Contractul privind paza, pe Autostrăzile A2 și A4, scos la licitație de DRDP Constanța (document)
Contractul privind paza, pe Autostrăzile A2 și A4, scos la licitație de DRDP Constanța (document)
29 Oct, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2016
Marime text
Compania Națională de Administrarea Infrastructurii Rutiere SA prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Constanța va organiza o procedură poblică pentru atribuirea contractului „Servicii de pază prin patrulare pe Autostrăzile A2 și A4 - DRDP-Constanța (două loturi)“, în valoare estimată de 57.728.443,21 lei. Lotul 1 constă în servii de pază pe Autostrada A2 Sectorul Lehliu –Cernavoda-KM64+020-KM160+980, iar lotul 2 – servicii de pază pe Autostrada A2 Sectorul Cernavodă - Constanța KM160+980-KM212+000 și Autostrada 4 Sectorul Ovidiu - Agigea KM0+000-KM 21+870’’. Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 29.11.2019, ora 15.00, acestea urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră. Ofertele trebuie să fie valabile până la 29.03.2020. Pot fi depuse oferte pentru 2 loturi. Ambele lotui pot fi atribuite unui singur ofertant.
Autoritatea contractantă va semna un acord cadru de servicii de pază prin patrulare pe anumite sectoare din autostrăzile A2 și A4 (două loturi). Lotul 1 - Autostrada A2, sectorul Lehliu-Cernavodă, Km 64+020-Km160+980 are o valoare maximă de 31.577.122,98 lei. Lotul 2 -
-Autostrada A2, sectorul Cernavoda -Constanța, Km160+980-Km212+000 și Autostrada A4, sectorul Ovidiu -Agigea, Km 0+000-Km 21+870 are o valoare maximă de 26.151.320,23 lei.
Responsabili de atribuirea procedurii publice
Persoane cu functii de decizie din cadrul Autorității Contractante, precum și persoanele din cadrul Autorității Contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/ sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt: Dima Marin - director general regional; David Roxana - director economic; Tudor Gabriela Steliana - director adjunct exploatare; Rădulescu Iulian - șef Departament Mentenanță; Mocanu Paul - șef Serviciu Mentenanță și Plan; Toma Mihai - Serviciul Mentenanță și Plan; Mărculescu Ștefan Dorin - șef Birou SSM; Andrei Victoraș - șef Serviciu Mecanizare; . Calinovschi Nina - șef Departament Achiziții; Chirica Teodora Hrisi - șef Serviciu Achiziții; Stavru Irina Mariana - Serviciul Achiziții; Popescu Florentina – Serviciul Achiziții; Iorgoveanu Dima Cristi - Serviciul Achiziții; Pântăzescu Veronica - Serviciul Achiziții;. Balbae Oana-Despina - șef serviciul Contracte; Tișa Adrian Dorin - șef Departament Juridic; Enache Andreea -șef Compartiment Analiză și Avizare; Emirali Munever - șef Serviciu Contabilitate; Reșit Emre - șef Serviciu Financiar – Salarizare, Șatrapele Doina - șef compartiment CFP.
Condiții pentru ofertanți
Scietățile ofertante vor demonstra că au o cifră de afaceri anuală a pe ultimii 3 ani (2016, 2017 și 2018) egală cel puțin egala cu 3.955.000 lei pentru lotul 1 și 3.275.000 lei pentru lotul 2. De asemenea, ofertantul trebuie să demonstreze că a dus la bun sfârșit, în ultimii 3 ani, servicii similare/ servicii comparabile cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit în valoare cumulată de minim: 5.537.000 lei pentru lotul 1 și 4.585.000 pentu lotul 2. Mai mult, ofertantul trebuie să facă dovada ca dispune de echipamente specifice, necesare efectuarii serviciilor de paza, respectiv: câte 10 autovehicule pentru patrulare pentru ambele loturi
În secțiunea Documnte puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Citește și:
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii