Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:40 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Prof. Gabriela Bucovală se consideră nedreptăţită de Ministerul Educaţiei şi cere anularea unui act administrativ

ro

28 Oct, 2019 00:00 13862 Marime text
prof gabriela bucovala se considera nedreptatita de ministerul educatiei si cere anularea unui act administrativ
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • Camelia 30 Oct, 2019 07:56 De punctat ca procentul de promovabilitatea la ex de bac in timpul mandatului doamnei, a fost peste 60%, comparativ cu cel al altor generali calificati la locul de munca, perindati si numiti fara sustinerea vreunui concurs organizat de MEN (42-57% promovabilitate bac). Acum depinde de "ëvaluatorii" din MEN si dorintele, nevoile si interesele lor individuale/de grup. Se remarca o solidaritate cu "gasca". Trist e ca pot fi demotivate unele cadre din cauza unor astfel de "evaluari" ale unor ministri ai educatiei care nu au dorit sa organizeze vreodata vreun concurs pentru ocuparea functiilor de generali. Practic dl Liviu POP l-a evaluat cu „satisfacator” pe ministrul Mircea DUMITRU pentru indrazneala de a sparge logica in cutumele inradacinate in numirile pe criterii politice. I-a depunctat pe fostii ministri – Campeanu, Curaj, Dumitru, care au indraznit sa numeasca „generali” in urma promovarii examenului organizat de MEN. Faptul ca 11 inspectori scolari generali din 11 judete au fost destituiti din functia obtinuta in urma promovarii unui concurs organizat la nivel national, apoi repusi in functie in urma unor hotarari judecatoresti, reflecta clar imixtiunile politicului si influentele lui. Coruptia este inevitabila in orice stat, dar sa nu sufere calitatea invatamantului. Atitudinea mentala a celor sus pusi arata gradul de civilizatie. Exista un anumit dispret si aroganta. Un semnal instantaneu de needucatie este organizarea politica. Exista propaganda, derapaje si consecinte inevitabile in societate/comunitate si implicit in invatamant iar repercursiunile se vad si se simt.