Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
07:26 26 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Mangalia va fi dotată cu echipamente IT. Contractul, în valoare de peste 1,8 milioane de lei, finanțat prin PNRR (DOCUMENT)

ro

14 Jul, 2024 13:42 847 Marime text
  • Contractul privind furnizarea echipamentelor IT pentru Primăria Mangalia este finanțat prin Planul Național de Redresare și Rezilienta – PNRR.
  • Ofertele sau cererile de participare pot fi depuse până pe data de 19.08.2024, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră. 
  • Operatorii economici trebuie să demonstreze experiența profesională în domeniu.

Primăria Mangalia a anunțat organizarea și desfășurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Furnizarea echipamentelor IT, în cadrul proiectului: Îmbunătățirea managementului în cadrul administrației locale a UAT Mangalia Judet Constanta" numar proiect C10-I1.2-503“, în valoare estimată de 1.881.851,3 lei.

În cadrul acestui contract urmează să fie livrate următoarele: sistem All-In-One, desktop, laptop, server, tablete, imprimantă multifuncțională, copiator, plotter și scaner color, camere video.

Ofertele sau cererile de participare pot fi depuse până pe data de 19.08.2024, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră. Oferta trebuie să fie valabilă până pe 19.02.2025. Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea ofertelor, până când Ofertanții pot solicita clarificări – 18 zile. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (e-licitatie.ro). Răspunsul Autorității contractante la solicitările de clarificari va fi transmis in a 10-a zi, înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.

Contractul este finanțat prin Planul Național de Redresare și Rezilienta – PNRR și va fi atribuit în baza criteriului „prețul cel mai scăzut“.


Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante și persoanele din cadrul autorității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire, precum și persoanele din echipa de management a proiectului sunt: primar - Radu Cristian; viceprimar - Angelescu Dragoș; administrator public - Călin Didi George; secretar general municipiu - Ciocănel Andreea; director executiv -  Jianu Iosif Florin; director executiv - Căpraru Adriana; director executiv -  Călin Mihaela; director executiv adjunct – Stoicescu Cristina; arhitect-șef Direcția urbanism, Patrimoniu și Turism - Tase Marius Petruț, director executiv Direcția Urbanism, Patrimoniu și Turism - Gheorghe Ana Maria; director executiv adjunct Direcția Urbanism, Patrimoniu și Turism - Drăgan-Dan Elena; director executiv Direcția Poliția Locală - Zamfir Laurențiu; director executiv Direcția Asistență Socială - Stamate Claudiu; șef Serviciu Resurse Umane, Salarizare - Nicoleta Huhulea; șef serviciu juridic și contencios -  Lionte Alexandra-Magdalena; șef Serviciu Buget, Contabilitate -  Plop Cristina-Aurelia (exercitare temporară); șef Serviciu Venituri Persoane Juridice - Niculae Florina; șef Serviciu Venituri Persoane Fizice - Jianu Anca-Elena; șef Serviciu Management Proiecte și Investiții - Popa Dan Ciprian; șef Serviciu Administrare Piețe și Ecarisaj - Ilie Marius; șef Serviciu Monitorizare Utilități Publice -  Ivan Alexandra; șef Serviciu Tehnic Administrativ - Roșu Florin; șef Serviciu Administrativ, Club Pensionari și Alte Servicii Sociale - Anghel Venera; șef Serviciu - Beneficii Asistență Socială -  Dumitru Luciana; șef Serviciu Strategii,  Asistență Socială, Intervenție de Urgență, Neglijare, Abuz, Incluziune Socială -  Rusu Cătălina; șef Serviciu Administrare Centre - Peleanu Ana; șef Serviciu Fond Locativ - Șerban Gheorghe (exercitare temporară), șef S.P.C.L.E.P Mangalia - Abălaru Theodora Ioana.

La aceștia se adaugă consilieri locali: Ali Leila; Andrei Daniel-Sorin; Canea Larisa-Elisabeta; Călin Maria; Cosar Cristina, Dumitrașcu Laurențiu-Iulian; Foleanu Paul-Florin; Griguță Nicoleta; Iorguș Zanfir; Ioniță Dragoș-Marian; Luca Lucian; Marinescu Teodor; Menabit Ozghiun; Moldovan Dănuț; Stan Linica; Tănasă Neculai; Toma Vasile-Dorel; Zbanț Iulian Dorinel.



Condiții pentru ofertanți

Operatorii economici trebuie să demonstreze experiența profesională în domeniu, făcând dovada că în ultimii 3 ani au furnizat produse similare, de natura celor ce fac obiectul contractului, a căror valoare cumulată să fie de minimum 1.800.000 lei fără TVA lei, în cadrul a maxim 3 contracte. Prin produse similare se înțelege produse IT&C.

Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“, puteți consulta anunțul de participare la licitație publicat pe e-licitatie.ro.



 
PRECIZĂRI

 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Citește și:

Primăria Mangalia achiziționează combustibil pentru autovehiculele și utilajele aflate în dotarea Direcției Gospodărie Urbană și Servicii de Utilități Publice și Direcției Poliția Locală Mangalia



Cumpărări directe. Car Top SRL va executa lucrări de cadastru sistematic în Mangalia (DOCUMENT)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii