Constănțeanul supărat. Pățania unui bărbat care a plătit călătoria cu cardul și a fost amendat „Reducerea curselor, a calității serviciilor și supraaglomerarea constantă, transformă CT BUS într-o opțiune tot mai puțin viabilă”
Constănțeanul supărat. Pățania unui bărbat care a plătit călătoria cu cardul și a fost amendat: „Reducerea
08 Dec, 2024 12:34
ZIUA de Constanta
17026
Marime text
- Pe data de 1 august a.c., a intrat in vigoare decizia primăriei municipiului Constanța prin care transportul public pe timpul nopții a fost desfințat și transportul public pe timpul zilei și-a înjumătățit numărul de curse
- Acest lucru se întâmplă la puțin timp după declarația primarului Vergil Chițac în care dânsul spunea: „și mai important, însă, este că utilizarea mijloacelor de transport în comun este mai mult decât o alegere, este o necesitate, [...]”
- Reducerea numărului de curse a condus la scăderea calității serviciilor și la supraaglomerarea constantă, ceea ce transformă transportul public într-o opțiune tot mai puțin viabilă pentru mulți dintre constănțeni, explică un constănțean supărat
- Într-o altă postare care are ca subiect de această dată echipele de control însoțite de Poliția Locală pe mijloacele de transport ale CT BUS, constănțeanul povestește cum a primit un proces-verbal de la controlori și polițiștii locali, după ce și-a plătit călătoria cu cardul la validatoarele dintr-un autobuz
Pe data de 1 august a.c., a intrat in vigoare decizia primăriei municipiului Constanța prin care transportul public pe timpul nopții a fost desfințat și transportul public pe timpul zilei și-a înjumătățit numărul de curse.
Acest lucru se întâmplă la puțin timp după declarația primarului Vergil Chițac în care dânsul spunea: „și mai important, însă, este că utilizarea mijloacelor de transport în comun este mai mult decât o alegere, este o necesitate, [...].
De asemenea, dacă am opta mai des pentru deplasarea prin intermediul mijloacelor de transport în comun, am contribui și la decongestionarea traficului”.
Reducerea numărului de curse a condus la scăderea calității serviciilor și la supraaglomerarea constantă, ceea ce transformă transportul public într-o opțiune tot mai puțin viabilă pentru mulți dintre constănțeni, explică un cetățean supărat care a transmis un mesaj pe rețelele sociale.
„Mă întreb dacă cei care conduc CT BUS ( fostul RATC Constanța) folosesc transportul în comun și observă problemele evidente ale serviciilor pe care le oferă.
Reducerea flotei de autobuze în condițiile unei cereri în creștere, combinată cu scăderea calității serviciilor și cu supraaglomerarea constantă, transformă transportul public într-o opțiune tot mai puțin viabilă.
Mai puține autobuze înseamnă curse extrem de aglomerate, timpi de așteptare mai mari și o durată a călătoriilor semnificativ crescută.
De exemplu, o călătorie care la începutul anului 2024 îmi lua 25 de minute, acum durează 45 de minute.
Înghesuiala, disconfortul și lipsa de eficiență fac transportul public inutilizabil pentru mulți dintre noi. În plus, comportamentul unor angajați ai companiei descurajează și mai mult utilizarea acestor servicii.
Din aceste motive, tot mai mulți oameni, inclusiv eu, aleg să renunțe la transportul public și să își achiziționeze o mașină.
Într-o societate modernă, astfel de probleme și incompetența managerială care le generează nu ar trebui să aibă loc.
Dacă această tendință continuă, transportul public riscă să devină irelevant, lăsând orașul să se confrunte cu trafic sufocant și poluare accentuate”, a scris constănțeanul supărat.
Într-o altă postare care are ca subiect de această dată echipele de control însoțite de Poliția Locală pe mijloacele de transport ale CT BUS, constănțeanul povestește cum a primit un proces-verbal de la controlori și polițiștii locali, după ce și-a plătit călătoria cu cardul la validatoarele dintr-un autobuz.
„Am încercat să le explic ce înseamnă o plată în așteptare, dar se pare că nu au înțeles"!
„Am fost oprit de bravii agenți ai poliției comunitare, deoarece figura o plată în așteptare pe card. Am încercat să le explic ce înseamnă o plată în așteptare, dar se pare că nu au înțeles. Cu atât mai puțin domnii controlori, care păreau și puțin „veseli”.
Am deschis Google și am încercat să le arăt care sunt condițiile comerciale ale băncilor și motivul pentru care plata îmi apare în așteptare, dar lor nu le apare pe dispozitiv.
Le-am arătat clar intenția și dovada că am plătit, însă tot mi-au scris procesul-verbal. Motivul? Dacă mă duc la bancă și cer să anuleze cei 2,5 lei, banii nu mai ajung la ei.
Dorința mea de dreptate îmi spune să îi dau în judecată, având dovada plății.
Totuși, pentru 100 de lei, probabil ar fi mai multă bătaie de cap. Dar mă gândesc că sunt oameni cărora li se întâmplă același lucru, iar pentru ei acești 100 de lei contează. Este trist și profund injust. Este aberant și mă gândesc să-i dau în judecată”, a notat constănțeanul supărat.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Constănțeanul supărat Petiție online. Anulați decizia care a înjumătățit transportul public în Constanța!
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii