Contract de circa 600.000 lei Primăria Tuzla va delega prin concesiune Serviciul de iluminat public din comună (DOCUMENT)
Contract de circa 600.000 lei: Primăria Tuzla va delega prin concesiune Serviciul de iluminat public din comună
25 Apr, 2024 11:54
ZIUA de Constanta
1094
Marime text
- UAT Tuzla va organiza o licitație pentru atribuirea contractului „Delegarea de gestiune prin concesiune a Serviciului de iluminat public al Comunei Tuzla“ are o valoare estimată de 600.000 lei.
- Operatorul economic va face dovada desfășurării activității pe baza atestatului ANRE.
- Ofertele sau cererile de participare pot fi dsepuse până pe data de 08.05.2024, ora 12:00.
Primăria Tuzla va organiza o licitație pentru atribuirea contractului „Delegarea de gestiune prin concesiune a Serviciului de iluminat public al Comunei Tuzla“, în valoare estimată de 600.000 lei.
Ofertele sau cererile de participare pot fi dsepuse până pe data de 08.05.2024, ora 12:00.
Potrivit art.22 din Legea nr. 230/2006, Legea iluminatului public: „pot face obiectul contractelor de delegare a gestiunii activităţile de operare propriu-zisă - gestionare, administrare, exploatare, întreţinere -, precum şi activităţile de pregătire, finanţare şi realizare a investiţiilor din infrastructura aferentă serviciului de iluminat public.”
Componentele principale ale serviciului de iluminat public sunt modernizarea și întreținerea/mentenanța serviciului care vor constitui obiectul contractului de delegare. Activitățile componente ale serviciului de iluminat public:
- iluminat stradal-rutier - iluminatul căilor de circulaţie rutieră;
- iluminat stradal-pietonal - iluminatul căilor de acces pietonal;
- iluminat ornamental - iluminatul zonelor destinate parcurilor, spaţiilor de agrement, pieţelor, târgurilor şi altora asemenea;
- iluminat arhitectural - iluminatul destinat punerii în evidenţă a unor monumente de artă sau istorice ori a unor obiective de importanţă publică sau culturală pentru comunitatea locală;
- iluminat ornamental-festiv - iluminatul temporar utilizat cu ocazia sărbătorilor şi altor evenimente festive.
Responsabili de atribuirea procedurii publice
Persoanele cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante, responsabile de organizarea, desfășurarea și atribuirea procedurii publice sunt: Resit Taner – primar, Moisei Ion – viceprimar, Borcan Alina - secretar general, Ganeșanu Mirela Mărioara -contabil șef, Rubeli Ionela Cătălina - responsabil achiziții publice. La aceștia se adaugă consilierii locali: Ban Constantin, consilieri locali: Băluță Gheorghe, Barbu Ștefănel, Berghila Marian, Botezatu Enache, Buzoiu Flavius, Dicu Bogdan Cristian, Dumitru Anghel, Dolana Petruța, Hinza Dumitru, Stoica Daniela. La deschiderea oferteor depuse va participa și Mihaela Prigoană- furnizor servicii auxiliare de achiziţie - expert cooptat de la SC Elit Star Consulting SRL.
Condiții pentru ofertanți
Operatorul economic (ofertant, ofertant asociat) ce depune oferta trebuie să dovedească o forma de înregistrare în conditiile legii din care să reiasă că este legal constituit, că nu se afla în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
Operatorul economic va face dovada desfasurarii activității pe baza atestatului ANRE. În conformitate cu Ordinul ANRE 45/2016 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa și verifica instalații electrice, operatorul economic trebuie să fie atestat pentru a putea presta servicii în instalații electrice de medie și joasă tensiune.
Ofertantul trebuie să facă dovada că a efectuat lucrări sau servicii în domeniul obiectului contractului (conform codurilor CPV) în valoare cumulată de minim 120.000 RON fără TVA, respectiv valoarea estimată a contractului de concesiune pe un singur an la nivelul a unui sau mai multor contracte.
Operatorul economic are dreptul să invoce susținerea unui/unor tert/terți în ceea ce privește îndeplinirea criteriilor referitoare la capacitatea tehnică și profesională, indiferent de natura relațiilor juridice existente intre operatorul economic și terțul/terții respectiv/respectivi.
Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire în calitate de ofertant sau candidat, individual ori în comun cu alti operatori economici, inclusiv în forme de asociere temporar constituite în scopul participarii la procedura de atribuire, subcontractant propus sau tert sustinator, în conditiile prevăzute de prezenta Legea 100/2016.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la licitație.
Citește și:
Primăria Tuzla, județul Constanța, organizează licitația pentru achiziția de mobilier școlar și echipamente digitale
Primăria comunei Tuzla, județul Constanța, achiziționează servicii de salvare acvatică
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii