UPDATE Un tren care circulă pe ruta București Nord - Constanța, oprit între stațiile Pasărea și Brănești, Ce s-a întâmplat
UPDATE: Un tren care circulă pe ruta București Nord - Constanța, oprit între stațiile Pasărea și Brănești,Potrivit purtătorului de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan personalul de specialitate al Regionalei CF București va interveni cu drezina pantograf între stațiile Pasărea și Brănești, pe firul I, pentru remedierea deranjamentului și repunerea sub tensiune a sistemului de alimentare cu energie electrică a liniei de contact.
UPDATE:„Menționăm faptul că, SRCF București a solicitat operatorului național CFR Călători și o locomotivă Diesel pentru tractarea și retragerea în cea mai apropiată stație a trenului IR 1983 (București Nord - Constanța), care este oprit pe firul I, între stațiile Pasărea și Brănești, în situația în care remedierea deranjamentului va fi de durată.
De asemenea, menționăm faptul că trenul R 8005 (București Obor - Constanța) staționează, cu locomotiva defectă, în Pasărea, garnitură care va fi reînscrisă în circulație după sosirea locomotivei de ajutor.
Precizăm faptul că, circulația feroviară pe firul II, între Pasărea și Brănești, se desfășoară fără probleme.
Adresăm scuze călătorilor și îi asigurăm că personalul feroviar al Regionalei CF București depune toate eforturile pentru remedierea deranjamentului și reluarea circulației în condiții normale de trafic pe firul I între Pasărea și Brănești“ - a mai transmis purtător de cuvânt CFR SA, Oana Brânzan.
Trenul IR 1983 a fost retras la ora 15:58 în stația Pasărea și reînscris în circulație, pe firul II, la ora 16:12.
UPDATE. 2„Menționez faptul că, trenurile circulă pe firul II între stațiile Pasărea și Brănești, până la înlocuirea, pe firul I, a liniei de contact ruptă de vijelie“ - a menționat purtătorul de cuvânt CFR SA Oana Brânzan.
A plecat și trenul R 8005, la ora 16:37, după o staționare de 172 minute pentru înlocuirea locomotivei defecte.
UPDATE. 3- Circulație feroviară reluată pe firul I, între stațiile PASĂREA și BRĂNEȘTI
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că la ora 18:10 a fost redeschisă circulația feroviară pe firul I, între stațiile Pasărea și Brănești.
Personalul de specialitate al Regionalei CF București a intervenit cu drezina pantograf pe firul I, între stațiile Pasărea și Brănești, pentru înlocuirea firului de contact rupt și repunerea sub tensiune a sistemului de alimentare cu energie electrică a liniei de contact.
Menționăm faptul că, în intervalul în care personalul SRCF București a acționat cu drezina pantograf pentru remedierea deranjamentului la linia de contact aferentă firului I, trenurile au circulat între stațiile Pasărea și Brănești pe firul II.
De asemenea, reamintim faptul că, trenul IR 1983 (București Nord - Constanța), oprit din cauza deranjamentului înregistrat pe firul I, între stațiile Pasărea și Brănești, a fost retras la ora 15:58 din linie curentă cu o locomotivă Diesel și reînscris în circulație din stația Pasărea, pe firul II, la ora 16:12.
Adresăm scuze călătorilor și îi asigurăm că personalul feroviar al Regionalei CF București a depus toate eforturile pentru remedierea deranjamentului și reluarea circulației în condiții normale de trafic pe firul I între Pasărea și Brănești - a transmis Purtătorul de cuvânt CFR SA, Oana BRÂNZAN
Citește și:
Neacceptare la transport a persoanelor bolnave care pun în pericol sănătatea celorlalți pasageri. Reacția CFR Călători
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp