Spitalul Orășenesc Hârșova, obligat să achite peste 15.000 de euro pentru medicamente! Dosarul, în rercurs la Curtea de Apel Constanța
Spitalul Orășenesc Hârșova, obligat să achite peste 15.000 de euro pentru medicamente! Dosarul, în rercurs
11 Apr, 2024 10:36
ZIUA de Constanta
665
Marime text
- Suma reprezintă contravaloarea mărfurilor medicale pe care compania privată Final Management Solution SRL le-a livrat spitalului timp de circa doi ani, în intervalul martie 2021 – ianuarie 2023.
Suma reprezintă contravaloarea mărfurilor medicale pe care compania privată Final Management Solution SRL le-a livrat spitalului timp de circa doi ani, în intervalul martie 2021 – ianuarie 2023.
Suma restantă și dobânda calculată până la momentul deschiderii procesului se ridică la 76.649,29 de lei, ce echivalează cu peste 15.000 de euro, la cursul actual, acesteia adăugându-i-se, însă, și alte sume.
Acum, reprezentanții Spitalului Orășenesc Hârșova au declarat recurs împotriva acestei decizii, iar dosarul a fost recent înregistrat pe rolul Secției de Contencios administrativ și fiscal a Curții de Apel Constanța.
Cazul urmează să fie repartizat aleatoriu unui complet de judecată, pentru a se stabili data primei înfățișări în proces.
Oricare va fi decizia pe care Curtea de Apel Constanța o va lua în cauză, ea va fi definitivă.
Dosarul are indicativul 4981/118/2023*, obiectul este un litigiu privind achizițiile publice, iar părțile sunt Final Management Solution SRL, în calitate de intimat reclamant, și Spitalul Orășenesc Hârșova, în calitate de recurent pârât.
În minuta Hotărârii 128/2024 a Tribunalului Constanța, atacată acum la Curte, se precizează:
„Admite cererea formulată de către reclamanta SC Final Management Solution SRL, în contradictoriu cu pârâtul Spitalul Orăşenesc Hârşova, în consecinţă,
Dispune obligarea pârâtului să achite către reclamantă suma de 65676,96 lei, reprezentând prețul livrării de mărfuri medicale în perioada 23.03.2021-18.01.2023 de la reclamanta către pârât.
Dispune obligarea pârâtului să achite către reclamantă dobânda legală penalizatoare, în suma totală de 10972,33 lei, calculată de la momentul scadentei fiecărei facturi și până la data de 12.07.2023, data depunerii acțiunii.
Dispune obligarea pârâtului să achite către reclamantă, dobânda legală penalizatoare pentru facturile neachitate, de la data introducerii acțiunii - 12.07.2023 - și până la momentul plăţii efective a valorii fiecărei facturi, respectiv factura nr. 737/23.03.2021 - pentru suma de 3897,03 lei, factura nr.1359/12.05.2021 - în suma de 16768,29 lei, factura nr. 6651/07.01.2022 - în suma de 237,41 lei, factura nr. 10651/24.08.2022 - în suma de 17566,78 lei, factura nr.13190/07.12.2022 - în suma de 5224,10 lei, factura nr.13191/07.12.2022 - în suma de 14814,31 lei, factura nr.13197/07.12.2022 - în suma de 1047,20 lei, factura nr.14106/18.01.2023 - în suma de 6121,84 lei.
Dispune obligarea pârâtului la plata către reclamantă a cheltuielilor de judecată în sumă de 4532,97 lei (onorariu redus avocat şi taxă judiciară de timbru). Cu recurs în 15 zile de la comunicare“
Potrivit datelor noastre, la Tribunal, cazul s-a aflat în atenția completului prezidat de magistratul Iulia Laura Opariuc-Dan, președintele Secției de Contencios administrativ și fiscal a Tribunalului.
Despre Final Management Solution SRL
Potrivit termene.ro, platformă consultată la data de 11 aprilie 2024, Final Management Solution SRL a fost înființată în anul 2013, are sediul social în București, Sector 3, pe strada Moților, nr. 20 și se ocupă de comerț cu ridicata al produselor farmaceutice.
Unicul asociat al Final Management Solution SRL este compania bucureșteană Axxa Capital TLD SRL (deținută și administrată de Florinel Georgian Badiu) și administrată de Florinel Georgian Badiu.
Numele lui Florinel Georgian Badiu se leagă și de Interplus Distribution SRL și Navod Distribution SRL, ambele deținute de Axxa Capital TLD SRL și administrate de Badiu.
Conform termene.ro, Final Management Solution SRL figurează cu 14.737 achiziții directe (Spitalul General C.F. Galați, Spitalul Municipal Dorohoi, Spitalul Orășenesc Urlați printre autoritățile contractante) și 11 contracte publice (Spitalul Clinic de Psihiatrie și Neurologie Brașov, Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Brașov, UM 02497 Pitești printre autoritățile contractante).
În 2022, Final Management Solution SRL a declarat opt angajați, profit peste 1,79 de milioane de lei și cifra de afaceri peste 14,55 de milioane de lei.
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și
Spitalul Orășenesc Hârșova, în proces cu DSP Ialomița, pentru analizele de apă potabilă! Tribunalul Constanța a rămas în pronunțare
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii