Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:21 14 10 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Consilierii județeni votează noua organigramă a Direcției de Evidență a Persoanelor Constanţa (DOCUMENT)

ro

14 Oct, 2024 17:00 182 Marime text
  • Potrivit proiectului, DGEP Constanța a solicitat modificarea și aprobarea Organigramei, Statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare în conformitate cu prevederile Legii nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare
  • Direcția are aprobat un număr de 51 de posturi, conform Hotărârii Consiliului Județean Constanța nr. 202/ 19.06.2018 după cum urmează: 4 funcții de conducere, 44 de posturi de execuție și 3 posturi ocupate de personal contractual
 
 
Pe ordinea de zi al sedinței ordinare a Consiliului Județean Constanța din data de 17 octombrie 2024, ora 10.00 se află și proiectul de hotărâre nr.180/26.08.2024 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanța.

Potrivit proiectului, DGEP Constanța a solicitat modificarea și aprobarea Organigramei, Statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare în conformitate cu prevederile Legii nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare.

Direcția are aprobat un număr de 51 de posturi, conform Hotărârii Consiliului Județean Constanța nr. 202/ 19.06.2018, după cum urmează: 4 funcții de conducere, 44 de posturi de execuție și 3 posturi ocupate de personal contractual.
 
Activitatea specifică de stare civilă și evidență a persoanelor se desfășoară prin cele 3 compartimente de specialitate, respectiv: 1.Compartimentul Evidența Persoanelor; 2.Compartimentul Ghișeu Unic; 3.Compartimentul Stare Civilă și este coordonată de Directorul Executiv adjunct, prin aceasta, respectându-se încadrarea în numărul maxim admis al funcțiilor de conducere la nivelul instituției, respectiv 8%, conform prevederilor art.XXII alin.(1) din Legea nr. 296/2023.
 

Având în vedere prevederile Legii 296/2023 conform căreia pentru constituirea unui serviciu este necesar un număr de minimum 10 posturi de execuție și art.XXII alin.(1) conform căruia numărul total al funcțiilor publice de conducere din cadrul autorității sau instituției publice este de maximum 8% din numărul total al posturilor aprobate, Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanța se va reorganiza.

Serviciul Financiar - Contabilitate se reorganizează prin majorare numărului de posturi de la 8 la 11.

Serviciul Relații Publice și Achiziții se reorganizează prin majorarea numărului de posturi de la 8 la 11.

Se înființează un număr de 4 compartimente prin desființarea Serviciului de Evidență a Persoanelor și Serviciului Stare Civilă ca urmare a reorganizării, cu repartizarea celor 27 de posturi astfel:

1. Compartimentul Control și Coordonare Metodologică -7 posturi funcții publice de execuție;
2. Compartimentul Evidența Persoanelor - 5 posturi funcții publice de execuție;
3.Compartimentul Ghișeu Unic - 5 posturi funcții publice de execuție;
4.Compartimentul Stare Civilă  -10 posturi funcții publice de execuție.

Se reorganizează Serviciul Stare Civilă prin desființarea Compartimentului Regim stare civilă și mențiuni cu numărul de 5 posturi, funcții publice de execuție, ca urm are a reducerii activității.

Se reorganizează Serviciul de Evidență a Persoanelor, în cadrul a 2 compartimente distincte: Compartimentul Evidența Persoanelor și Compartimentul Ghișeu Unic, motiv pentru care Serviciul de Evidență a Persoanelor nu mai îndeplineste norma de structură impusă de lege.

Proiectul în integralitate poate fi consultat în secțiunea Documente a materialului. 

PRECIZĂRI:
 

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Citește și:

Se înființează un număr de 4 compartimente Direcția de Evidență a Persoanelor Constanţa îşi modifică organigrama (DOCUMENT)
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii