Primăria Constanța are o nouă organigramă. Cine sunt directorii, șefii de servicii și de birouri din echipa primarului Chițac? (DOCUMENT)
Primăria Constanța are o nouă organigramă. Cine sunt directorii, șefii de servicii și de birouri din echipa
26 Sep, 2023 17:00
ZIUA de Constanta
8149
Marime text
- Noua organigramă a Primăriei Constanța a intrat în vigoare din 7 septembrie a.c. prin dispoziția emisă de primarul Vergil Chițac, după ce a fost aprobată de Consiliul Local prin HCL nr.298/31.07.2023
- Organigrama cuprinde 800 de posturi în aparatul de specialitate al primarului, din care sunt utilizate 487, alte 200 de posturi la nivelul Serviciului Public de Taxe și Impozite și alte 30 la Clubul Sportiv Municipal
Consiliul Local Municipal Constanța a adoptat în luna iulie a.c. HCL nr.298/31.07.2023 prin care a fost aprobată noua organigramă și statul de funcții de la nivellul Primăriei Municipiului Constanța.
Noua organigramă a Primăriei Constanța a intrat în vigoare din 7 septembrie a.c. prin dispoziția emisă de primarul Vergil Chițac.
Pe scurt, prin adoptarea noii organigrame, funcționarii publici de conducere cărora ca urmare a reorganizării li s-a redus postul ocupat au avut dreptul de a participa la înscriere la examenul de testare profesională. Cabinetul primarului va avea în componență 6 posturi în loc de 4 iar cabinetul viceprimar s-a desființat.
Direcția dezvoltare și fonduri europene a fost redimensionată la 48 de posturi, Serviciul de Management Proiecte s-a transformat în Compartiment iar Direcția activități economice are 40 de funcții publice. Serviciul Secretariat și Biroul Agricol funcționează în subordinea Secretarului General al Municipiului Constanța.
Organigrama a adus modificări și la nivelul Direcției generale Urbanism și Patrimoniu. De asemenea Direcția administrare servicii publice a devenit Direcția Servicii Publice.
Serviciul spații verzi are 17 funcții publice ca urmare a preluării Compartimentului întreținere copaci și irigații.
Modificări au fost făcute și în Direcția Logistică iar Serviciul Achiziții care are 13 posturi.
Organigrama cuprinde 800 de posturi în aparatul de specialitate al primarului, din care sunt utilizate 487, alte 200 de posturi la nivelul Serviciului Public de Taxe și Impozite și alte 30 la Clubul Sportiv Municipal poate fi studiată în detaliu în secțiunea „documente”.
Directori și șefi de servicii. Cine face parte din echipa administrației Chițac?
Vergil Chițac – primar;
Din cabinetul primarului fac parte și consilierii săi personali/onorific
Șef Serviciu Resurse Umane – Laura Bobeș;
Șef Birou Juridic și Contencios – Isabela Silvia Culea;
Șef Birou Legislație – Mirela Cetean – s-a transferat la Consiliul Județean Constanța;
Șef Serviciu Audit Public Intern – Fabiola Iuliana Lățea;
Șef Birou Protecție Civilă – Florin Mocanu;
Șef Serviciu Registratură și Relații cu Publicul – Antuanela Dancu;
Șef Serviciu Informatizare – Cristina Laura Toma;
Ionuț Rusu – viceprimar;
Direcția Financiară – director executiv vacant;
Direcția Financiară – director executive adjunct – Georgeta Gheorghe;
Secretar general – Fulvia Antonela Dinescu;
Șef Birou Agricol și Fond Funciar – Georgiana Gospodaru;
Șef Serviciul Pregătire Ședințe Consiliul Local – vacant;
Direcția Logistică – director executiv - Alin Vintilă;
Direcția Logistică – director executive adjunct – Andreea Stan;
Șef Serviciu Achiziții Publice – vacant;
Șef Serviciu Administrativ- Tehnic – Alexandru Mircea Țăranu;
Șef Birou Sprijin, Îndrumare și Control Asociații de Proprietari – Mirela Gheorghe Manda;
Direcția Dezvoltare și Fonduri Europene – director executiv – Ani Viorica Merlă;
Direcția Dezvoltare și Fonduri Europene – director executive adjunct – Carmina Ionela Popescu;
Șef Serviciu Pregătire și Implementare Proiecte Europene – George Lupașcu;
Șef Serviciu Suport Implementare Proiecte – vacant;
Șef Serviciu Urmărire Execuție Lucrări – Marian Filip;
Direcția Activități Economice – director executiv – vacant;
Șef Serviciu Autorizări Activități Economice – Ligia Petrache;
Șef Serviciu Contracte și Administrare Economică a Domeniului Public și Privat – Monica Hagi;
Șef Birou Publicitate – Mădălina Georgiana Lungu;
Direcția Cultură, Educație, Sport, Turism – director executiv- Mihaela Popescu;
Șef Birou Relații Internaționale, Comunitare și Turism – Cornelia Maria Petcu;
Șef Birou Proiecte Culturale, Sportive și Sociale – Dorel Vârlan;
Șef Birou Organizare Evenimente – Marinela Simona Radu;
Direcția Generală Urbanism și Patrimoniu – arhitect șef- Dan Petre Leu;
Șef Serviciu Autorizări Construcții – Nicoleta Constantin;
Direcția Patrimoniu – director executiv – vacant;
Direcția Patrimoniu – director executiv adjunct – Carmen Ispas;
Șef Serviciu Patrimoniu – Irina Roxana Pânzariu;
Șef Serviciu Topografie, Cadastru și Cartografiere Digitală – Nicoleta Florescu;
Șef Serviciu Programe și Obiective de Interes Public – Noni Adrian Nicolae – Stângă;
Șef Birou Planificare Urbană – vacant;
Direcția Generală Servicii Publice – director executiv – vacant;
Șef Birou Tehnico- Economic – Elena Gabriela Paiu;
Direcția Servicii Publice – director – Raluca Florența Georgescu;
Șef Serviciul Gestionare Cimitire – Costel Ou;
Șef Serviciu Salubritate – Nilghiun Manea;
Șef Serviciu Management Drumuri și Transport - Constantin Dămășaru;
Șef Birou Gestionare Animale Abandonate – Romică Stan;
Șef Serviciu Monitorizare Utilități Publice – Elena Bănică;
Șef Serviciu Circulație Urbană și Parcări – vacant;
Șef Serviciu Dotări Urbane – Cristina Laurenția Itoafă;
Șef Serviciu Spații Verzi – Ramona Morcov Manolache;
Direcția Amenajare Spații Verzi – director executiv- Daniel Vlăescu - suspendat pe o perioadă de 2 ani;
Direcția Generală Poliția Locală – director general – Ionuț Dumitru;
Direcția Generală Poliția Locală – director general adjunct – Toader Șerban;
Șef Birou Baze Date, Dispecerat – Iulian Sorin Cotmeanu;
Șef Birou Evidență Procese- verbale – Daniel Bratu;
Șef Birou Ordine Publică – Cătălin Demedriad Todireanu;
Șef Serviciul Rutier – Adrian Palade;
Șef Birou Activitate Comercială – Bogdan Cătălin Munteanu;
Șef Birou Protecția Mediului – Mugurel Leonard Petcu;
Șef Birou Disciplină în Construcții – Florin Tudose;
Șef Birou Urmărire Măsuri în Construcții – Sanda Apostolide;
Direcția Locală de Evidența Persoanei – director executiv- Loredana Gorpin-Petrescu;
Șef Serviciu Evidența Persoanei – Gabriela Gavrilă;
Șef Serviciu Stare Civilă – Ana Rodica Crăciun.
Organigrama completă poate fi consultată aici:
https://primaria-constanta.ro/primarie/organigrama/organigrama-structura
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
În urma reoganizării vor avea loc testări profesionale Primăria Constanța are o nouă organigramă! De când intră în vigoare? (DOCUMENTE)Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii