Victorie în instanță pentru un fost șef al învățământului constănțean
Victorie în instanță pentru un fost șef al învățământului constănțean
03 Jul, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
2661
Marime text
- Prof. Gabriela Bucovală a contestat calificativul acordat de minister în urma evaluării pentru perioada 2017-2018.
- Curtea de Apel a decis anularea calificativului final „Bine“ ce îi fusese acordat.
- Decizia Curții de Apel poate fi atacată în recurs.
Mai departe, redăm în totalitate minuta hotărârii nr. 84/CA/2020, pronunțată de Secția a II-a civilă, de contencios administrativ și fiscala Curții de Apel Constanța:
„Admite în parte acţiunea. Anulează calificativul final «Bine» acordat reclamantei în Fişa de evaluare nr. 1285A/27.03.2018, comunicată cu adresa nr. 199/03.05.2019, ca urmare a soluţionării contestaţiei. Respinge cererea de anulare a calificativului «Satisfăcător» acordat în Fişa de evaluare nr. 4224A/30.08.2018. Cu drept de recurs în termen de 15 zile de la comunicare. Recursul se depune la Curtea de Apel Constanţa. Pronunţată azi, 01.07.2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei“.
Calificativul, considerat nedrept
Amintim că, la momentul deschiderii acțiunii în instanță, prof. Gabriela Bucovală a declarat pentru ZIUA de Constanţa că a dat în judecată Ministerul Educaţiei Naţionale pentru calificativul care i-a fost acordat în anul 2018, în urma evaluării manageriale pentru perioada 2017-2018. Totodată, fostul inspector școlar general al Constanței a adăugat cu aceeași ocazie că i se pare total nedrept ca, după un an şcolar în care Constanţa a găzduit poate cele mai multe concursuri şi olimpiade de foarte mulţi ani încoace, să nu obţină calificativul maxim.
Decizia Curții de Apel Constanța poate fi atacată în recurs, urmând ca procesul să continue, în această situație, la Înalta Curte de Casație și Justiție.
Citește și:
Prof. Gabriela Bucovală se consideră nedreptăţită de Ministerul Educaţiei şi cere anularea unui act administrativ
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii