Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:20 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitaţia, reluată de CNI Firme din România, Italia şi Franţa se „bat“ pentru restaurarea Cazinoului din Constanţa (document)

ro

19 Aug, 2016 00:00 6062 Marime text


La procedura publică organizată şi desfăşurată de Compania Naţională de Investiţii (CNI) pentru atribuirea contractului „Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii inclus în Programul naţional de construcţii de interes public sau social - Consolidare şi restaurare Cazino Constanţa“ au fost depuse şase oferte. Contractul presupune elaborarea proiectului tehnic (PT), a documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAC), a detaliilor de execuţie, asistenţă tehnică pe durata executării lucrărilor din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor aferente consolidării şi restaurării.
 
Reamintim că licitaţia organizată în luna mai 2016 a fost suspendată în perioada 1.08.2016, ora 16.11 - 4.08.2016, ora 8.44, din cauza unui ofertant care a solicitat modificarea unei prevederi din caietul de sarcini. Acum, procedura de achiziţii publice a fost reluată, fiind în desfăşurare.
 
Potrivit anunţului nr. 168128/11.05.2016, publicat pe SEAP, valoarea estimată a contractului este de 31.608.903 lei, din care cheltuieli diverse şi neprevăzute - 5.260.763 de lei, compusă din:
- servicii de proiectare şi asistenţă tehnică a proiectantului - 1.701.885 de lei
- cheltuieli pentru investiţia de bază - 24.601.930 de lei
- organizare de şantier - 44.325 de lei
- cheltuieli diverse şi neprevăzute aferente activităţii de proiectare (20%, conform HG 28/2008) - 340.377 de lei
- cheltuieli diverse şi neprevăzute aferente execuţiei lucrărilor (20%, conform HG 28/2008) - 4.920.386 de lei.
 
Durata contractului este de 84 de luni (şapte ani), începând cu data atribuirii contractului. Valoarea garanţiei de participare a fost de 400.000 de lei.
 

Cele şase oferte depuse la licitaţia pentru lucrările de restaurare a Cazinoului din Constanţa sunt:
 
-     Asocierea SC Construcţii Unu SA - SC Coral SRL - UBC Ingenierie Franţa, cu subcontractanţii: Tollis Franţa, SC Promoterm Dobrogea SRL (Constanţa), SC Expert Instal Constarctut SRL (Iaşi), SC Focality SRL (Iaşi), SC Exproiect SRL (Iaşi), SC Management Expert International SRL (Brăila).
-     Asocierea SC Corint SRL - SC General Game SRL - SC Crindesign Proiect SRL;
-     Asocierea SC Euromateria SRL - SC Imera SRL Italia - SC Aduro Impex SRL; cu subcontractanţii SC Chirs Art Maya SRL (Bucureşti), SC ARC Mondo Art SRL (Bucureşti), Avitech CO SRL (Voluntari), MP IFMA SRL (Constanţa), SC IJF Drilling Solutions SRL (Ilfov), SC Speciaalist Consulting SRL (Bucureşti), Drăguşin Ciprian PFA (Bucureşti);
-     Techbau SPA Milano Italia;
-     Asocierea SC Euras SRL - SC Polarh Design SRL;
-     Consorzio Stabile EBG Bologna Italia, subcontractant SC Tehnoconsult Proiect SRL (Constanţa).

Responsabili de atribuirea contactului

Persoanele responsabile cu atribuirea contractului din partea autorităţii contractante sunt: Manuela Irina Pătrăşcoiu - director general; Daniela Ileana Orodel - director economic, Valentin Cheratoiu - director investiţii, Roxana Negoiţă - şef Serviciul Juridic, Luiza Andrei - şef Serviciul Urmărire Contracte de Lucrări şi Servicii, Florina Cristina Scurtu - şef Serviciul Achiziţii.

Condiţii dure pentru ofertanţi

Ofertanţii vor face dovada executării unor lucrări similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri sau a altor lucrări similare care presupun lucrări de o complexitate ridicată din punct de vedere arhitectural şi structural, clădiri din categoria „A” - prin clădiri din categoria „A” se înţeleg monumente istorice. Valoarea cumulată a contractelor similare să fie de minimum 24.600.000 de lei, exclusiv TVA, executate în ultimii cinci ani, raportat la termenul-limită de depunere a ofertelor.
 

Ofertanţii vor face dovada prestării unor servicii de proiectare similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, conform caietului de sarcini (clădiri din categoria „A”). Valoarea cumulată a contractelor să fie de minimum 1.700.000 de lei, exclusiv TVA, prestate în ultimii trei ani, raportat la termenul-limită de depunere a ofertelor. De asemenea, ofertantul va prezenta pentru dovedirea experienţei similare documente care să ateste faptul că lucrările/serviciile au fost executate în conformitate cu normele profesionale în domeniu şi că au fost duse la bun sfârşit. Experienţa profesională poate fi dovedită şi printr-un contract sau maximum trei contracte care conţin atât servicii similare, cât şi lucrări similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, conform caietului de sarcini, sau alte lucrări / servicii similare care presupun lucrări / servicii de o complexitate ridicată din punct de vedere arhitectural şi structural (clădiri din categoria „A”) conforme cu normele profesionale în domeniu, a căror valoare cumulată (servicii prestate şi lucrări executate) să fie de minimum de 26.300.000 de lei.

Ofertanţii vor mai face dovada personalului angajat:

1. Manager de proiect / reprezentant al antreprenorului
2. Manager execuţie lucrări
3. Manager în sistemele de management al calităţii
4. Şef şantier
5. Expert restaurare arhitectura atestat MCPN, domeniul 1, specializarea E
6. Expert consolidare/restaurare structuri istorice atestat MCPN, domeniul 4, specializarea E
7. Expert conservare/restaurare decoraţii piatră, structură şi/sau ceramică atestat MCPN, domeniul 9, specializarea E
8. Expert conservare/restaurare metal atestat MCPN, domeniul 10, specializarea E
9. Expert conservare/restaurare lemn, atestat MCPN, domeniul 8, specializarea E
10. Expert conservare restaurare pictură murală atestat MCPN, domeniul 6, specializarea E
11. Expert inginerie instalaţii, atestat MCPN, specializarea E, domeniul 5
12. Electrician, autorizat ANRE gradul III B (potrivit prevederilor Ordinului ANRE nr. 11/2013) emis de ANRE
13. Expert tehnic, atestat MCPN specializarea E domeniul 1 - restaurare arhitectură
14. Expert tehnic, atestat MCPN specializarea E domeniul 4 - inginerie - consolidare sau restaurare structuri istorice conform prevederilor Ordinului MCCPN nr. 2495/2010
15. Responsabil tehnic cu execuţia, atestat de către MDRT conform Legii 10/1995
16. Responsabil cu controlul tehnic în domeniul construcţiilor
17. Responsabil SSM în conformitate cu art. 21 şi 49 din HG nr. 1425/2006
18. Manager al sistemelor de management de mediu
19. Inginer/subinginer construcţii hidrotehnice (pentru realizarea proiectului de protecţie a clădirii împotriva influenţei Mării Negre).

Cine sunt cei care au depus ofertele de participare    

Cu sediul social în municipiul Iaşi, bulevardul Poitiers, Construcţii Unu SA a fost înmatriculată în anul 1992. Capitalul social subscris, de  1.029.002 lei, integral vărsat, este compus din 39.577 de acţiuni nominative. Firma este deţinută de acţionarul persoană juridică Asociaţia Construcţii Unu PAS, cu sediul în Iaşi, care deţine 98,3020441165% din capitalul social, şi Asociaţi Listă (36 de persoane fizice), cu 1,6979558835% din capitalul social. Persoane împuternicite sunt Popa Camelia - membru în CA, Onofrei Elisabeta Rodica - vicepreşedinte, Marian Alexandru - preşedinte, Zăbrea Andi - vicepreşedinte CA, Cociorvă Adrian Dumitru - membru în CA. Construcţii Unu SA se ocupă de lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.
                                                                                                                                     
SC Coral SRL Tulcea a luat fiinţă în 1991 şi are sediul social în municipiul Tulcea, strada Babadag. Capitalul social subscris, de 3.895.200 de lei, integral vărsat, este compus din 2.400 de părţi sociale. Societatea este controlată de asociatul unic Georgescu Constantin-Cornel, născut pe 20.03.1955, în Darabani, Botoşani. De administrarea societăţii, care desfăşoară lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale, se ocupă Bratu Alexandru-Florentin, născut pe 9.02.1986, în Bucureşti.
 
Cu sediul social în comuna Sântimbru, judeţul Alba, SC Corint SRL a fost înfiinţată în anul 1993. Societatea are un capital social subscris de 200 de lei, integral vărsat, compus din 20 de părţi sociale. Asociaţii societăţii sunt Săbău Doina Amalia, născută pe 25.07.1972, în Alba Iulia, şi Mihuţ Ada Patricia, născută pe
18.09.1977, în Aiud, judeţul Alba. Fiecare asociat deţine 50% din capitalul social al societăţii. Administratorul Corint SRL, care se ocupă de gestionarea monumentelor, a clădirilor istorice şi a altor obiective de interes turistic, este Mihuţ Ada Patricia.
 
Potrivit Registrului Comerţului, SC General Game SRL a fost înfiinţată în anul 1991 şi are sediul social în comuna Sântimbru, judeţul Alba. Firma are un capital social subscris de 30.010 lei, integral vărsat, compus din 3.001 părţi sociale. Asociatul unic este Sabău Tatar Mircea, născut pe 28.06.1955, în Sebeş, Alba. Tot el este şi administratorul societăţii, care se ocupă de gestionarea monumentelor, a clădirilor istorice şi a altor obiective de interes turistic.
 
SC Crindesign Proiect SRL a fost înmatriculată în anul 2011 şi are sediul social în municipiul Bucureşti, bulevardul Lacul Tei. Capitalul social subscris, de 200 de lei, integral vărsat, este compus din 20 de părţi sociale. Firma este controlată de asociatul unic Călinescu Cristina-Irina-Ioana, născută pe 4.05.1960, în Bucureşti. Tot ea este şi administratorul societăţii, care desfăşoară activităţi de arhitectură.                                                                                                                                                                               
 
Înmatriculată în anul 2015, SC Euromateria SRL Bucureşti are sediul social în municipiul  Bucureşti, strada Wilhelm Filderman. Capitalul social subscris, de 10.000 de lei, integral vărsat, este compus din 1.000 de părţi sociale. Asociat unic al firmei este Gheorghe Răzvan-Mihai, născut pe 12.08.1982, în Bucureşti. Tot el este şi administratorul societăţii, care desfăşoară lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.                                                                                                                                      
 
SC Aduro Impex SRL a fost înmatriculată în anul 2012 şi are sediul social în municipiul Bucureşti, Şoseaua Mihai Bravu. Firma are un capital social subscris de 210 lei, integral vărsat, compus din 21 de părţi sociale. Firma este controlată de asociatul unic Mircea Gheorghe, născut pe 4.04.1950, în Ghimpaţi, Dâmboviţa. Tot el este şi administratorul societăţii, care desfăşoară activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea.    
 
Potrivit registrului Comerţului, SC Euras SRL a fost înmatriculată în anul 1994 şi are sediul social în municipiul Satu Mare, bulevardul Sănătăţii. Capitalul social subscris, de 850.000 de lei, integral vărsat, este compus din 85.000 de părţi sociale. Asociatul unic al firmei şi administrator este Leţiu Mircea Gheorghe, născut pe 17.03.1964, în Sauca, Satu Mare. Euras SRL desfăşoară lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.                                                                                                                                     
 
SC Polarh Design SRL a fost înfiinţată în anul 1991 şi are sediul social în Bucureşti, bulevardul Tineretului. Capitalul social subscris, de 400 de lei, integral vărsat, este compus din 40 de părţi sociale. Asociat unic este Căpăţână Ruxandra, născută pe 29.07.1983, în Bucureşti. Tot ea este şi administratorul firmei, care desfăşoară activităţi de arhitectură.
 
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la licitaţia organizată de CNI pentru atribuirea contractului „Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii inclus în Programul naţional de construcţii de interes public sau social - Consolidare şi restaurare Cazino Constanţa“.

Citeşte şi

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii