Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:06 25 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Se decid taxele Cât ar putea plăti în 2017 Seaview Media SRL pentru folosirea mijloacelor de reclamă şi publicitate în Constanţa (documente)

ro

03 Nov, 2016 00:00 3884 Marime text
Primăria municipiului Constanţa şi Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local (SPITVBL) au publicat „Proiectul de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2017“. Până pe 14 noiembrie, municipalitatea aşteaptă propuneri, sugestii şi opinii la proiectul postat pe site-ul Primăriei şi pe cel al SPITVBL Constanţa. Ulterior, documentul va fi supus dezbaterii şi votului aleşilor locali, cel mai probabil în următoarea şedinţă ordinară a Consiliului Local Municipal Constanţa.
 
Unul dintre capitolele din „Proiectul de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2017“ se referă la „Taxe Administrate de Direcţia Administrarea Domeniului Public şi Privat“ (anexa 8). Astfel, potrivit articolului nr. 1 - „Taxele pentru folosirea mijloacelor de reclamă şi publicitate“, taxa pentru serviciile de reclamă şi publicitate pentru contribuabilii care încheie contracte de publicitate şi reclamă este de 1% din valoarea contractului exclusiv TVA. De asemenea, orice persoană care beneficiază de servicii de reclamă şi publicitate în municipiul Constanţa în baza unui contract sau a unui alt tip de înţelegere încheiată cu altă persoană datorează plata taxei prevăzute în prezentul articol, cu excepţia serviciilor de reclamă şi publicitate realizate prin mijloacele de informare în masă scrise şi audiovizuale.
 
În ceea ce priveşte „Taxa pentru afişaj în scop de reclamă şi publicitate“, orice persoană care utilizează un panou, un afişaj sau o structură de afişaj pentru reclamă şi publicitate pe raza municipiului Constanţa datorează plata taxei anuale prevăzute în prezentul articol către bugetul local al Municipiului Constanţa. Taxa pentru afişaj în scop de reclamă şi publicitate se calculează anual, prin înmulţirea numărului de metri pătraţi sau a fracţiunii de metru pătrat a suprafeţei afişajului pentru reclamă sau publicitate cu suma stabilită de consiliul local, astfel:
a) în cazul unui afişaj situat în locul în care persoana derulează o activitate economică, taxa pentru afişaj în scop de reclamă şi publicitate este de 27 de lei/an/mp;
b) în cazul oricărui alt panou, afişaj sau structură de afişaj, pentru reclamă şi publicitate, taxa pentru afişaj în scop de reclamă şi publicitate este de 20 de lei/an/mp;
(3) Amplasarea afişelor şi reclamelor publicitare se va realiza pe baza autorizaţiei eliberate de autorităţile administraţiei publice.
 
Responsabilitatea încasării, controlului şi urmăririi îi revine Direcţiei Administrarea Domeniului Public şi Privat, iar aplicarea controlului şi sancţiunilor intră în atribuţiile Direcţiei Poliţia Locală.

Contract pe 15 ani cu Primăria Constanţa

Reamintim că, în anul 2004, fostul primar Radu Mazăre a semnat un contract de colaborare cu o firmă care a obţinut monopolul pe activitatea de afişaj, reclamă şi publicitate pe domeniul public şi privat al municipiului Constanţa. Contractul a fost semnat pe o perioadă de 15 ani cu SC Seaview Media SRL.
 
Potrivit Registrului Comerţului, Seaview Media SRL a fost înmatriculată în anul 2000 şi are sediul în municipiul Constanţa, strada Maior Gheorghe Şonţu. Capitalul social subscris, de 2.000 de lei, integral vărsat, este compus din 200 de părţi sociale. Firma este controlată de Geraldina Elena Neagoe, născută pe 19.01.1969, în Bucureşti, cu 1% din capitalul social, Carmen-Antoanela Stăncescu, născută pe 28.08.1971, în Găeşti, Dâmboviţa, cu 1% din capitalul social, Emilian Schwartzenberg (fostul soţ al Mihaelei Rădulescu), născut pe 25.04.1967, în Iaşi, cu 38% din capitalul social, Sorin Ionuţ Barbu, născut pe 6.11.1974, în Constanţa, cu 55% din capitalul social, Oana Mihaela Schwartzenberg, născută pe 11.05.1978, în Bucureşti, cu 5% din capitalul social. Administratorul societăţii, care desfăşoară activităţi ale agenţiilor de publicitate şi servicii de reprezentare media, este Sorin Ionuţ Barbu.
 
Ionuţ Barbu este una dintre figurile publice cu notorietate în Constanţa. Cunoscut drept unul dintre oamenii alături de care Elan Schwartzenberg a derulat de-a lungul timpului afaceri, dar şi ca apropiat al fostului primar, Radu Mazăre, Barbu a fost directorul general al staţiei Realitatea TV Constanţa.
 

În secţiunea „Documente” puteţi consulta capitolul Taxe Administrate de Direcţia Administrarea Domeniului Public şi Privat, dar şi contractul semnat între Primăria Constanţa şi Seaview Media SRL.
  

Citeşte şi

 
În 2007, făceau schimb de terenuri Primăria Constanţa montează panouri publicitare cu firma lui Schwartzenberg (documente)
 
info-sud-est.ro „Polaris 2” - Afişajul stradal din Constanţa, 15 ani de monopol pentru Seaview Media (documente)
 
Radu Mazăre cere audierea lui Elan Schwartzenberg (rechizitoriu)
 
S-a stabilit primul termen de judecată în dosarul „Henri Coandă”. Elan Schwartzenberg, arestat în lipsă (rechizitoriu)

 
E vizat un sector de plajă din Mamaia Ionuţ Barbu şi Elan Schwartzenberg au intervenit pentru afacerea lui Răducu Mazăre
 
Elan Schwartzenberg, arestat în lipsă
 
Omul de afaceri Elan Schwartzenberg, arestat în lipsă, în dosarul Campusului Henri Coandă (rechizitoriu)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii