Pepco Group analizează vânzarea Poundland și se reorientează strategic pe brandul Pepco
Pepco Group analizează vânzarea Poundland și se reorientează strategic pe brandul Pepco
06 Mar, 2025 15:30
ZIUA de Constanta
155
Marime text



- Pepco Group, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz, a anunţat joi că evaluează toate opţiunile strategice pentru o separare de cele 825 de magazine Poundland din Marea Britanie, inclusiv o posibilă vânzare.
Pepco Group, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz, a anunţat joi că evaluează toate opţiunile strategice pentru o separare de cele 825 de magazine Poundland din Marea Britanie, inclusiv o posibilă vânzare, transmite Reuters, potrivit Știri pe Surse.
Într-un comunicat publicat în avanpremiera unei reuniuni cu investitorii, grupul de distribuţie a precizat că, deşi Poundland a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste două miliarde de euro, această afacere operează într-un context din ce în ce mai dificil de pe piaţa de retail din Marea Britanie. De asemenea, taxele mai mari plătite de angajator, anunţate de Guvernul laburist, vor creşte presiunile asupra bazei de costuri a Poundland.
În aceste condiţii, compania listată la Bursa de la Varşovia a informat că se va concentra pe marca Pepco „drept singurul format în viitor şi motor de creştere a veniturilor grupului”. De asemenea, pe termen mediu, grupul ar putea să se separe şi de afacerile sale foarte profitabile Dealz Poland.
Pepco a subliniat că a luat decizia strategică de a se îndepărta de activităţile de FMCG pentru a se concentra pe afacerile cu haine şi produse generaliste precum şi pe oportunităţile din Europa Centrală, Europa de Est şi Europa Occidentală. Directorul general al grupului, Stephan Borchert, va fi responsabil de conducerea Pepco în timp ce Barry Williams a fost numit director de operaţiuni la Poundland.
Citește și:
Oficial! Un centru comercial Winmarkt, vândut! Grupul italian intenționează vânzarea întregii afaceri din România
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii