVA;
d) stâlpi situați în zona de publicitate largită (ZL), pentru amplasare indicatoare publicitare direcționale (panouri direcționale și cele incluse și asimilate în anexa nr. 6, pct. 18, lit. A) din HCL nr. 105/2021), cu un mijloc publicitar/stâlp, 24,70 euro/stalp/lună, fără TVA.
Prețul se va achita în funcție de cursul BNR leu/euro din data facturării.
Prețul minim de pornire al licitației ce reprezintă însumarea prețurilor pentru fiecare mijloc publicitar, inclus în pachet este în cuantum de: 1.547,84 euro/lună fără TVA pentru pachet I și 1.711, 02 euro/lună fără TVA pentru pachet II.
Condițiile de participare la licitație
În fișa de date a procedurii sunt precizate condițiile pe care trebuie să le îndeplinească operatorii economici participanți la licitație.
Ca și cerință obligatorie, ofertanții trebuie să aibă obiectul de activitate, principal sau secundar, prevazut prin codul CAEN 7311 - "activități ale agențiilor de publicitate".
Criteriile de atribuire a contractului de închiriere sunt, conform OUG nr. 5 7/2019 privind Codul administrativ, în ponderi diferențiate: cel mai mare nivel al chiriei, capacitatea economico - financiară a ofertanților, protecția mediului înconjurător, condiții specifice impuse de natura bunului închiriat.
Criteriul de atribuire a contractului îl reprezintă cel mai mare nivel al chiriei, aplicat la oferta care indeplinește toate cerințele de selectie și calificare.
Ofertele se depun la Compartimentul registratură și relatii cu publicul - biroul nr. 4, situat în incinta City Park Mall iar licitația se va organiza la sediul Primăriei municipiului Constanța.
Garanția de licitație este obligatorie și este stabilită Ia nivelul contravalorii a două chirii lunare, stabilite în baza rapoartelor de evaluare, la valoarea de pornire a licitației, la un curs de referință de euro = 5 lei.
Contravaloarea garanției de licitatie pentru fiecare pachet ce face obiectul licitației este: Pachet 1: 15.478,40 lei și Pachet 2: 17.110,20 lei.
Ofertantul are obligatia de a face dovada efectuării acestei plăți.
Pentru desfășurarea procedurii de licitație publică este obligatorie depunerea a cel puțin 2 oferte, iar oferta câștigătoare va putea fi stabilită numai dacă există cel puțin 2 oferte conforme (eligibile).
NOTĂ: Proiectul de hotârâre pentru ȋnchirierea prin licitaţie publică a amplasamentelor prevăzute ȋn HCL nr. 105/2021 privind aprobarea Regulmentului local de publicitate la nivelul municipiului Constanţa – etapa a-III-a și anexele cu amplasamentele și tipurile de mijloace de publicitate pot fi consultate în secțiunea „documente”.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Consilierii USR Constanța au reușit oprirea modificării regulamentului de publicitate ce permitea acoperirea clădirilor din zona istorică a orașului cu panouri publicitare gigant
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii