Negociere directă cu CN AMPC Contract de peste 124.000 de lei pentru proiectarea unei căi de acces rutier în port (documente)
Negociere directă cu CN AMPC: Contract de peste 124.000 de lei pentru proiectarea unei căi de acces rutier în
10 Jun, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
3386
Marime text
În 2008, Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța (CN APMC) atribuia contractul privind „Acces rutier pe latura de vest a incintei nr. 3 port Constanța Sud“. Din comisia de evaluare a ofertelor au făcut parte Gheorghe Iorov, directorul general al CN APMC de la acea vreme, președinte, Adina Baz, director Direcția Domenii, Nicoleta Dogaru, șef Serviciu Dezvoltare-Achiziții Publice, Ionel Popescu, șef Serviciu Domenii Sud, Liliana Mihai, șef Serviciu Cadastru, Ion Niculescu, M. T. - D. G. I. A. C., Daniela Mușat, M. T. - D. G. E. B., Cristian Cazacu, M. T. - D. G. T. N., Nicoleta Andronache, șef Birou Contabilitate Investiții, Daniela Diaconu, Serviciul Juridic și Contencios și Iolanda Teodoru, Serviciul Dezvoltare-Achiziții Publice, membri.
În ediția online a cotidianului ZIUA de Constanța, în secțiunea „Documente“, puteți vizualiza declarațiile de avere ale membrilor comisiei de evaluare, aşa cum au fost acestea disponibile pe site-ul CN APMC şi pe cel al Agenţiei Naţionale de Integritate, în măsura în care aceştia au fost obligaţi să le depună.
Costurile contractului cuprind, conform procesului verbal, „revizuire proiect tehnic, detalii de execuție și documentații pentru obținerea avizelor și acordurilor: documentație pentru obținerea Certificatului de Urbanism și a Autorizației de Construire, precum şi toate documentațiile necesare pentru obținerea tuturor avizelor nominalizate în Certificatul de Urbanism“.
Cât despre Toma Ivănescu, acesta a deţinut Ivănescu Toma PF, care, conform Registrului Comerţului, a fost radiată.
Potrivit vrajitorul.eu, în 2013, SC Iptana SA Bucureşti a înregistrat o cifră de afaceri de 13.905.144 de lei, având, în aceeaşi perioadă de timp, un număr mediu de salariaţi de 252. Conform aceleiaşi surse, în 2013, profitul net al firmei a fost 0.
CN APMC a mai derulat proiecte în colaborare cu SC Iptana SA, unul dintre acestea fiind proiectul „Diguri de compartimentare 1 şi 2 - Port Tomis şi organizare şantier“. Și Compania Naţională Administraţia Canalelor Navigabile SA Constanţa a lucrat cu Iptana la investiţia „Amenajare râu Argeş pentru apărare împotriva inundaţiilor, irigaţii şi alte folosinţe“.
Iptana SA este fostul Institut de Proiectări Transporturi Auto, Navale şi Aeriene, care a elaborat studiul tehnico-economic, proiectul tehnic, dar şi documentaţia de execuţie pentru podul de la Agigea, amplasat peste Canalul Dunăre - Marea Neagră, pe DN 39, la kilometrul 8+988 de metri, pod considerat de unii „minune inginerească“.
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de atribuire, procesul-verbal şi raportul de procedură aferente contractului „Acces rutier pe latura de vest a incintei nr. 3 port Constanța Sud“.
Citeşte şi
CN APMC, autoritate contractantă
Iptana SA a câștigat contractul de dublare a drumului de acces din Portul Constanța Sud (documente)
Cum a câştigat Iptana SA, proiectantul podului de la Agigea, contractul pentru dublarea benzilor unui drum din Portul Constanţa (documente)
În ediția online a cotidianului ZIUA de Constanța, în secțiunea „Documente“, puteți vizualiza declarațiile de avere ale membrilor comisiei de evaluare, aşa cum au fost acestea disponibile pe site-ul CN APMC şi pe cel al Agenţiei Naţionale de Integritate, în măsura în care aceştia au fost obligaţi să le depună.
Proiectantul a acceptat reducerea ofertei financiare
Așa cum se menționează în procesul verbal al ședinței de deschidere a ofertelor, președintele comisiei de evaluare a precizat că în conformitate cu prevederile art. 122, lit. b) din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii a fost aleasă și avizată procedura de „negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare“. „Din motive tehnice, artistice și pentru motive legate de protecția unor drepturi de exclusivitate (Legea 8/1996), contractul de achiziție publică poate fi atribuit operatorului economic SC Iptana SA București, care a fost invitat le negociere“, se arată în procesul verbal. Oferta financiară avansată de Iptana a fost de 157.505 lei (45.000 de euro). Beneficiarul (CN APMC) a propus reducerea valorii ofertante la valoarea de 35.500 de euro, fără TVA, și, față de această propunere, proiectantul SC Iptana SA București a acceptat reducerea valorii ofertei la suma de 124.250 de lei (reprezentând o reducere de 21% față de propunerea inițială).Costurile contractului cuprind, conform procesului verbal, „revizuire proiect tehnic, detalii de execuție și documentații pentru obținerea avizelor și acordurilor: documentație pentru obținerea Certificatului de Urbanism și a Autorizației de Construire, precum şi toate documentațiile necesare pentru obținerea tuturor avizelor nominalizate în Certificatul de Urbanism“.
Profilul Iptana SA
Bazele Iptana SA au fost puse în decembrie 1992, firma având ca activitate principală activităţi de inginerie tehnică şi consultanţă tehnică legată de acestea. Potrivit datelor disponibile pe 5 iunie 2015 la Registrul Comerţului, asociat persoană fizică în firmă este Cornel Martincu. În societate există însă şi asociaţi listă - listă acţionari PPM. Director al SC Iptana SA este Gabriel Bulgaru. Funcţia de administrator este îndeplinită de Cornel Martincu, Toma Ivănescu şi Elisabeta Handrea. Conform Registrului Comerţului, Cornel Martincu a fost, de asemenea, asociat în Inframed SRL, firmă radiată, şi administrator la Administraţia Portului Constanţa - Regia Autonomă (A.P.C.RA), şi aceasta radiată.Cât despre Toma Ivănescu, acesta a deţinut Ivănescu Toma PF, care, conform Registrului Comerţului, a fost radiată.
Potrivit vrajitorul.eu, în 2013, SC Iptana SA Bucureşti a înregistrat o cifră de afaceri de 13.905.144 de lei, având, în aceeaşi perioadă de timp, un număr mediu de salariaţi de 252. Conform aceleiaşi surse, în 2013, profitul net al firmei a fost 0.
CN APMC a mai derulat proiecte în colaborare cu SC Iptana SA, unul dintre acestea fiind proiectul „Diguri de compartimentare 1 şi 2 - Port Tomis şi organizare şantier“. Și Compania Naţională Administraţia Canalelor Navigabile SA Constanţa a lucrat cu Iptana la investiţia „Amenajare râu Argeş pentru apărare împotriva inundaţiilor, irigaţii şi alte folosinţe“.
Iptana SA este fostul Institut de Proiectări Transporturi Auto, Navale şi Aeriene, care a elaborat studiul tehnico-economic, proiectul tehnic, dar şi documentaţia de execuţie pentru podul de la Agigea, amplasat peste Canalul Dunăre - Marea Neagră, pe DN 39, la kilometrul 8+988 de metri, pod considerat de unii „minune inginerească“.
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de atribuire, procesul-verbal şi raportul de procedură aferente contractului „Acces rutier pe latura de vest a incintei nr. 3 port Constanța Sud“.
Citeşte şi
CN APMC, autoritate contractantă
Iptana SA a câștigat contractul de dublare a drumului de acces din Portul Constanța Sud (documente)
Cum a câştigat Iptana SA, proiectantul podului de la Agigea, contractul pentru dublarea benzilor unui drum din Portul Constanţa (documente)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii