Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
23:21 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Justitie Constanța! Nava „Fortis“, sub pavilion Slovacia, reținută în Portul Constanţa Sud

ro

06 Feb, 2024 12:29 976 Marime text


Nava „Fortis“, sub pavilion Slovacia, proprietatea companiei Transporto Shipping And Trading LTD, a fost reținută în Portul Constanţa Sud!
 
Decizia a fost luată de Tribunalul Constanța, în dosarul 720/118/2024, având ca părți Helogistics Asset Leasing KFT cu sediul ales la SCA Mancaș, Mancas și Asociații și DDSG Mahart KFT cu sediul ales la SCA Mancaș, Mancaș și Asociații, fiind reclamanți, iar Transporto Shipping And Trading LTD este pârât
 
Decizia tribunalului este valabilă până la soluţionarea cauzei înregistrate pe rolul Secţiei a II-a Civile a Tribunalului Constanţa sub numărul 718/118/2024, având ca obiect instituirea sechestrului asigurător asupra aceleiaşi nave.
 
Oficial!
 

„Solutia pe scurt: Admite cererea de chemare în judecată având ca obiect ordonanţă preşedinţială – reţinere navă, formulată de reclamantele: – Helogistics Asset Leasing Kft., Armatorul barjei „MHRT 1837”, cu sediul în Nadap, Sukor?i ?t 1, 8097 Ungaria, şi cu sediul procesual ales în vederea comunicării actelor de procedură la S.C.A. „Mancaş, Mancaş şi Asociaţii”, în Municipiul Bucureşti, Sector 3, strada Daniel Barcianu nr.4, etaj 3; – DDSG Mahart Kft., Armatorul barjei ”SL 30 I”, cu sediul în Nadap, Sukor?i ?t 1, 8097 Ungaria, şi cu sediul procesual ales în vederea comunicării actelor de procedură la S.C.A. ”Mancaş, Mancaş şi Asociaţii”, în Municipiul Bucureşti, Sector 3, strada Daniel Barcianu nr.4, etaj 3; în contradictoriu cu pârâta Transporto Shipping And Trading LTD, cu sediul în 25/16 Vincenti Buildings, Strait Street, Valleta VLT 1342, Malta, Armatorul navei „Fortis” nr.ENI 04001480. Dispune reţinerea, în Portul Constanţa SUD, a navei ”Fortis”, nr. ENI 04001480, pavilion Slovacia, proprietate a pârâtei Transporto Shipping And Trading LTD, acostate în prezent la Dana 97, în Portul Constanţa Sud, până la soluţionarea cauzei înregistrate pe rolul Secţiei a II-a Civile a Tribunalului Constanţa sub numărul 718/118/2024, având ca obiect instituirea sechestrului asigurător asupra aceleiaşi nave. Obligă pe pârâtă să plătească reclamantelor suma de 1.000,00 lei, cu titlul cheltuieli de judecată. Executorie. Cu drept de apel, în termen de 5 de zile, de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Constanţa – Secţia a II-a Civilă, sub sancţiunea nulităţii, conform art.471 alin.1 C.proc.civ.rep.. Pronunţată astăzi, 05.02.2024, punerea soluţiei la dispoziţia părţilor fiind realizată prin mijlocirea grefei instanţei, conform art.402 teza finală C.proc.civ.rep..“

 
Primul termen în dosarul 718/118/2024 a fost stabilit pentru data de 19.02.2024.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
 
Nava GSP King a scăpat de sechestru! Tribunalul Constanța a respins cererea Navis Ship Management Limited (DOCUMENT)
 
Numărul creditorilor a ajuns la 34
Se cere insolvența GSP Offshore SRL! Tribunalul Constanța amână cauza pentru o eventuală solutionare pe cale amiabilă

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii