Proiectul de modernizare a accesului în Portul Constanţa prin Poarta 1 va suferi modificări. Care sunt acestea
Proiectul de modernizare a accesului în Portul Constanţa prin Poarta 1 va suferi modificări. Care sunt acestea
22 Dec, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
4977
Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) a decis să opereze unele modificări în executarea proiectului de modernizare a clădirii post control Poarta 1.
În acest sens, CN APMC a obţinut, pe data de 21 decembrie, de la Primăria Constanţa, Autorizaţia de construire nr. 1791. Actul constă în „Modificare proiect în cursul execuţiei, autorizat conform AC 1582/19.10.2016 «Modernizare clădire post control Poarta 1 (reconfigurare, recompartimentare, extindere şi etajare imobil parter, modernizare obelisc, fluidizare circulaţie rutieră şi pietonală, instalaţii şi echipamente monitorizare, modernizare drum acces Poarta 1 - gara maritimă )», diminuare suprafaţă clăire post control, recompartimentare, refaţadizare, renunţare la executare cabină Poarta C1“.
Reamintim că Primăria Constanţa a emis Autorizaţia de construire nr. 1582/19.10.2016 pentru CN APMC SA, în vederea renovării accesului în Portul Constanţa prin Poarta 1. Autorizaţia de construire constă în „Modernizare clădire post control Poarta 1: reconfigurare, recompartimentare, extindere şi etajare imobil parter, modernizare obelisc, fluidizare circulaţie rutieră şi pietonală, instalaţii şi echipamente monitorizare, modernizare drum acces Poarta 1 - Gara Maritimă“.
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa a anunţat că termenul estimat privind finalizarea lucrărilor este mijlocul lunii mai 2018. Lucrările de modernizare şi sistematizare vor reconfigura zona de intrare în port, acestea vizând fluidizarea circulaţiei rutiere şi pietonale. După implementarea proiectului, se va realiza un tranzit mai rapid al zonei de acces port - oraş, care va veni în sprijinul lucrătorilor portuari.
Lucrarea a fost atribuită prin Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, constructorul fiind SC Disan Expert SRL. Valoarea contractului atribuit este de 2.354.500,35 de lei. Modernizarea şi sistematizarea accesului în port pe la Poarta 1 fac parte din proiectul CIVITAS Portis, proiect european în care CN APM este partener.
„În cadrul acestui proiect se identifică proiecte de armonizare între Master Planul Portului Constanţa şi Planul de Mobilitate al municipiului Constanţa, care urmăresc realizarea unui sistem de transport eficient, integrat, durabil şi sigur, care să promoveze dezvoltarea şi care să asigure o bună calitate a vieţii“, a precizat într-un comunicat CN APM SA Constanţa.
Aşa cum reiese din datele Registrului Comerţului, consultat pe 26 iulie, firma Disan Expert SRL a fost înmatriculată în anul 2003 şi are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 200 de lei, integral vărsat, este compus din 20 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Asociaţi în firmă sunt Victor Sîmboteanu, născut pe 10.05.1981, în Năvîrneţ, Moldova, cu zece părţi sociale, 50% din capitalul social, şi Constantin Berdilă, născut pe 18.02.1978, în Cahul, Moldova, cu zece părţi sociale, 50% din capitalul social. Cei doi asociaţi sunt şi administratorii firmei, care se ocupă de lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.
„Noua structură va permite o altă intrare în portul Constanţa, o clădire modernă, în care se vor asigura spaţiile necesare autorităţilor care controlează accesul dinspre şi înspre port. De asemenea, va fi înlocuit turnul cu ceas, care nu mai funcţionează. Odată deschisă clădirea, vom putea desfiinţa tot felul de chioşcuri care nu se înscriu în planul arhitectural al intrării portului, astfel încât să putem avea o intrare civilizată“, declara, în luna aprilie a acestui an, directorul general al CN APM SA, Nicolae Dan Tivilichi.
Intrarea de la Poarta 1 Port va fi modernizată (document+galerie foto)
Lucrările vor dura un an CN APMC SA, despre modificarea intrării în Portul Constanţa prin punctul de control Poarta 1
Se închide total accesul auto şi pietonal pe la Poarta 1 a Portului Constanţa
În acest sens, CN APMC a obţinut, pe data de 21 decembrie, de la Primăria Constanţa, Autorizaţia de construire nr. 1791. Actul constă în „Modificare proiect în cursul execuţiei, autorizat conform AC 1582/19.10.2016 «Modernizare clădire post control Poarta 1 (reconfigurare, recompartimentare, extindere şi etajare imobil parter, modernizare obelisc, fluidizare circulaţie rutieră şi pietonală, instalaţii şi echipamente monitorizare, modernizare drum acces Poarta 1 - gara maritimă )», diminuare suprafaţă clăire post control, recompartimentare, refaţadizare, renunţare la executare cabină Poarta C1“.
Reamintim că Primăria Constanţa a emis Autorizaţia de construire nr. 1582/19.10.2016 pentru CN APMC SA, în vederea renovării accesului în Portul Constanţa prin Poarta 1. Autorizaţia de construire constă în „Modernizare clădire post control Poarta 1: reconfigurare, recompartimentare, extindere şi etajare imobil parter, modernizare obelisc, fluidizare circulaţie rutieră şi pietonală, instalaţii şi echipamente monitorizare, modernizare drum acces Poarta 1 - Gara Maritimă“.
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa a anunţat că termenul estimat privind finalizarea lucrărilor este mijlocul lunii mai 2018. Lucrările de modernizare şi sistematizare vor reconfigura zona de intrare în port, acestea vizând fluidizarea circulaţiei rutiere şi pietonale. După implementarea proiectului, se va realiza un tranzit mai rapid al zonei de acces port - oraş, care va veni în sprijinul lucrătorilor portuari.
Lucrarea a fost atribuită prin Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, constructorul fiind SC Disan Expert SRL. Valoarea contractului atribuit este de 2.354.500,35 de lei. Modernizarea şi sistematizarea accesului în port pe la Poarta 1 fac parte din proiectul CIVITAS Portis, proiect european în care CN APM este partener.
„În cadrul acestui proiect se identifică proiecte de armonizare între Master Planul Portului Constanţa şi Planul de Mobilitate al municipiului Constanţa, care urmăresc realizarea unui sistem de transport eficient, integrat, durabil şi sigur, care să promoveze dezvoltarea şi care să asigure o bună calitate a vieţii“, a precizat într-un comunicat CN APM SA Constanţa.
Aşa cum reiese din datele Registrului Comerţului, consultat pe 26 iulie, firma Disan Expert SRL a fost înmatriculată în anul 2003 şi are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 200 de lei, integral vărsat, este compus din 20 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Asociaţi în firmă sunt Victor Sîmboteanu, născut pe 10.05.1981, în Năvîrneţ, Moldova, cu zece părţi sociale, 50% din capitalul social, şi Constantin Berdilă, născut pe 18.02.1978, în Cahul, Moldova, cu zece părţi sociale, 50% din capitalul social. Cei doi asociaţi sunt şi administratorii firmei, care se ocupă de lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.
„Noua structură va permite o altă intrare în portul Constanţa, o clădire modernă, în care se vor asigura spaţiile necesare autorităţilor care controlează accesul dinspre şi înspre port. De asemenea, va fi înlocuit turnul cu ceas, care nu mai funcţionează. Odată deschisă clădirea, vom putea desfiinţa tot felul de chioşcuri care nu se înscriu în planul arhitectural al intrării portului, astfel încât să putem avea o intrare civilizată“, declara, în luna aprilie a acestui an, directorul general al CN APM SA, Nicolae Dan Tivilichi.
Citeşte şi:
Mai multe societăţi vor să modernizeze Poarta 1 a Portului Constanţa. Unele dintre ele, cu lipici la banii publici (document)Intrarea de la Poarta 1 Port va fi modernizată (document+galerie foto)
Lucrările vor dura un an CN APMC SA, despre modificarea intrării în Portul Constanţa prin punctul de control Poarta 1
Se închide total accesul auto şi pietonal pe la Poarta 1 a Portului Constanţa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- eugen cristea 23 Dec, 2017 16:18 de ce mai modernizeaza POARTA 1 ,in ciitva anii portul CTA e mort si ingropat ,poate pentri ANR si SHOP ,ca pentru volumul de marfurii vehiculate la cit de micii sint nu are rost.